Dankje.quote:
Video?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij liet zich wel live pijpen, daar heb je toch wel respect voor?
Die vind ik wel grappig.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben Wilfred en jij bent Derksen. Ik hoef alleen maar een naam te noemen en jij gaat ouderwets los.
Even nadenken.... euh.. Marc-Marie Huijbregts?
Ziyech wilt niet bijtekenen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hakim Ziyech is transfervrij na dit seizoen.
Wat een faalhazen bij het Heerenveenbestuur.
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Overigens Putin
[ afbeelding ]
Echt jammer dat de regering pro Amerikaans is, niet dat het verkeerd is maar soms moet je respect hebben voor Putin
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh een misser van mijn kant.
Linda de Mol en Wendy van Dijk.
Zegt Sjaak dat ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al zou Sjaak Linda de Mol wel k-e-i-h-a-r-d geven
Naja het ligt wel iets moeilijker dan datquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.
Bovendien ben ik het met zijn ideeën over homoseksualiteit nog eens ook. Doe lekker wat je wil in de slaapkamer, propagandeer het alleen niet naar kinderen toe. Zo'n gayparade, om te kotsen en je kapot te schamen.
Wie zijn wij trouwens om ons als vrijheidsstrijder voor homorechten op te gooien, daar waar de VS homoseksualiteit in meerdere staten feitelijk nog steeds verbiedt, het homohuwelijk tegenhoudt en waarin Nederland homoseksuelen hun huis uitgepest worden?
Dat die mensen gediscrimineerd worden door politie en burgers vind ik problematisch, maar de uitingen van Putin vind ik allesbehalve verkeerd.
In Rusland verwarren ze homo's met pedo's.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja het ligt wel iets moeilijker dan dat
De Russen vinden echt dat flikkers hun best doen om kinderen over te halen ook gay te worden, dat lijkt me niet
Er is een verschil tussen 'De Russen' en 'Putin'.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
De Russen vinden echt dat flikkers hun best doen om kinderen over te halen ook gay te worden, dat lijkt me niet
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.
Bovendien ben ik het met zijn ideeën over homoseksualiteit nog eens ook. Doe lekker wat je wil in de slaapkamer, propagandeer het alleen niet naar kinderen toe. Zo'n gayparade, om te kotsen en je kapot te schamen.
Wie zijn wij trouwens om ons als vrijheidsstrijder voor homorechten op te gooien, daar waar de VS homoseksualiteit in meerdere staten feitelijk nog steeds verbiedt, het homohuwelijk tegenhoudt en waarin Nederland homoseksuelen hun huis uitgepest worden?
Dat die mensen gediscrimineerd worden door politie en burgers vind ik problematisch, maar de uitingen van Putin vind ik allesbehalve verkeerd.
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In Nederland is die lijn ook vaak vaag hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Rusland verwarren ze homo's met pedo's.
Je bent zelf een Pröpper.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy Pröpper is ook transfervrij. Dat vind ik dan weer zo'n typische Twentespeler.
Ik vind Wendy tegenwoordig beter dan vroeger, nu alles gelift is et cetera.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebben
/opa vertelt
Ik schaam me kapot voor onze koning die schijtlollig doet bij een nietszeggend schaatswedstrijdje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brama?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosales en Brama zijn ook transfervrij, wa's da?
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebben
/opa vertelt
Daar zag ik laatst een stuk van op een reclame, was echt stomverbaasd ookquote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus, die Roasts op Comedy Central zijn me toch een portie kut zeg.
Dat is echt een blinde draver. Alleen aanvallend kan hij goeie dingen. Zaterdag had ie ook gewoon rood moeten krijgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Brama?Die mag heul nie weg van mij!
Rosales wil niet bijtekenen.
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot voor onze koning die schijtlollig doet bij een nietszeggend schaatswedstrijdje.
Ik distantieer me volledig van elk festiviteitje waar heel Nederland om meedoet. Zelfs het WK Voetbal wordt voor mijn gevoel dan verpest.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.
Hell, na deze opmerking wordt mijn telefoon waarschijnlijk tevens nog intensiever gescreend.
NOU AIVD HET WAS EEN GRAPJE GVD GVD
Gooi een waxinelichtjehouder naar het hoofd van je buurman en je krijgt nog niet eens een waarschuwing.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.
Hell, na deze opmerking wordt mijn telefoon waarschijnlijk tevens nog intensiever gescreend.
NOU AIVD HET WAS EEN GRAPJE GVD GVD
Jij mag nog geen alcohol drinken, derhalve zie je de gezelligheid van die shit nog niet inquote:Op zondag 9 februari 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me volledig van elk festiviteitje waar heel Nederland om meedoet. Zelfs het WK Voetbal wordt voor mijn gevoel dan verpest.
Waarvan je zelfs kan vermoeden dat het hun voorouders niet warenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gooi een waxinelichtjehouder naar het hoofd van je buurman en je krijgt nog niet eens een waarschuwing.
Mensen die aan de macht zijn omdat hun voorouders dat ook waren
Ik vind daar echt niets gezellig aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag nog geen alcohol drinken, derhalve zie je de gezelligheid van die shit nog niet in
Ons muziek smaakt lijkt eng veel op elkaar.quote:
Is allemaal incest.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarvan je zelfs kan vermoeden dat het hun voorouders niet waren![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor een gekozen staatshoofd.
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind daar echt niets gezellig aan.
quote:
Ik denk dat als ik je spotify afspeellijst zou beluisteren dat het niet ver van elkaar ligt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ons muziek smaakt lijkt eng veel op elkaar.
Voorlopig kan ik slecht tegen nobody's die plotseling een mening hebben over voetbal terwijl ze er eigenlijk vet op kotsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.
Moeder van een vriend van me zit bij iedere schaatswedstrijd in een wortelpak in Frieslandquote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.
Maar dat inhaken-en-doorgaan gedoe in Nederland, teringgenant
Welnee man, heerlijk die mensen. Kan je verschrikkelijk goed schaakmat zetten en voor lul zetten. Houden ze vanzelf hun bek.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik slecht tegen nobody's die plotseling een mening hebben over voetbal terwijl ze er eigenlijk vet op kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |