Brama?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosales en Brama zijn ook transfervrij, wa's da?
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebben
/opa vertelt
Daar zag ik laatst een stuk van op een reclame, was echt stomverbaasd ookquote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus, die Roasts op Comedy Central zijn me toch een portie kut zeg.
Dat is echt een blinde draver. Alleen aanvallend kan hij goeie dingen. Zaterdag had ie ook gewoon rood moeten krijgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Brama?Die mag heul nie weg van mij!
Rosales wil niet bijtekenen.
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot voor onze koning die schijtlollig doet bij een nietszeggend schaatswedstrijdje.
Ik distantieer me volledig van elk festiviteitje waar heel Nederland om meedoet. Zelfs het WK Voetbal wordt voor mijn gevoel dan verpest.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.
Hell, na deze opmerking wordt mijn telefoon waarschijnlijk tevens nog intensiever gescreend.
NOU AIVD HET WAS EEN GRAPJE GVD GVD
Gooi een waxinelichtjehouder naar het hoofd van je buurman en je krijgt nog niet eens een waarschuwing.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat het koningshuis vandaag nog standrechtelijk geexecuteerd afgeschaft ken worden. Enge, enge, enge mensen. Waxinelichtje gooien en je zit 40-45 jaar met die gekken in je reet.
Hell, na deze opmerking wordt mijn telefoon waarschijnlijk tevens nog intensiever gescreend.
NOU AIVD HET WAS EEN GRAPJE GVD GVD
Jij mag nog geen alcohol drinken, derhalve zie je de gezelligheid van die shit nog niet inquote:Op zondag 9 februari 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me volledig van elk festiviteitje waar heel Nederland om meedoet. Zelfs het WK Voetbal wordt voor mijn gevoel dan verpest.
Waarvan je zelfs kan vermoeden dat het hun voorouders niet warenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gooi een waxinelichtjehouder naar het hoofd van je buurman en je krijgt nog niet eens een waarschuwing.
Mensen die aan de macht zijn omdat hun voorouders dat ook waren
Ik vind daar echt niets gezellig aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag nog geen alcohol drinken, derhalve zie je de gezelligheid van die shit nog niet in
Ons muziek smaakt lijkt eng veel op elkaar.quote:
Is allemaal incest.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarvan je zelfs kan vermoeden dat het hun voorouders niet waren![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor een gekozen staatshoofd.
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind daar echt niets gezellig aan.
quote:
Ik denk dat als ik je spotify afspeellijst zou beluisteren dat het niet ver van elkaar ligt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ons muziek smaakt lijkt eng veel op elkaar.
Voorlopig kan ik slecht tegen nobody's die plotseling een mening hebben over voetbal terwijl ze er eigenlijk vet op kotsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.
Moeder van een vriend van me zit bij iedere schaatswedstrijd in een wortelpak in Frieslandquote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Als alcohol door je lijf loopt, zit je ook schreeuwend tussen de oranjedebielen. Jij lijkt me daar wel een typ voor.
Maar dat inhaken-en-doorgaan gedoe in Nederland, teringgenant
Welnee man, heerlijk die mensen. Kan je verschrikkelijk goed schaakmat zetten en voor lul zetten. Houden ze vanzelf hun bek.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik slecht tegen nobody's die plotseling een mening hebben over voetbal terwijl ze er eigenlijk vet op kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |