Dankje.quote:
Video?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij liet zich wel live pijpen, daar heb je toch wel respect voor?
Die vind ik wel grappig.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben Wilfred en jij bent Derksen. Ik hoef alleen maar een naam te noemen en jij gaat ouderwets los.
Even nadenken.... euh.. Marc-Marie Huijbregts?
Ziyech wilt niet bijtekenen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hakim Ziyech is transfervrij na dit seizoen.
Wat een faalhazen bij het Heerenveenbestuur.
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Overigens Putin
[ afbeelding ]
Echt jammer dat de regering pro Amerikaans is, niet dat het verkeerd is maar soms moet je respect hebben voor Putin
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh een misser van mijn kant.
Linda de Mol en Wendy van Dijk.
Zegt Sjaak dat ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al zou Sjaak Linda de Mol wel k-e-i-h-a-r-d geven
Naja het ligt wel iets moeilijker dan datquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.
Bovendien ben ik het met zijn ideeën over homoseksualiteit nog eens ook. Doe lekker wat je wil in de slaapkamer, propagandeer het alleen niet naar kinderen toe. Zo'n gayparade, om te kotsen en je kapot te schamen.
Wie zijn wij trouwens om ons als vrijheidsstrijder voor homorechten op te gooien, daar waar de VS homoseksualiteit in meerdere staten feitelijk nog steeds verbiedt, het homohuwelijk tegenhoudt en waarin Nederland homoseksuelen hun huis uitgepest worden?
Dat die mensen gediscrimineerd worden door politie en burgers vind ik problematisch, maar de uitingen van Putin vind ik allesbehalve verkeerd.
In Rusland verwarren ze homo's met pedo's.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja het ligt wel iets moeilijker dan dat
De Russen vinden echt dat flikkers hun best doen om kinderen over te halen ook gay te worden, dat lijkt me niet
Er is een verschil tussen 'De Russen' en 'Putin'.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
De Russen vinden echt dat flikkers hun best doen om kinderen over te halen ook gay te worden, dat lijkt me niet
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Putin is een ongelofelijke baas. Veruit de intelligentste en meest rustgevende wereldleider van het afgelopen jaar. Obama en de EU mag heel diep buigen voor wat deze man allemaal gedaan heeft.
Bovendien ben ik het met zijn ideeën over homoseksualiteit nog eens ook. Doe lekker wat je wil in de slaapkamer, propagandeer het alleen niet naar kinderen toe. Zo'n gayparade, om te kotsen en je kapot te schamen.
Wie zijn wij trouwens om ons als vrijheidsstrijder voor homorechten op te gooien, daar waar de VS homoseksualiteit in meerdere staten feitelijk nog steeds verbiedt, het homohuwelijk tegenhoudt en waarin Nederland homoseksuelen hun huis uitgepest worden?
Dat die mensen gediscrimineerd worden door politie en burgers vind ik problematisch, maar de uitingen van Putin vind ik allesbehalve verkeerd.
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In Nederland is die lijn ook vaak vaag hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Rusland verwarren ze homo's met pedo's.
Je bent zelf een Pröpper.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy Pröpper is ook transfervrij. Dat vind ik dan weer zo'n typische Twentespeler.
Ik vind Wendy tegenwoordig beter dan vroeger, nu alles gelift is et cetera.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee had ik 10 jaar geleden wel bij me in bed willen hebben
/opa vertelt
Ik schaam me kapot voor onze koning die schijtlollig doet bij een nietszeggend schaatswedstrijdje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |