Goalgetter.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huntelaar is overschat. Al 40-45 maanden.
Voetballen kan hij al helemaal niet. Past gewoon niet in het spel van Ajax en je moet ook niet te afhankelijk worden van zo'n speler.quote:
Dat. Plus, in de Eredivisie kan een koekenbakker als Pelle al scoren. Huntelaar gaat er niet veel meer maken dan Pelle. Pelle voetbalt echter wel mee, waar Huntelaar dat niet doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetballen kan hij al helemaal niet. Past gewoon niet in het spel van Ajax en je moet ook niet te afhankelijk worden van zo'n speler.
Ik heb hier lijstjes ja, alleen moet ik weten welk EL hoogtepunten seizoen cd hij in bezit heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain, heb je inzage in het bord-op-schoot-scoutingslijstje van Brands?
Ziyech, Finnbogason, Kostic, Hupperts en al die spelersquote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hier lijstjes ja, alleen moet ik weten welk EL hoogtepunten seizoen cd hij in bezit heeft.
En die andere speler die ik heb genoemd dan? Mister Sneijder.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetballen kan hij al helemaal niet. Past gewoon niet in het spel van Ajax en je moet ook niet te afhankelijk worden van zo'n speler.
Mijn bronnen zeggen dat die in 2016 in aanmerking komt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech, Finnbogason, Kostic, Hupperts en al die spelers
Niks mis met Ziyech, nog niet het niveau vanquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech, Finnbogason, Kostic, Hupperts en al die spelers
Baasje hoor.quote:
Overrated. Maar leuk spelertje voor de Ere. Maar die zei dat Utrecht zijn club isquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En die andere speler die ik heb genoemd dan? Mister Sneijder.
Kan je beter Pelle hebben. Die doet dat zonder buitenspelerquote:Huntelaar is geen voetballer die lekker mee voetbalt nee maar zet een goede buitenspeler neer en hij scoort 30 goals.
Past totaal niet in de geest van Ajax om die terug te halen. Kost een vermogen, die spelertjes willen spelen en het belemmert de jeugd van Ajax totaal (behalve als ze hun ego opzij kunnen zetten en als rolmodel kunnen fungeren).quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En die andere speler die ik heb genoemd dan? Mister Sneijder.
Huntelaar is geen voetballer die lekker mee voetbalt nee maar zet een goede buitenspeler neer en hij scoort 30 goals.
Sneijder beste speler van 2010.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overrated. Maar leuk spelertje voor de Ere. Maar die zei dat Utrecht zijn club is
[..]
Kan je beter Pelle hebben. Die doet dat zonder buitenspeler. En voetbalt nog mee ook. Hihi.
Mag ik jouw mening over Giel fucking Beelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Ali B, dat vind ik nou echt zo'n teringdebiel he. Gemaakt ventje. Bah.
Hij was goed totdat commercie overnam, net als zijn neefje Yes-rquote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Ali B, dat vind ik nou echt zo'n teringdebiel he. Gemaakt ventje. Bah.
Dat was Messi.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sneijder beste speler van 2010.
2010 ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sneijder beste speler van 2010.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik jouw mening over Giel fucking Beelen?
Hij liet zich wel live pijpen, daar heb je toch wel respect voor?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik jouw mening over Giel fucking Beelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |