quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEE de nieuwe versie van de groningenvlag is ook al weg.
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb het eerste hoogtepunt alweer gemist zie ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GodzijdankPascalus wereldgozer
Dat is niet eens twente manquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Betere Twentevlag kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
Ssst het is rood met wit laat mij jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet eens twente man
Ik hoop dat het deze isquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ssst het is rood met wit laat mij ja
Dat is Ajax.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Betere Twentevlag kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Cuco Martina heb je ook nog. Die was vorig jaar de grote hype.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen hebben ook de Oranje Leeuwinnen de voetbaldwerg België op een meer dan terechte 1-0 gezet.
Ga een Groningen kijken. Kostic voorkomt net de 1-1 door helemaal terug mee te verdedigenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen hebben ook de Oranje Leeuwinnen de voetbaldwerg België op een meer dan terechte 1-0 gezet.
Godstic dan maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt kut om uit te spreken
Ik denk dat je het niet goed uitspreekt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij Kostic, maar dan heb je ook wat.
Wel, maar het lijkt er tenminste opquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed uitspreekt.
Jij maakt vaker van dit soort grappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij Kostic, maar dan heb je ook wat.
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga een Groningen kijken. Kostic voorkomt net de 1-1 door helemaal terug mee te verdedigen
Kosticgod
Tegenwoordig veel minderquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij maakt vaker van dit soort grappen
Een hele scherpe constatering. Evert heeft daar een punt. Ik zie Twente dit niet meer winnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ze nemen het bij Twente achterin wat makkelijk op. Evert heeft gesproken.
Lekker in de fabriek van je zoon met een bamihappie op de bank. Formidabel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aan![]()
Ik wil werkelijk niks missen.
Het meeste pik je bij deze wedstrijd toch op door goed naar het commentaar te luisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aan![]()
Ik wil werkelijk niks missen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lekker in de fabriek van je zoon met een bamihappie op de bank. Formidabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |