Godstic dan maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt kut om uit te spreken
Ik denk dat je het niet goed uitspreekt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij Kostic, maar dan heb je ook wat.
Wel, maar het lijkt er tenminste opquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed uitspreekt.
Jij maakt vaker van dit soort grappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij Kostic, maar dan heb je ook wat.
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga een Groningen kijken. Kostic voorkomt net de 1-1 door helemaal terug mee te verdedigen
Kosticgod
Tegenwoordig veel minderquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij maakt vaker van dit soort grappen
Een hele scherpe constatering. Evert heeft daar een punt. Ik zie Twente dit niet meer winnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ze nemen het bij Twente achterin wat makkelijk op. Evert heeft gesproken.
Lekker in de fabriek van je zoon met een bamihappie op de bank. Formidabel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aan![]()
Ik wil werkelijk niks missen.
Het meeste pik je bij deze wedstrijd toch op door goed naar het commentaar te luisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk met tv en stream tegelijkertijd aan![]()
Ik wil werkelijk niks missen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lekker in de fabriek van je zoon met een bamihappie op de bank. Formidabel.
Ik waan mij in de Serengeti, maar ik zie de Euroborg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Castaignos het jachtluipaard, Bottegin de prooi.
Wat wordt voetbal toch woest opwindend met Evert
Die willen niks met deze kanjercompetitie te maken hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Weer een mongool als commentator
Wanneer gaat foxsports eens normale (Engelse) commentatoren inhuren.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Sorry, maar ik denk dat er zelden een Engelsman is die de Nederlandse competitie leuk vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Je bent zelf een mongool.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Spoedig. Er komt vast geldvrij als ze uit het wielrennen stappen nadat Sky hun dopinggebruik naar buiten komt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Weer een slechte poging tot trollenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Syntix het volgende:
Skyquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Er komt vast geldvrij als ze uit het wielrennen stappen nadat Sky hun dopinggebruik naar buiten komt.
Nou zeg. Niet zo schelden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic, lul, dat duurt allemaal te lang...
Kostic teveel tijd bij hem ja. hahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, het is serieus. Engels commentaar is sowieso beter en NL commentaar is echt dramatisch. Eigenlijk moeten we de optie krijgen om ze weg te kunnen stemmen of zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weer een slechte poging tot trollen
Hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kostic teveel tijd bij hem ja. haha
Tadic, lang en lul in 1 zin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan ook zo snel geen uitzonderingen bedenken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel een punt.
Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een lekkere knakenpot van Twente. Hoop dat Schreuder en Jansen even flink boos doen in de rust
Ook daarbij is Jansen de stromanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een lekkere knakenpot van Twente. Hoop dat Schreuder en Jansen even flink boos doen in de rust
Youri begin gewoon over zijn zaalvoetbal debuut. Gegarandeerd dat de gehele kleedkamer weer op scherp staatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef pablo1989 het volgende:
Youri Mulder geeft altijd een peptalk in de rust.
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef pablo1989 het volgende:
Youri Mulder geeft altijd een peptalk in de rust.
Nou, uhh, Evert. Als dit zo blijft, dan denk ik dat ik zo naar huis ga.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie was heel slecht, het beeld liep steeds vast met daarbij zo'n hard kraakgeluid, echt heel erg vervelend. Kon gewoon geen HD-zenders meer kijken omdat het om de minuut gebeurde, SD ging dan nog net, maar ook niet ideaal.
Nou heb ik sinds een paar dagen de draadloze verzender direct op het stopcontact ingeplugd en wat blijkt; hij doet het nu perfect. Ik ben daar echt heel blij mee.
Ik weet dat niemand op dit verhaal zat te wachten, maar ach, het is rust en om Sibon nou zo interessant te noemen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie was heel slecht, het beeld liep steeds vast met daarbij zo'n hard kraakgeluid, echt heel erg vervelend. Kon gewoon geen HD-zenders meer kijken omdat het om de minuut gebeurde, SD ging dan nog net, maar ook niet ideaal.
Nou heb ik sinds een paar dagen de draadloze verzender direct op het stopcontact ingeplugd en wat blijkt; hij doet het nu perfect. Ik ben daar echt heel blij mee.
Ik weet dat niemand op dit verhaal zat te wachten, maar ach, het is rust en om Sibon nou zo interessant te noemen.
quote:
Toch nog een goed bericht op deze sombere dagquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
Hehe. Die is best leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een flinke kluif, grote jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |