Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een lekkere knakenpot van Twente. Hoop dat Schreuder en Jansen even flink boos doen in de rust
Ook daarbij is Jansen de stromanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een lekkere knakenpot van Twente. Hoop dat Schreuder en Jansen even flink boos doen in de rust
Youri begin gewoon over zijn zaalvoetbal debuut. Gegarandeerd dat de gehele kleedkamer weer op scherp staatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef pablo1989 het volgende:
Youri Mulder geeft altijd een peptalk in de rust.
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef pablo1989 het volgende:
Youri Mulder geeft altijd een peptalk in de rust.
Nou, uhh, Evert. Als dit zo blijft, dan denk ik dat ik zo naar huis ga.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie was heel slecht, het beeld liep steeds vast met daarbij zo'n hard kraakgeluid, echt heel erg vervelend. Kon gewoon geen HD-zenders meer kijken omdat het om de minuut gebeurde, SD ging dan nog net, maar ook niet ideaal.
Nou heb ik sinds een paar dagen de draadloze verzender direct op het stopcontact ingeplugd en wat blijkt; hij doet het nu perfect. Ik ben daar echt heel blij mee.
Ik weet dat niemand op dit verhaal zat te wachten, maar ach, het is rust en om Sibon nou zo interessant te noemen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie was heel slecht, het beeld liep steeds vast met daarbij zo'n hard kraakgeluid, echt heel erg vervelend. Kon gewoon geen HD-zenders meer kijken omdat het om de minuut gebeurde, SD ging dan nog net, maar ook niet ideaal.
Nou heb ik sinds een paar dagen de draadloze verzender direct op het stopcontact ingeplugd en wat blijkt; hij doet het nu perfect. Ik ben daar echt heel blij mee.
Ik weet dat niemand op dit verhaal zat te wachten, maar ach, het is rust en om Sibon nou zo interessant te noemen.
quote:
Toch nog een goed bericht op deze sombere dagquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |