SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
Dit boeit echt niemand.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat veld is volgende week helemaal naar de tering joh. Woensdag komt Twente langs en volgende week Go Ahead Eagles
Ja. Vooral ook omdat er niks aan de hand is.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze wordt raar genoeg steeds grappiger
Zit roomboterboy op fok?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is de tumblr pagina van Penisbaard, dit is de moeite waard om te kijken wtf![]()
http://roomboterboy69.tumblr.com/
zat*quote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zit roomboterboy op fok?
Ik ben al jaren fan
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is de tumblr pagina van Penisbaard, dit is de moeite waard om te kijken wtf![]()
http://roomboterboy69.tumblr.com/
Uiteraard. Spannende laatste minuten moeten missen,.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ook de naam 'Nick' of eventueel 'Nickgod' ergens in beeld?
Anders krijg ik de hele tijd van die nare vragen.
Inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Zou zweren dat ik er 21 had maar dan heb ik er dus al eerder een gekregen.
Voor 4,50 euro kun je het opvragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Zou zweren dat ik er 21 had maar dan heb ik er dus al eerder een gekregen.
Dat weet ik. No way jose.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor 4,50 euro kun je het opvragen.
Gruwelijk slecht voetbalquote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer jongens. Wat heb ik gemist?
Dat is toch fantastisch?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor 4,50 euro kun je het opvragen.
Een boel linkjes naar banbare bestanden. Zijn ook een stuk of 12 users gebandquote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer jongens. Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een boel linkjes naar banbare bestanden. Zijn ook een stuk of 12 users geband
Je lult.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een boel linkjes naar banbare bestanden. Zijn ook een stuk of 12 users geband
RvLaakquote:
Wot?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RvLaak
Zipportal
-_Guitarist_-
mrstylo
Wij zijn zo onze postrechten kwijt vriendquote:
Inderdaad... Dom ookquote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn zo onze postrechten kwijt vriendDie linkjes hadden we niet moeten posten
Daar zat ik niet bij hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn zo onze postrechten kwijt vriendDie linkjes hadden we niet moeten posten
Welke linkjes?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze maken een grapje, laat gaan joh.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Ik snap er niets van. Ik heb helemaal geen URL's gegeven, opeens wordt mijn naam hier zomaar genoemd.
Inderdaad ja..quote:
Ja man. Iedereen zo 5 notes erbij.quote:
Ik tot nu toe nog nietquote:Op zondag 9 februari 2014 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja man. Iedereen zo 5 notes erbij.
Ja. Gesnitch.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik tot nu toe nog niet.
Al zal dat zo wel gaan veranderen, gok ik zo
Doorsparen voor de koelkast.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja man. Iedereen zo 5 notes erbij.
Nee joh. Niet zo overdrijven.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik tot nu toe nog niet.
Al zal dat zo wel gaan veranderen, gok ik zo
Hmm ja. 46 notes nu.quote:
En terecht... Moet je het verboden woord maar niet uitenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Niet zo overdrijven.
Alleen die taco-dude, maar dat komt omdat hij voor Twente is.
Sterker nog, normaal word je daar voor geband (is serieus nu)... Wees blij met de notesquote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Schijnbaar mag je niet vragen om links.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overstappen krijg je een iPad.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, normaal word je daar voor geband (is serieus nu)... Wees blij met de notes
Als hij dat doet, krijgt hij alsnog een ban... Lijkt mij dus niet heel intelligentquote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar goed, kritiek kan in feedback en bla bla.
Goed punt.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij dat doet, krijgt hij alsnog een ban... Lijkt mij dus niet heel intelligent
Op de rol?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag op de rol om 19:45
FC Groningen v FC Twente
Hup Grunquote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag op de rol om 19:45
FC Groningen v FC Twente
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij dat doet, krijgt hij alsnog een ban... Lijkt mij dus niet heel intelligent
En?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus, net even wat foto's bekeken in een banbaar bestand.
Pass eens een HD link.quote:
En werd je er geil van?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op die foto leek je toch echt een "grote" man
Sport1 zendt alleen Lakers@Bulls uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb ballstreams, kan je dus niet verder helpen wbt streams.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sport1 zendt alleen Lakers@Bulls uit.
Wat een leuke UIquote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word verbaal gemolesteerd door littlerabbit en alle Heerenveen fans hebben nu weken lang praatjes
Onderdeel van de weddenschap die Littlerabbit en ik hadden.quote:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onderdeel van de weddenschap die Littlerabbit en ik hadden.
Op die manier heeft de verliezer (in dit geval ikzelf) toch nog iets om troost bij te vinden.
Het is aannemelijk dat FC Groningen vandaag bewust heeft verloren om mij dit te gunnen. Een schitterend gebaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebt
Ik doe niet aan kleineren. Een weddenschap tussen vrienden moet gemoedelijk blijven en ruimte bieden naderhand gezamenlijk het geluk/verdriet weg te drinken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebt
Het doet me goed te horen dat jullie op zo'n volwassen manier met elkaar kunnen omgaan, ondanks een meningsverschil. Ik ben van mening dat dit een goed voorbeeld voor de gehele Eredivisie inclusief supporters isquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kleineren. Een weddenschap tussen vrienden moet gemoedelijk blijven en ruimte bieden naderhand gezamenlijk het geluk/verdriet weg te drinken.
Dat gezegd hebbende. Onze onderlinge rivaliteit heeft ons wel notes opgeleverd vandaag. Dus een beetje spannend wordt het wel
Dat veld ligt er straks na drie wedstrijden in een week bij als de Saharaquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond FC Groningen v FC Twente. Om 19:45 is de aftrap in de knollentuin te Euroborg.
Zondag komen ook de Eagles die al helemaal niet houden van knollentuintjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat veld ligt er straks na drie wedstrijden in een week bij als de Sahara
oh ja, was het alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond FC Groningen v FC Twente. Om 19:45 is de aftrap in de knollentuin te Euroborg.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
TeringDat is bijna nog erger dan dat veld van ADO was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oké, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het ontloopt elkaar niet veel
![]()
Sierd > iedere andere commentator > Snoeks > Evertquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens die geen fan is van Evert neemt zichzelf te serieus.
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sierd > iedere andere commentator > Snoeks > Evert
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sierd > iedere andere commentator > Snoeks > Evert
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEE de nieuwe versie van de groningenvlag is ook al weg.
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb het eerste hoogtepunt alweer gemist zie ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GodzijdankPascalus wereldgozer
Dat is niet eens twente manquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Betere Twentevlag kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
Ssst het is rood met wit laat mij jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet eens twente man
Ik hoop dat het deze isquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ssst het is rood met wit laat mij ja
Dat is Ajax.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Betere Twentevlag kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Cuco Martina heb je ook nog. Die was vorig jaar de grote hype.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen hebben ook de Oranje Leeuwinnen de voetbaldwerg België op een meer dan terechte 1-0 gezet.
Ga een Groningen kijken. Kostic voorkomt net de 1-1 door helemaal terug mee te verdedigenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen hebben ook de Oranje Leeuwinnen de voetbaldwerg België op een meer dan terechte 1-0 gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |