Pass eens een HD link.quote:
En werd je er geil van?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op die foto leek je toch echt een "grote" man
Sport1 zendt alleen Lakers@Bulls uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb ballstreams, kan je dus niet verder helpen wbt streams.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sport1 zendt alleen Lakers@Bulls uit.
Wat een leuke UIquote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word verbaal gemolesteerd door littlerabbit en alle Heerenveen fans hebben nu weken lang praatjes
Onderdeel van de weddenschap die Littlerabbit en ik hadden.quote:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onderdeel van de weddenschap die Littlerabbit en ik hadden.
Op die manier heeft de verliezer (in dit geval ikzelf) toch nog iets om troost bij te vinden.
Het is aannemelijk dat FC Groningen vandaag bewust heeft verloren om mij dit te gunnen. Een schitterend gebaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebt
Ik doe niet aan kleineren. Een weddenschap tussen vrienden moet gemoedelijk blijven en ruimte bieden naderhand gezamenlijk het geluk/verdriet weg te drinken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebt
Het doet me goed te horen dat jullie op zo'n volwassen manier met elkaar kunnen omgaan, ondanks een meningsverschil. Ik ben van mening dat dit een goed voorbeeld voor de gehele Eredivisie inclusief supporters isquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kleineren. Een weddenschap tussen vrienden moet gemoedelijk blijven en ruimte bieden naderhand gezamenlijk het geluk/verdriet weg te drinken.
Dat gezegd hebbende. Onze onderlinge rivaliteit heeft ons wel notes opgeleverd vandaag. Dus een beetje spannend wordt het wel
Dat veld ligt er straks na drie wedstrijden in een week bij als de Saharaquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond FC Groningen v FC Twente. Om 19:45 is de aftrap in de knollentuin te Euroborg.
Zondag komen ook de Eagles die al helemaal niet houden van knollentuintjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat veld ligt er straks na drie wedstrijden in een week bij als de Sahara
oh ja, was het alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond FC Groningen v FC Twente. Om 19:45 is de aftrap in de knollentuin te Euroborg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |