Niet zo naïef.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Uccie het volgende:
De sporter die voor eigen publiek boven zichzelf uit stijgt?
Gewoon een flinke spuit genomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Uccie het volgende:
De sporter die voor eigen publiek boven zichzelf uit stijgt?
dit jaquote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Is misschien niet eerlijk dat als een Rus opeens heel goed doet je dan denkt aan doping. Maar het kan ook dat omdat ze voor het thuispubliek rijd zo goed doet. Dat zal helpen.
De rest van de Russen rijd royaal bagger dus dat ze aan de dope zitten lijkt me niet heel erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Is misschien niet eerlijk dat als een Rus opeens heel goed doet je dan denkt aan doping. Maar het kan ook dat omdat ze voor het thuispubliek rijd zo goed doet. Dat zal helpen.
Graf was een outsider dus zo gek is dit niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Op die plaats hebben de Russen voorlopig een abonnement genomen.quote:
Precies!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Ja dat zagen we gisterquote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Doping en nederland is weer braafste jongetje van de klas
PR was 4.04,29, gaat ze 0.8 onder, voor eigen publiek...quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Eerste dopinggeval alweer gespot.
Eng he, enthousiaste mensen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
Oh toch, wel sportief, doe dan niet eerst zo debiel.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Doping en nederland is weer braafste jongetje van de klas
Heeft ze van nature hequote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef DeeBee het volgende:
Pechstein gaat natuurlijk ook shinen, met toevallig goede bloedwaarden deze 2 weken. Je verwacht het niet!
Tuurlijk. Maar debuteren op je 30ste pleit niet in je voordeel.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk, maar wat ik vooral opvallend vind is dat ze haar hooglandbaanPR sloopt en dat ze al 30 ofzo isquote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef itsme het volgende:
Ricco had van nature een hematocriet van 52%.quote:
Was die pr op een laaglandbaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
PR was 4.04,29, gaat ze 0.8 onder, voor eigen publiek...
PR was op hooglandbaan, dit is laaglandbaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
PR was op een hooglandbaan. En dit zijn zware omstandigheden.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen lesbische toespelingenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een tijd zeg, Wust zal alles uit de kast moeten halen.
Mancebo ook. Die werd dan ook gewoon opgelicht door Fuentesquote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ricco had van nature een hematocriet van 52%.
Gewoon goed gepiekt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef kilon het volgende:
[..]
PR was op een hooglandbaan. En dit zijn zware omstandigheden.
Dat was op hoogte.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wust gaat een dijk van een wedstrijd rijden.quote:
Danny Nelissen 80%quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ricco had van nature een hematocriet van 52%.
Zal de luchtcirculatie een rol hebben gespeeld?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef kilon het volgende:
[..]
PR was op een hooglandbaan. En dit zijn zware omstandigheden.
Zelden is een sporter zo hard genaaid.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mancebo ook. Die werd dan ook gewoon opgelicht door Fuentes
Ja echt hequote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
Oh toch, wel sportief, doe dan niet eerst zo debiel.
De waaiersquote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal de luchtcirculatie een rol hebben gespeeld?
Gaat het over Pechstein?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goddomme, net in deze finale heb ik ruzie
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Pedroso het volgende:
Ik gun Pechstein wel een mooie 4e plek.
Gezellig met Bob naar de Spelen van 2022quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef OProg het volgende:
Pechstein met bijna 42.
Die kan nog wel een paar jaartjes mee.
Ze stort al in.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Njatun gaat echt dood zometeen, die kan dit echt niet
Dat wel. En een 1-2-3 was toch niet realistisch hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef itsme het volgende:
Ik heb 10 keer liever dat die graf op het podium staat dan pechstein.
Hoorde dat ze voor OS 2016 ging.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef OProg het volgende:
Pechstein met bijna 42.
Die kan nog wel een paar jaartjes mee.
Dat zekerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef itsme het volgende:
Met wie?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef itsme het volgende:
--> R&pquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar staat ze dan op het strand met de schaatsen.quote:
Dat wordt keiharde goedmaakneuqseksquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jouw mening is niet zo rullevant.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Met zijn moeder?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt keiharde goedmaakneuqseks
Goedmaakseksquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
dat kan toch niet, je kan het makkelijk zelf bijhoudenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Wat heeft dat voor zin? We kunnen het dan niet met een stopwatch bijhouden?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nouja niet echt ruzie met iemand maar een houdingsprobleempje.quote:
Zeg maar niet zeiken wijf gewoon piepers bakken en een biefstuk vanavondquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed planquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Damn, ik heb om 14:00 afgesproken om te skypen.
Heb je een tijdzone afgesproken?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Het is jammer dat ik hier zit en zij daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet haar troosten.
Je zegt: "Hoi schat, ik zit nog ff de OS te kijken, tot over 30 minuten..."quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Ja dan hoef je niet meer naar de ritten te kijken en schakel je alleen in om de uitslag te horen?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Er is geen tijdverschil helaas.quote:
Sochitijd?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Dan trekt het weinig kijkers hè..quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dan skype je ff dat het niet door gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?quote:
Dan zou Wust wel erg slecht moeten rijden voor haar doen. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef samirz het volgende:
Graf heeft een supertijd gereden. Het zou helemaal niet gek zijn als het goud of zilver wordt voor haar.
dat was een andere de Jong, in de vorige eeuwquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?
Mwah, het kan slechter.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet zo lekker
Scherpe schaats zeker.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet zo lekker
Volgens spandoeken op de tribune had ze de mooiste openingquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?
Met die foto's was trouwens helemaal niks mis.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat was een andere de Jong, in de vorige eeuw
Gewoon zeggen dat je niet hat gewusst dat Irene moest.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan skype je ff dat het niet door gaat.
Zegt genoeg over de sport.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Graf, Bachleda, Pechtstein, al die vrouwen die dik boven de 30 nog beter worden, mooi man.
Sablikova gaat voor de vlakke race zo te zien...
Maar nu insinueer je weer dat die mensen doping hebben gebruikt.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Graf, Bachleda, Pechtstein, al die vrouwen die dik boven de 30 nog beter worden, mooi man.
Sablikova gaat voor de vlakke race zo te zien...
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens spandoeken op de tribune had ze de mooiste opening
Valse starts enzo, schering en inslag..quote:Op zondag 9 februari 2014 14:01 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan weinig onderuit tegenwoordig of niet? Vroeger viel er elke wedstrijd wel iemand en dat was uiterst vermakelijk.
Op de 500m heb je meer kans.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:01 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan weinig onderuit tegenwoordig of niet? Vroeger viel er elke wedstrijd wel iemand en dat was uiterst vermakelijk.
Uh, okéquote:
Goede opbouw van de race.quote:
Dat kan ze minder goed, wel steeds beter dan vroegerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Wust moet niet te gek doen zo trouwens, ook redelijk vlak rijden net als Sven gisteren.
Met wie had je 'ruzie' dan?quote:
Met haar dusquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef MiLalaa het volgende:
oh bah dat juichen alweer alsof ze al kampioen is
Ben er ook bang voor, wordt spannend iigquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef MiLalaa het volgende:
oh bah dat juichen alweer alsof ze al kampioen is en een WR tijd is
Of je juicht omdat je echt het uiterste uit jezelf hebt gehaald.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef MiLalaa het volgende:
oh bah dat juichen alweer alsof ze al kampioen is en een WR tijd is
Tuurlijk wel, die is echt wel wat beter dan haar oude BR van een jaar oud. Ze gaat nu gewoon weg op 4.00 en rijdt dan 3.59quote:
Nee, dat lijkt mij onmogelijk.quote:
Zo zacht mogelijk toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
"De 3 kilometer is gewoon je eigen rit rijden, zo hard als je kan"
Kijk, dat klopt echt alleen voor de 3 kilometer, de 1500m en 10 kilometer zijn heel anders.
Dit heb je al een keer gezegd.quote:
Dat is wel lastig.quote:
Lastig hè, man zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga niet posten, anders mis ik de helft
Hij staat op de gulden daarom.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef Pedroso het volgende:
Maxima wordt ook steeds lekkerder. Wat moet ze nu met zo'n vetklep ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |