quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Damn, ik heb om 14:00 afgesproken om te skypen.
Heb je een tijdzone afgesproken?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Het is jammer dat ik hier zit en zij daar.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet haar troosten.
Je zegt: "Hoi schat, ik zit nog ff de OS te kijken, tot over 30 minuten..."quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Ja dan hoef je niet meer naar de ritten te kijken en schakel je alleen in om de uitslag te horen?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Er is geen tijdverschil helaas.quote:
Sochitijd?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Dan trekt het weinig kijkers hè..quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Dan skype je ff dat het niet door gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?quote:
Dan zou Wust wel erg slecht moeten rijden voor haar doen. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef samirz het volgende:
Graf heeft een supertijd gereden. Het zou helemaal niet gek zijn als het goud of zilver wordt voor haar.
dat was een andere de Jong, in de vorige eeuwquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?
Mwah, het kan slechter.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet zo lekker
Scherpe schaats zeker.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet zo lekker
Volgens spandoeken op de tribune had ze de mooiste openingquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft toch ook in de playboy gestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |