Daar staat ze dan op het strand met de schaatsen.quote:
Dat wordt keiharde goedmaakneuqseksquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goddomme, net in deze finale heb ik ruzie
Jouw mening is niet zo rullevant.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Met zijn moeder?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt keiharde goedmaakneuqseks
Goedmaakseksquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
dat kan toch niet, je kan het makkelijk zelf bijhoudenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ben van mening dat de tijden pas bekend moeten worden gemaakt nadat iedereen heeft geschaatst.
Wat heeft dat voor zin? We kunnen het dan niet met een stopwatch bijhouden?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nouja niet echt ruzie met iemand maar een houdingsprobleempje.quote:
Zeg maar niet zeiken wijf gewoon piepers bakken en een biefstuk vanavondquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goddomme, net in deze finale heb ik ruzie
Goed planquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |