that's what she said!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
Je beseft je wel in welk hol je begeeft he.
Moet je gewoon een abo nemen, Kees, krijg je ook geen ads.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:26 schreef Kees22 het volgende:
@Specularium: Als ik al Adblocker draai (ik heb geen idee) is dat al tijden zo. En dan verbaast het me dus dat het pas sinds een week of twee een probleem is.
Overigens mijn respect voor de tips die jij en je collega's me geven. Terwijl ik toch aardig uit mijnn slof schoot.
Er is sinds kort een aanpassing aan het systeem waardoor bepaalde functies niet meer werken als je Adblocker draait. Dit omdat Adblocker simpelweg niet is toegestaan op FOK!.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:26 schreef Kees22 het volgende:
@Specularium: Als ik al Adblocker draai (ik heb geen idee) is dat al tijden zo. En dan verbaast het me dus dat het pas sinds een week of twee een probleem is.
Overigens mijn respect voor de tips die jij en je collega's me geven. Terwijl ik toch aardig uit mijnn slof schoot.
Nee, wel kortingbonnen voor de Mac.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
Btw kregen mods niet automatisch een premium abo?
Inderdaad! Q.E.D..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is sinds kort een aanpassing aan het systeem waardoor bepaalde functies niet meer werken als je Adblocker draait. Dit omdat Adblocker simpelweg niet is toegestaan op FOK!.
Dus ik zou even uitzoeken hoe en wat je precies draait en zet het uit of maak voor FOK! een uitzondering. Dan zul je zien dat alles weer normaal werkt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:45 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Op een post van mij kreeg ik van Specularium als reactie dat ik generaliseer, terwijl ik alleen maar uitleg wat mijn mening is, en waarop ik mijn mening baseer. Dus het was geen generalisatie, en het viel dermate verkeerd, ik vond het een kut-opmerking en zeer beledigend.
Hoe is dit geen generalisatie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Schaam me steeds vaker en steeds meer dood een Nederlander te zijn.
Laat maar zien waar ik dit 'allemaal' doe. Het enige dat ik heb verwijderd waren die scheldpartijen van jou aan mijn adres omdat je zo het topic aan het verkloten was. Krijg ook sterk de indruk dat het helemaal niet om de vorm gaat maar om mijn persoon. Jij bent namelijk de eerste die zo over de rooie gaat.quote:Het valt me vaker op dat Specularium zelf geen zinvolle bijdragen doet aan Topics, maar veelal of de gebruikers aanvalt, of zomaar loze kreten slaat zoals "jij generaliseert".
Als Specularium nou zelf eens een zinvolle bijdrage zou hebben aan het onderwerp in het Topic, dan kan een keer de fout ingaan door de vingers worden gezien. Echter de reacties van een mod die hooguit de man speelt en niet de bal, om te zieken, dat hangt me echt de keel uit.
En dan gaat ie ook nogeens alles weghalen, zelfs zijn eigen bericht waarin ik zomaar werd beschuldigd van generaliseren, wat mij in het verkeerde keelgat schoot. Zo een bekrompen hufterigheid. Heb dan minstens de ballen om die opmerking over generaliseren te laten staan. Maar hij mod zijn eigen berichten weg. Uit schaamte achteraf dat ie nodeloos gebruikers afzeikt zonder on-topic reactie.
Kan er gemodereerd worden zonder misbruik van de extra knopjes voor eigenbelang van de MOD?
Een mod die wel inhoudelijk reageert in Topics, en niet altijd passief agressief de gebruikers aanvalt, maar het onderwerp van het Topic te lijf gaat?
Een mod die niet kutberichten neerzet, en achteraf ze weghaalt omdat ze toch niet zo handig waren.
Een mod die betrouwbaar, geloofwaardig en ook on-topic is?
Jij kent de policy niet, anders zou je niet gaan strooien met dictatoriale termen.quote:Of is kwaliteit van moderatie teveel gevraagd? En ja ik ken de policy, en een mod die altijd maar loopt te zaniken op andere, jij generaliseert, jij dit, jij dat, zonder ook eens inhoudelijk mee te doen aan het ter discussie staande onderwerp. Dat is geen mod, dat is iets wat we op FOK! kunnen missen als kiespijn zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |