Ik had liever dat tegendoelpunt gehadquote:Op zondag 9 februari 2014 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Ontzettend domme gele kaart overigens wel van de Boeet
Tegendoelpunt watquote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had liever dat tegendoelpunt gehad. Al was het zelfs zeer twijfelachtig of we díé zouden krijgen. Was nog op hun helft ook.
Hij was gewoon laat.
Goossens was overigens nog veel dommer. Had een tweede geel kunnen hebben.
Ahquote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef Pascalus het volgende:
Het is nog maar de eerste kaart van de Boeet dit seizoen.
Dat zei Jan Dirk, en die is erg objectief als het Feyenoord betreft.quote:
TE GEK VOOR WOORDENquote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef De_Pel het volgende:
Bizar eigenlijk, prikt die Pelle gewoon alle strafschoppen er in dan zou hij allang topscorer zijn geweest. Er al 3 gemist, en niet eens alles genomen. Scheelt je toch weer een miljoen in de zomer.
Pelle maakt er nog 5 tegen Ajax, gemiste penalty's zijn wat dat betreft collateral damage.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef De_Pel het volgende:
Bizar eigenlijk, prikt die Pelle gewoon alle strafschoppen er in dan zou hij allang topscorer zijn geweest. Er al 3 gemist, en niet eens alles genomen. Scheelt je toch weer een miljoen in de zomer.
Klasie ipv stroot man jij snapt niksquote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krul
Janmaat Vlaar Kongolo Indi
Strootman
Sneijder Immers
Robben Van Persie De Boet.
Louis kijk je mee?
Van de ene profeet naar de andere hiermee ben jij straks kampioen.
Hij mist er 3, maar heeft er ook een paar niet genomen. Dan had je zomaar al op 23 gestaan in plaats van 18, en kom je waarschijnlijk gewoon boven de 30. Finbogasson staat dan wel op 20, maar die heeft al 7 penalties gescoord. Hoe je het ook bekijkt, dit is gewoon niet goed voor zijn transferwaarde.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pelle maakt er nog 5 tegen Ajax, gemiste penalty's zijn wat dat betreft collateral damage.
Die kale gluiperd staat er nog naar te staren ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:59 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de neuq kan zo'n kerel dit niet zien dan
[ afbeelding ]
Wat zou zo'n pannenkoek hier nou voor betaald krijgen dan?
Denk dat die tegen NEC technisch moeilijker was. Die tegen Ajax is natuurlijk mooier vanwege de tegenstander, de score en het moment waarop het gebeurt.quote:Op zondag 9 februari 2014 06:16 schreef heiden6 het volgende:
Kan om een of andere reden niet meer quoten...
@SuperHarregarre: die interviewer die ging vragen of het zijn mooiste wasdeze vergeten?
je hebt een adblockerquote:Op zondag 9 februari 2014 06:16 schreef heiden6 het volgende:
@SuperHarregarre: die interviewer die ging vragen of het zijn mooiste wasdeze vergeten?
Klassequote:Op zondag 9 februari 2014 06:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt die eigenlijk aan alle kanten fout ging maar toch heb ik heb geupload. Ik had het tyfus koud in het begin en maar 1 hand om te filmen en het einde werd verkracht wat ik er ook heb uitgeknipt.
Jammer dat die de 3-2 daarna ook niet inkopte. Dat zou het helemaal afgemaakt hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 06:16 schreef heiden6 het volgende:
Mwah, het is niet de bank die zoveel tegendoelpunten krijgt hoor. Er wordt veel te laks verdedigd, levert veel onnodige tegengoals op en daarom puntenverlies. Natuurlijk is de bank ook matig, maar niet de enige redenquote:Op zondag 9 februari 2014 08:34 schreef Sunri5e het volgende:
Als we geen kampioen worden dan heeft dat duidelijk gelegen aan de kwaliteit van de bank. We hebben de sterkste achterhoede en de linksbuiten en spits zijn ook de beste van Nederland. Als er iemand weg valt op het middenveld of voorin dan hebben we direct een probleem. Achterin valt het redelijk goed op te lossen.
De bank houdt je basisspelers scherp. Kijk hoe Mulder reageerde nadat bekend werd dat Hahn volgend seizoen komt. Kijk hoe Immers ging spelen toen Bakkel kwam...quote:Op zondag 9 februari 2014 10:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, het is niet de bank die zoveel tegendoelpunten krijgt hoor. Er wordt veel te laks verdedigd, levert veel onnodige tegengoals op en daarom puntenverlies. Natuurlijk is de bank ook matig, maar niet de enige reden
Hopen dat Immers dit niveau trouwens nog paar weken (rest van seizoen) kan volhouden. Hij speelde de laatste wedstrijden steeds beter, maar gister was die wel heel goed
Maar juist in de verdediging is er veel concurrentie en daar zie je de meest domme fouten..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De bank houdt je basisspelers scherp. Kijk hoe Mulder reageerde nadat bekend werd dat Hahn volgend seizoen komt. Kijk hoe Immers ging spelen toen Bakkel kwam...
De rode of witte koolsingel ? of maar gelijk allebei doen !quote:
Geen andere keeper had die bal gepakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klasse
[..]
Jammer dat die de 3-2 daarna ook niet inkopte. Dat zou het helemaal afgemaakt hebben.
Dat zeg ik toch. NEC stond alleen in die aanval wel goed; was klaar voor een snelle counter.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegendoelpunt wat
10 meter op hun helft aan de zijlijn gek
Ook al toen die klootzak rood pakte in de aRENa.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen andere keeper had die bal gepakt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie Pelle nog in de lucht hangentelde hem zowat al.
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)&utm_campaign=nieuwsquote:Als het aan aanvoerder en clubtopscorer Graziano Pellè ligt, wordt Marco van Basten bij Feyenoord de opvolger van trainer Ronald Koeman. Net als Koeman in Rotterdam deed, kondigde Van Basten onlangs aan na dit seizoen te vertrekken bij SC Heerenveen.
'Ik heb verschrikkelijk veel respect voor Van Basten', zegt Pelle tegen Voetbal International. 'Ik vond hem een geweldige voetballer, dus het lijkt me leuk training te krijgen van iemand die ik als kind enorm bewonderde. En het kan, want hij is vrij.'
Van Basten geldt in De Kuip niet als een voorname kandidaat voor de trainerspositie; bondscoach Louis van Gaal en Co Adriaanse maken een grotere kans, net zoals Fred Rutten en Vitesse-trainer Peter Bosz. 'Maar Louis zie ik hier niet komen', vermoedt Pelle, die met Van Gaal samenwerkte bij AZ. 'Ik ken hem, hij streeft een grotere club na.'
'Wat mij betreft hoeft het niet zo moeilijk te zijn', vervolgt de Italiaan. 'Als Van Basten het niet wordt, schuif dan Jean-Paul van Gastel door. Hij kent de club en de spelers.' Van Gastel is nu nog assistent van Koeman, die de kandidatuur van Van Gastel min of meer in twijfel trok door te stellen dat het trainersvak een ervaringsvak is.
Pellè is het daar niet helemaal mee eens. 'Te weinig ervaring? Je moet in het leven kansen krijgen en juist Nederland ís het land van de kansen. Iedereen krijgt hier een kans, dus waarom Van Gastel niet?', aldus Pelle die zaterdagavond tegen NEC zijn 49ste en vijftigste officiële doelpunt maakte voor Feyenoord, dat eenvoudig met 5-1 won en Vitesse passeerde op de ranglijst. De Rotterdammers zijn nu derde achter koploper Ajax en runner-up FC Twente.
Gelukkig heeft Graziano Pelle hier niets over te zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)&utm_campaign=nieuws
Jullie blij.
Zekers welquote:Op zondag 9 februari 2014 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze beginnen te zweten he, die joodjes..
Niks mis met de persoon van Basten, maar ik zou hem niet als trainer bij Feyenoord willen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie blij.
Plus dat die pannenkoek er geen klote van ken.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Niks mis met de persoon van Basten, maar ik zou hem niet als trainer bij Feyenoord willen.
Heeft het nog niet echt waargemaakt als trainer, daar weten ze ook bij Ajax alles van.
Daarbij moet je ook geen rasechte ajacied in de dug out van de Kuip hebben willen zitten.
Ik ben wel benieuwd of hij op het lijstje staat, denk het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Plus dat die pannenkoek er geen klote van ken.
Ik denk dat als hij het wordt, ik mijn verhuisplannen naar Groningen door zet. Zelfde geldt voor Van Gaal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of hij op het lijstje staat, denk het wel.
En of hij zelf wel in het hol van de leeuw wil gaan werken.
Maar ik verwacht niet dat hij het wordt.
En wat dacht je van Peter Boszquote:Op zondag 9 februari 2014 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij het wordt, ik mijn verhuisplannen naar Groningen door zet. Zelfde geldt voor Van Gaal bijvoorbeeld..
Geen verkeerde trainer. Wel iemand die ik niet meer hoef te zien door alle schade berokkend door die gek.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En wat dacht je van Peter Bosz
Rutten een kanshebber?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie blij.
Mooi argument joh, grazie.quote:'Ik vond hem een geweldige voetballer, dus het lijkt me leuk training te krijgen van iemand die ik als kind enorm bewonderde.
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 09-02-2014 om 11:17:43Jordy Clasie is gisteravond vader geworden van een zoon: Jace. Feyenoord feliciteert Jordy en zijn vriendin van harte met de geboorte! reageer retweet
Erg goed zou ik het niet willen noemen. Maar na de 1 1 zakte NEC in ja. Tot die tijd zat de 0 2 er eerder aan te komen dan de 1 1. Daarna aardig, niet top.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
De wedstrijd als een ware jood volgens 818 gevolgd.
Vervolgens samen atting wel kunnen zien en net de hele reeks teruggelezen, maar het was dus een 15-20 minuten drama en daarna erg goed?
Boetius en Lex sprongen er in de samenvatting ook wel bovenuit![]()
o, en die volley van Pellè, Jezus, wat een goal
Het was wel raar om eens te zien dat we de eerste 20 minuten enorm kut speelden. Normaliter is het vice versa; we beginnen goed maar kunnen geen doelpunt maken, en krijgen vervolgens de 0-1 om onze oren.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Erg goed zou ik het niet willen noemen. Maar na de 1 1 zakte NEC in ja. Tot die tijd zat de 0 2 er eerder aan te komen dan de 1 1. Daarna aardig, niet top.
Klopt, ben daar nog het meest blij mee eigenlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was wel raar om eens te zien dat we de eerste 20 minuten enorm kut speelden. Normaliter is het vice versa; we beginnen goed maar kunnen geen doelpunt maken, en krijgen vervolgens de 0-1 om onze oren..
Het geeft iig. veerkracht weer.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben daar nog het meest blij mee eigenlijk.
Adblock?quote:Op zondag 9 februari 2014 06:16 schreef heiden6 het volgende:
Schaken... die misser bij de 3-1 (?) Was lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft iig. veerkracht weer.
Ik ben iig. onder de indruk dat we met een Goossens en Schaken (je speelt feitelijk met negen man met die gasten) in het veld toch nog punten gepakt hebben.
Sterkste achterhoede??? Met 32 tegendoelpunten???quote:Op zondag 9 februari 2014 08:34 schreef Sunri5e het volgende:
Als we geen kampioen worden dan heeft dat duidelijk gelegen aan de kwaliteit van de bank. We hebben de sterkste achterhoede en de linksbuiten en spits zijn ook de beste van Nederland. Als er iemand weg valt op het middenveld of voorin dan hebben we direct een probleem. Achterin valt het redelijk goed op te lossen.
Theoretisch de sterkste achterhoede. Dat valt echter extreem vies tegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterkste achterhoede??? Met 32 tegendoelpunten???
Had Feyenoord een betere verdediging gehad, stonden ze bovenaan. Samen met Twente de meeste doelpunten voorquote:Op zondag 9 februari 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Theoretisch de sterkste achterhoede. Dat valt echter extreem vies tegen.
In Nederland wordt het elftal dat het meest scoort in de regel vrijwel nooit kampioen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had Feyenoord een betere verdediging gehad, stonden ze bovenaan. Samen met Twente de meeste doelpunten voor
Het lijkt wel een of-of situatie... Of veel scoren, of een goede verdediging... Dat moet eens doorbroken worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In Nederland wordt het elftal dat het meest scoort in de regel vrijwel nooit kampioen.
IMO heeft de verbetering bij Immers niets te maken met Bakkal, maar meer met zijn instelling. Ik heb het idee dat hij het hele "moeten scoren" heeft opgegeven en daarmee veel meer een ondersteunende rol op zich heeft genomen. Wat weer resulteerde in meer scoren en beter spelquote:Op zondag 9 februari 2014 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Hoewel ik de mensen gekken vind die beweren dat Immers beter is geworden door Bakkal en Mulder door Hahn, zie ik bij beide spelers wel wekelijks progressie. Dat is lekker om te zien.
En dan te bedenken dat ze getrained worden door Koeman en Gio.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Theoretisch de sterkste achterhoede. Dat valt echter extreem vies tegen.
Niet helemaal waar. Gisteren Janmaat zien spelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze getrained worden door Koeman en Gio.
Er is in al die jaren geen progressie te bespeuren.
Werd ook wel een beetje treurig van Bakkal, hoe die het veld op kwam sjokken. Echt nog een kilo of 5 te zwaar, hoe kan dat nou toch. En dan ook nog een kans zo onbeholpen om zeep helpen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Die kool van NEC was inderdaad heerlijk. Zag het toen erg somber in, Goossens op VM rendeerde totaal niet. Elke keer balverlies, middenveld werd constant overlopen.
Toen kwam er één gevaarlijke aanval, Kuip gaat erachter, en werd het restant eigenlijk simpel uitgespeeld.
Die dikke rechtsback trouwens, hahaha. En dat is dan een huurling van de joden, tering.
Dit ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie Pelle nog in de lucht hangentelde hem zowat al.
Njaaaaa nee niet echt. Ik kan zo 10 wedstrijden verzinnen die legendarischer waren (geweest). Je moet alleen zo diep het verleden inquote:Op zondag 9 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
Dit ja.
En dat terwijl een groot deel van de wedstrijd kansloos was. Stille kuip zelfs. En toen die schitterende 2-2 uit het niets, en toen die kopbal. Was die er in gegaan dan stond het in de top 3 van legendarische wedstrijden.
voorrondes CL van vorig seizoenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njaaaaa nee niet echt. Ik kan zo 10 wedstrijden verzinnen die legendarischer waren (geweest). Je moet alleen zo diep het verleden in
Hou is op joh. Deed het gister goed, verder heeft ie nog nooit overtuigend gekeept. Ben blij dat Hahn komt, kan Mulder mooi gaan banken.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens vind ik dat Mulder deze week niet genoeg krediet gehad heeft. Heeft enorm knap een zeer moeilijke bal eruit gehaald en pakte eindelijk eens een penalty.
Lijkt steeds beter te worden.
Hoewel ik de mensen gekken vind die beweren dat Immers beter is geworden door Bakkal en Mulder door Hahn, zie ik bij beide spelers wel wekelijks progressie. Dat is lekker om te zien.
Heeft wel meer potten de laatste tijd goed gekeept. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hou is op joh. Deed het gister goed, verder heeft ie nog nooit overtuigend gekeept. Ben blij dat Hahn komt, kan Mulder mooi gaan banken.
Is ook wel zo. Maar deze wedstrijd was bijzonder omdat het er gewoon totáál niet in leek te zitten. Ik was zelfs opgehouden met vloeken en treinen naar Polen bestellen. En toen ineens die schitterende 2-2. Dus nee geen top-3, maar áls die kopbal er in was gegaan...quote:Op zondag 9 februari 2014 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njaaaaa nee niet echt. Ik kan zo 10 wedstrijden verzinnen die legendarischer waren (geweest). Je moet alleen zo diep het verleden in
Janmaat vind ik maar een vreemde speler. De ene dag speelt hij de sterren van de hemel en de andere dag maakt hij de meest kinderlijke fouten die je je maar kunt voorstellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gisteren Janmaat zien spelen?
Ik denk dat gisteren trouwens absoluut-definitief-zonder-tegenspraak heeft bewezen waarom ik fan ben van BMI op linksback en (toentertijd) Mathijsen centraal (laat vanaf nu maar Kongolo staan BTW). Nelom kan er ab-so-luut geen reet van. Misschien is het wel verkrachting van BMI, maar linksbacks zijn extreem schaars en op deze manier hebben we tenminste iemand met verdedigende capaciteiten links.
Die 4-2 was anders aardig legendarisch hoor. Dat feest achteraf ook... en ik maar denken "Wie de fuck is die mongool die door de microfoon aan het schreeuwen is".quote:Op zondag 9 februari 2014 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leerde hij maar eens een keer afronden.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:09 schreef eight het volgende:
[..]
Janmaat vind ik maar een vreemde speler. De ene dag speelt hij de sterren van de hemel en de andere dag maakt hij de meest kinderlijke fouten die je je maar kunt voorstellen.
Hij heeft wel een sterke groei doorgemaakt.
Vond het wel goed hoor, gister. In plaats van als een blind paard dat ding richting goal te rossen, geeft'ie oog in oog met de keepert nog even afquote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Leerde hij maar eens een keer afronden.
Op dat moment zeker, 4-2 van Ajax winnen en ruime afstand van hun. Toch heeft het verloop van de rest van het seizoen die overwinning ook wat minder gemaakt, achteraf.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die 4-2 was anders aardig legendarisch hoor. Dat feest achteraf ook... en ik maar denken "Wie de fuck is die mongool die door de microfoon aan het schreeuwen is".
Alsof we hem kunnen betalenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
Gerucht gaat dat Manchester City komende zomer Guidetti definitief aan Feyenoord wil verkopen.
quote:Manchester City is bereid om John Guidetti aan het eind van het seizoen definitief te verkopen aan Feyenoord. Met dat nieuws is SportsDirect News zondagochtend naar buiten gekomen.
De 21-jarige Zweedse aanvaller wordt momenteel door de Engelse club uitgeleend aan Stoke City, maar een onverdeeld succes is dat tot op heden nog niet. De spits moet het voornamelijk doen met een plek op de reservebank en heeft zich daar al meerdere keren negatief over uitgelaten.
The Citizens lijken nu de oplossing te hebben gevonden en zijn bereid om Guidetti in de zomer te verkopen aan Feyenoord. Bij die club kende Guidetti in het seizoen 2011-2012 een goede periode en groeide hij in korte tijd uit tot publiekslieveling. In dat seizoen scoorde de Zweed twintig keer in 23 competitieduels. Met het naderende vertrek van Graziano Pellè, die naar verluidt zou willen gaan cashen, is een komst van Guidetti niet uitgesloten.
Ik ben als de dood dat je dadelijk Pelle, Janmaat, Immers (die is nu ook ondertussen alweer 5 miljoen waardquote:
Die gaan nooit allemaal weg. Pelle en Janmaat vertrekken, en misschien de Vrij of BMI maar meer spelers gaan er echt niet weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat je dadelijk Pelle, Janmaat, Immers (die is nu ook ondertussen alweer 5 miljoen waard![]()
![]()
(Nee. Nooit)) Boeet, BMI et cetera kwijt bent.
Maargoed. Dan heb je iets van investeringsbudget.
TIFO Rotterdam.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Door wie was de tifo gister georganiseerd? Vanuit de club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |