Nijhuisquote:
Het is niet alsof het onzin is. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
Immers zei na afloop over zichzelf dat "hij maar besloot de boel op sleeptouw te nemen" nadat het even niet liep. Zo zei hij het letterlijk. Vind het wel apart omdat zo over jezelf te zeggen.
Bij Mathijsen ben ik bang dat er op een gegeven moment iets afscheurt als hij hard schiet, Jan vind ik eigenlijk te onstuimigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens Mathijsen en Janmaat.
Die hadden twee pingels in de vrije trappen tegen Heerenveen toen, nondeju.
En ja, dit is onzin.
Misschien wel, maar het is wel waar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
Immers zei na afloop over zichzelf dat "hij maar besloot de boel op sleeptouw te nemen" nadat het even niet liep. Zo zei hij het letterlijk. Vind het wel apart omdat zo over jezelf te zeggen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is wel waar.
wat is deze?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is niet alsof het onzin is. Niets mis mee..
Was die vierde goal van Pellé echt zo mooi?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
wat is deze?
Je bent me nu al 2x voor.
2-1, 4-1 en 5-1 allen prachtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
Ik vond de 2-1 het mooist. Dat balletje van Immers
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
Ik vond de 2-1 het mooist. Dat balletje van Immers
Was wel topgoal. Vind zelf de 2 1 her mooist. Goede pass Immers en goed teruggelegd van Janmaat. De gemiddelde speler schiet zelf (mis).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was die vierde goal van Pellé echt zo mooi?
Ik vind die 5-1 van Boeet vooral prachtig.
Viel mij ook op. Vergeet niet dat hij al een heleboel shit over zich heen heeft gekregen. En hij had natuurlijk 100% gelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
report betreffende deze post:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Herqules het volgende:
FEYENOORD KAMPIOEN JAJA NEC IS OVERKLAST
--------quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Herqules het volgende:
FEYENOORD KAMPIOEN JAJA NEC IS OVERKLAST
Ik vond die Mulder (NEC) een rare vent. Was net alsof hij zo uit Silence of the Lambs gelopen kwam. Die vent glom als een poolbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Die kool van NEC was inderdaad heerlijk. Zag het toen erg somber in, Goossens op VM rendeerde totaal niet. Elke keer balverlies, middenveld werd constant overlopen.
Toen kwam er één gevaarlijke aanval, Kuip gaat erachter, en werd het restant eigenlijk simpel uitgespeeld.
Die dikke rechtsback trouwens, hahaha. En dat is dan een huurling van de joden, tering.
Nog aparter is dat het nog waar lijkt ook. Zonder Lex had je hier zomaar punten kunnen laten liggen. Zowel omdat hij ging aanjagen als dathij het vel verlengde. De eerste 25 minuten stond het vaak veel te dicht op elkaar, waardoor de verdedigers werden vastgezet, het middenveld werd overlopen, en de aanval alleen lange ballen (op 40 meter van het doel) kreeg. Daarin speelde lex een belangrijke rol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
Haha had ik ook ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vond het wonderschoon hoe ik als een debiel stond te schreeuwen "GEEF HEM AF BOEET, GEEF HEM AF" (was volgens mij Te Vrede die compleet vrij liep van hem rechts en bovendien niet buitenspel?) en hij hem er vervolgens zó inlegde.
De spelers die Ajax verhuurt aan Eredivisieclubs zijn wel lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Die kool van NEC was inderdaad heerlijk. Zag het toen erg somber in, Goossens op VM rendeerde totaal niet. Elke keer balverlies, middenveld werd constant overlopen.
Toen kwam er één gevaarlijke aanval, Kuip gaat erachter, en werd het restant eigenlijk simpel uitgespeeld.
Die dikke rechtsback trouwens, hahaha. En dat is dan een huurling van de joden, tering.
Bedankt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Debiel
Overigens was hij de vorige ke(e)r(en) ook al belangrijk tegen NEC (had hij niet ooit zelfs een hattrickje?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog aparter is dat het nog waar lijkt ook. Zonder Lex had je hier zomaar punten kunnen laten liggen. Zowel omdat hij ging aanjagen als dathij het vel verlengde. De eerste 25 minuten stond het vaak veel te dicht op elkaar, waardoor de verdedigers werden vastgezet, het middenveld werd overlopen, en de aanval alleen lange ballen (op 40 meter van het doel) kreeg. Daarin speelde lex een belangrijke rol.
Waar kijk je ze terug?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was die vierde goal van Pellé echt zo mooi?
Ik vind die 5-1 van Boeet vooral prachtig.
- Edit - Ja die is mooiIn een keer door
Die Goossensquote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Vorig seizoen hattrick ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens was hij de vorige ke(e)r(en) ook al belangrijk tegen NEC (had hij niet ooit zelfs een hattrickje?).
Of wat dacht je van hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
YouTube. Lage kwaliteit, maar toch.
De goals:
The A Teamquote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Muto het volgende:
Dat gezang toen die brancarddragers het veld opkwamen
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Muto het volgende:
Dat gezang toen die brancarddragers het veld opkwamen
quote:
NEE ASJEBLIEFT FOK IS MIJN LEVENquote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Debiel
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
YouTube. Lage kwaliteit, maar toch.
De goals:
Waar heb jij naar zitten kijken?quote:
dit moet wel een grap zijnquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Grifte het volgende:
Oprotten met dat '...god', dat is PSV-geneuzel
Hier is het De_Neel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |