quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was heel moeilijk.
Eens in de geschiedenis gekeken en meer mannenfoto's van rezania gezien dan van die ander, dus op rezania gestemd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was heel moeilijk.
Eens in de geschiedenis gekeken en meer mannenfoto's van rezania gezien dan van die ander, dus op rezania gestemd.
Blackmail.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:32 schreef Aiciu het volgende:
Als ik niet win, overspoel ik KLB met hommo gifs
Moet je opletten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:32 schreef Starm het volgende:
Aiciu natuurlijk, Rezania is echt een volkomen onbekende FOK!er voor mij
Baas.quote:
Die telt niet mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom staat Spongebosss hier niet bij?
Die is hetero. thank god.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Die is geen hommo. En ik kan het weten na ons wallenbezoek van vorig jaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Samen naar de wallen gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die is geen hommo. En ik kan het weten na ons wallenbezoek van vorig jaar
Nu kan hij in ieder geval niet meer ontkennen dat hij Argo is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die is geen hommo. En ik kan het weten na ons wallenbezoek van vorig jaar
Er is geen 'vrouwtje' in een homorelatie, dat is het hele punt.quote:
Je favoriete homo.quote:
Degene die wordt genomen is naar mijn mening op dat moment het vrouwtjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen 'vrouwtje' in een homorelatie, dat is het hele punt.
[..]
Je favoriete homo.
Gelukkig doet jouw mening er niet toe in een relatie waar jij geen onderdeel van bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Piger het volgende:
[..]
Degene die wordt genomen is naar mijn mening op dat moment het vrouwtje
Ik haat ze allemaal. Maar sommige iets minder dan andere, dat is waar.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik haat ze allemaal. Maar sommige iets minder dan andere, dat is waar.
Jij komt hier nooit, jij telt niet mee in dit geval.quote:
Ja, kan ik er wat aan doen dat mijn rel gedrag me bans van meer dan een half jaar opleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij komt hier nooit, jij telt niet mee in dit geval.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Van allebei nog nooit gehoord.
Slotje.
Zei de n00b.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Van allebei nog nooit gehoord.
Slotje.
Wauw..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent niet eens de Homo-hommo.
Ik las "Hema-homo"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent niet eens de Homo-hommo.
Maandagochtend, 8 uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar waarom sta ik er niet tussen; ik zie jullie allebei achter CS station over een uur, dan vechten we 't daar uit
Ja, verdomme, dan kom ik net van m'n werk kerelquote:
Welk station?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar waarom sta ik er niet tussen; ik zie jullie allebei achter CS station over een uur, dan vechten we 't daar uit
Kut voor jou, ik win.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, verdomme, dan kom ik net van m'n werk kerel
'zwaard'vechten zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wij doen liever andere dingen achter het station.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Tassendief het volgende:
Vecht het gewoon uit achter het station morgen
En waarom denk je dat? Jij bent de pussy hier die niet na middernacht de straat op durft.quote:
Gewoon in huis tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij doen liever andere dingen achter het station.
Net alsof je wat beters hebt te doen, vieze uitkeringstrekker.quote:
Jongen, ik ben daar dan toch. Ga toch niet reizen, omdat jij jezelf wil bewijzen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Jij bent de pussy hier die niet na middernacht de straat op durft.
Daar kunnen mijn klanten me niet goed vinden.quote:
Blijft pauper. Kontje verkopen achter station dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen uitkering, ik heb alleen geen werk.
Dan ben je helemaal niks, nog erger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen uitkering, ik heb alleen geen werk.
Volgens mij ben jij degene die zich probeert uit te roepen tot KLB-homo, terwijl ik duidelijk een grotere en betere FOK!-hommo ben. Volgens mij ben jij degene die iets wil bewijzen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen, vieze uitkeringstrekker.
[..]
Jongen, ik ben daar dan toch. Ga toch niet reizen, omdat jij jezelf wil bewijzen?
Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het trouwens niet iets om een af te spreken met Ai~ Rez?
Misschien wil Demon er ook nog wel bij.
Jongen, je bent niks, je hebt niet eens een tagje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zich probeert uit te roepen tot KLB-homo, terwijl ik duidelijk een grotere en betere FOK!-hommo ben. Volgens mij ben jij degene die iets wil bewijzen.
Nee, want zo rebbels ben ik dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je bent niks, je hebt niet eens een tagje.
En volgens jouw tagje praat je poep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom gewoon rond hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijft pauper. Kontje verkopen achter station dan.
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En volgens jouw tagje praat je poep.
ONZ verkiezingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijft bullshit dat de winnaars van de KLB-verkiezingen dat niet hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb nu al meer bereikt dan jij ooit zal bereiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ONZ verkiezingen
Ik zou er trots op zijn
KLB is inferieur aan ONZ.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blijft bullshit dat de winnaars van de KLB-verkiezingen dat niet hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb nu al meer bereikt dan jij ooit zal bereiken.
Jammer dat wij uit homo niet meededenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.
Je kan geen ONZ én KLB user zijn, want dan ben je gewoon een meemaakslet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.
Homo is geen ONZ, kan net zo goed in GC staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jammer dat wij uit homo niet meededen
Jawel, kan wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je kan geen ONZ én KLB user zijn, want dan ben je gewoon een meemaakslet.
OUD > KLBquote:
Toch staat het in ONZquote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Homo is geen ONZ, kan net zo goed in GC staan.
[..]
Jawel, kan wel.Net zoals je bi kan zijn.
[..]
OUD > KLB
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.Net zoals je bi kan zijn.
En lesbo staat in GC. Het leven is raar. :Squote:
Nee, ik ben perfectie zelve, daarom kan ik in ONZ en KLB zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.
Baas.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Is er maar één de echte natuurlijk
Rez gestemd
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben perfectie zelve, daarom kan ik in ONZ en KLB zijn.En we hebben hier geen politiebureau meer.
Pics.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.
Pics.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.
Hij houdt van twinks, echte jonge twinks, iets wat ik niet ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.
Vind je wel wat voor Rez. Een FOK! koppeltje.
Jij bent ook nog een jonge, gezonde knul. Niet zo moeilijk doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij houdt van twinks, echte jonge twinks, iets wat ik niet ben.Zal dus niet werken.
Oh. Nou ja. Ieder jaar valt Sinterklaas.quote:
Ik weet niet of vriend lief dat oké vind, maar misschien dat het meer richting orgy gaat, hij valt wel op ouder en harig enzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.
Vind je wel wat voor Rez. Een FOK! koppeltje.
Ik heb wel vaker een neger gehad, maar it ain't truequote:
Toch wel jammer, had ik wel willen meemaken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders zou dit topic helemaal mooi zijn.
Die heb ik nuquote:
Je hebt geen idee wat een twink is hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een jonge, gezonde knul. Niet zo moeilijk doen.
Haten op negers.quote:
Dat zijn geen negers, die zijn zwart door de roet, anders zou het racistisch zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Ieder jaar valt Sinterklaas.
Nee, niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een neger gehad, maar it ain't true
Deze warme winter had je anders bijzonder weinig aan harig.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weet niet of vriend lief dat oké vind, maar misschien dat het meer richting orgy gaat, hij valt wel op ouder en harig enzo.
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat een twink is hè?
Nee, sterker nog, alle negers die ik heb gehad vallen in de onderste 10% .quote:
Het land waar we veel geld heen hebben gestuurd.quote:
Griekenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, alle negers die ik heb gehad vallen in de onderste 10% .
[..]
Het land waar we veel geld heen hebben gestuurd.
Aha.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, geen lichaamshaar, niet te veel spieren, slank lichaam, babyface, etc.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je studiebattieboii is pas een sletje.
Maar ik ben dat niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.
Nou ja. Ik geloof dat Demon ook een Twinkie is.
Trouwens heb ik pas één vriend gehad, dus wat nou slet?quote:
Sinds wanneer?quote:
Oh, van die gladde figuren op Vespa's.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon Italianen en Ibericos
Hij heeft haren op z'n armquote:Op zondag 9 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, geen lichaamshaar, niet te veel spieren, slank lichaam, babyface, etc.
Je wil gewoon ordinair uitgewoond worden door een neger, ik bespeur geen enkele vorm van de wil een liefdevolle relatie te hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben dat niet.
[..]
Trouwens heb ik pas één vriend gehad, dus wat nou slet?
Neuh, meer zo'n dropje dat van buiten hard is en van binnen zacht. Niet zo moeilijk doen, ik vind jullie wel wat voor elkaar.quote:
Sorry, maar ik wil dus echt niet iemand daten die mbo doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, meer zo'n dropje dat van buiten hard is en van binnen zacht. Niet zo moeilijk doen, ik vind jullie wel wat voor elkaar.
Picsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mij zou je volgens mij ook wel in bepaalde mate als twink kunnen omschrijven.![]()
![]()
En dan het liefst naakt in onzedelijke standjes.quote:
En met "Echte man" bedoel je de gemiddelde behaarde aap met een IQ onder de 90?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Aiciu het volgende:
twinks![]()
Zeg dan gelijk dat je pedo bent, doe mij maar een echte man.
Poetin trollen zou wel tof zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed liefhebbers, ik houd het voor gezien. Laat genoeg weer. Spreek eens af, drink een borreltje, troll Poetin en zie waar het schip strandt.
Zou je mij een twink noemen?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En dan het liefst naakt in onzedelijke standjes.
Stereotiep hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En met "Echte man" bedoel je de gemiddelde behaarde aap met een IQ onder de 90?
Nee, je bent wel schattig en babyface, maar nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poetin trollen zou wel tof zijn.
[..]
Zou je mij een twink noemen?
Ja, je kloon is dan ook super irritant.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee, je bent wel schattig en babyface, maar nee.
Welke kloon?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, je kloon is dan ook super irritant.
Meteen ook in de ontkenning weer. Onzekerheid weer.quote:
Iemand die op het oog gewoon hetero zou kunnen zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En met "Echte man" bedoel je de gemiddelde behaarde aap met een IQ onder de 90?
Gast, Aiciu is niet mijn kloon.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Meteen ook in de ontkenning weer. Onzekerheid weer.
Had ik dat eerder gedaan danquote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer in korte tijd dat je om pics van me vraagt, viespeuk.
Dat is wel weer een super duidelijke beschrijving.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Iemand die op het oog gewoon hetero zou kunnen zijn.
Geef nou maar picsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, in een topic van me. Herinner het me nog als de dag van gisteren.
Of iemand uitstraalt of hij homo is of niet is best wel makkelijk te zien hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is wel weer een super duidelijke beschrijving.
Ik moet anders eerlijk zeggen dat buiten de jongens met de T-shirts "I'm Gay", dat opvallen van homo's wel heel erg tegen valt, eigenlijk is het zelfs zo dat van de mensen die ik ken(de) waar het "vanaf straalde", 90% het gewoon niet was.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of iemand uitstraalt of hij homo is of niet is best wel makkelijk te zien hoor.
Meestal wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of iemand uitstraalt of hij homo is of niet is best wel makkelijk te zien hoor.
Je klinkt nu echt als zo'n redneck-homoquote:Op zondag 9 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je straalt het uit of niet, simpel.
Oké, oké, anders dan. Je hebt homo's waarvan je niet kan zeggen dat ze homo zijn, je gaydar slaat niet aan. Dan heb je ook nog homo's waarvan zelfs blinden het zien. En daartussen zitten ook nog mensen. Hij doelde op de eerste groep homo's.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt als zo'n redneck-homo
Mijn gaydar slaat bij vrijwel elke kerel die er fatsoenlijk uitziet aanquote:Op zondag 9 februari 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, oké, anders dan. Je hebt homo's waarvan je niet kan zeggen dat ze homo zijn, je gaydar slaat niet aan. Dan heb je ook nog homo's waarvan zelfs blinden het zien. En daartussen zitten ook nog mensen. Hij doelde op de eerste groep homo's.
Nu blij?
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat bij vrijwel elke kerel die er fatsoenlijk uitziet aan![]()
En heb vrijwel altijd gelijk.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En die "verwijfde jongens" om het maar in jouw taaltje te zeggen, zijn zeer vaak nogal hetero.
Er is een verschil tussen verwijfd en metroseksueel.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tegenwoordig is bijna iedereen verwijfd.
Ja, klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ben jij bi? Je had toch een keer een topic over een vriendin of heb ik dat verkeerd onthouden
Een twink kan ook lelijk zijn, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes. Eigenlijk ben je gewoon een geile twink
Je praat weer poep, je tag klopt wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]En dan noem je mij een beetje wereldvreemd, lol.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je praat weer poep, je tag klopt wel ja.
Ja, maar ik voel aan dat jij dat niet bentquote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Een twink kan ook lelijk zijn, toch?
Je bent bi? Fucking faker, met je ondertitel.quote:
Want je bent geen hommo als je ook vrouwen neukt? Ik hou wel van een luxeprobleemquote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dan ben je dus heul geen KLB-hommo. Rezania wint.
Jawel. Ik heb alleen een grote piemol, dat is alles.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel aan dat jij dat niet bent
Dat er nog geen slotje op jouw account zit.quote:
Nee, dan ben je bi.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Want je bent geen hommo als je ook vrouwen neukt? Ik hou wel van een luxeprobleem![]()
Al zal ik binnenkort waarschijnlijk wel een hommo relatie beginnen
Ja, duh.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:36 schreef Aiciu het volgende:
Want je bent geen hommo als je ook vrouwen neukt?
Pics van je grote twink piemolquote:Op zondag 9 februari 2014 00:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb alleen een grote piemol, dat is alles.
Mag niet.quote:
Moiraquote:Op zondag 9 februari 2014 00:39 schreef Moira. het volgende:
Rezania gestemd.
Alle andere homo's op FOK! zijn stiekem hetero.
wAUWquote:Op zondag 9 februari 2014 00:39 schreef Moira. het volgende:
Rezania gestemd.
Alle andere homo's op FOK! zijn stiekem hetero.
Jij zal wel 100 notes hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat er nog geen slotje op jouw account zit.
minder dan 100 notes hebbenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je me stiekem wel zou doen
Je kan het ook veranderen naar KLB faggotquote:Op zondag 9 februari 2014 00:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik voorzie een ondertitel verandering van mijn kant
Nee, want ik ben geen fag.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan het ook veranderen naar KLB faggot
Nee Gideon, zo werkt het niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
Iedreen is bi. Ligt gewoon eraan hoe erg je het onderdrukt.
Gelulquote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
Wat staat er, ik ben op mobielquote:Op zondag 9 februari 2014 00:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik voorzie een ondertitel verandering van mijn kant
'KLB hommo'quote:Op zondag 9 februari 2014 00:48 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Wat staat er, ik ben op mobiel
Die edit in de OPquote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
83 maar.Waaronder een paar positieve.
Nee man, echt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
83quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
83 maar.Waaronder een paar positieve.
/care, ik geef geen neuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
83mijn god
Ik heb sinds vandaag 24, nadat ik een pedante users op de nodige taalfouten attendeerde.
Aandachtshoerquote:Op zondag 9 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, ik geef geen neuk.Ik heb zelfs een topic geopend om mijn 80ste note te krijgen.
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoelingquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
gestemd op Aiciu! omdat rez mij niet moet hebben en Aiciu is een cooler naam.
Mindfuckquote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoeling
What has been seen....quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoeling
Hoe kan je deze poll niet boycotten, CJ, je doet me pijnquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
gestemd op Aiciu! omdat rez mij niet moet hebben en Aiciu is een cooler naam.
Je studiebattieboii is pas een aandachtshoer.quote:
Je moeder was dat al.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als het een poll was voor de grootste meemaakslet, had ik wel op je gestemd hoor Rez.
Ik heb geen moederquote:
Nee, dat is niet idioot. Mafkeesquote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
Nou met dat zelf onderdrukken bedoelde ik ook onderdrukt worden. Je merkt het niet maar bvb Door maatschappelijke en sociale factoren kan die factor vrijwel nihil zijn terwijl hij er altijd is. Daarbij is het gewoon idioot iets als geslacht in de weg van de liefde te laten staan.
Ja klopt, die is nog erger dan jijquote:Op zondag 9 februari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je studiebattieboii is pas een aandachtshoer.
Is er nu poep in je broek als iemand je een schouderklopje geeft ?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je studiebattieboii is pas een aandachtshoer.
Neuken?quote:
altydquote:
Jij bent een debiel hè.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is er nu poep in je broek als iemand je een schouderklopje geeft ?
Een zin begin je met een hoofdletter en eindig je met een punt, uitroepteken of vraagteken.quote:
Heeft er ook een 24 uur met.. gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als het een poll was voor de grootste meemaakslet, had ik wel op je gestemd hoor Rez.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een zin begin je met een hoofdletter en eindig je met een punt, uitroepteken of vraagteken.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
Nou met dat zelf onderdrukken bedoelde ik ook onderdrukt worden. Je merkt het niet maar bvb Door maatschappelijke en sociale factoren kan die factor vrijwel nihil zijn terwijl hij er altijd is. Daarbij is het gewoon idioot iets als geslacht in de weg van de liefde te laten staan.
Uiteraard, Rechten is moeilijk moeilijk hoor.quote:
Ja, en nu graag correct schrijven, je bent toch geen 12 meer.quote:
Ga maar op reis naar Ruslandquote:
Ga jij maar op reis naar fok.be, dag.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga maar op reis naar Rusland
P doet O achter Groningen SC voor tentamenantwoorden.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteraard, Rechten is moeilijk moeilijk hoor.
[..]
Ja, en nu graag correct schrijven, je bent toch geen 12 meer.
Je haat me echt hequote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij maar op reis naar fok.be, dag.
Nee maar bij anderen is het meermaals onderdrukt. Ik zeg ook niet dat het erg of speciaal of weet ik niet wat is. Gewoon dat er een kleine natuurlijke factor zit. Maar iedreen neemt direct alles té... Het is 1 uur...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]Omdat jij bi bent betekent nog niet dat iedereen dat is
ik ben der nogquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
Het was allemaal leuk en zo, totdat jij en Belg-mongool binnen kwamen zetten, Paxxie. Bedankt hè.
Belgen mogen ook niet op FOK!, en zie hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Reeksen mogen niet in klb
artikel 29921 lid 2 sub g FOK
Het is gewoon onzin. Ik heb totaal geen seksuele gevoels voor vrouwen, en dat komt niet omdat ik het ondderdrukquote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee maar bij anderen is het meermaals onderdrukt. Ik zeg ook niet dat het erg of speciaal of weet ik niet wat is. Gewoon dat er een kleine natuurlijke factor zit. Maar iedreen neemt direct alles té... Het is 1 uur...
Wat weten zij er nou van?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/Z/zemmer
Kom ment bewijzen danquote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belgen mogen ook niet op FOK!, en zie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |