Nee man, echt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
Iedreen is bi. Ligt gewoon eraan hoe erg je het onderdrukt.
83quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
83 maar.Waaronder een paar positieve.
/care, ik geef geen neuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
83mijn god
Ik heb sinds vandaag 24, nadat ik een pedante users op de nodige taalfouten attendeerde.
Aandachtshoerquote:Op zondag 9 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, ik geef geen neuk.Ik heb zelfs een topic geopend om mijn 80ste note te krijgen.
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoelingquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
gestemd op Aiciu! omdat rez mij niet moet hebben en Aiciu is een cooler naam.
Mindfuckquote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoeling
What has been seen....quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik lees het als 'I see you' of is dat ook de bedoeling
Hoe kan je deze poll niet boycotten, CJ, je doet me pijnquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
gestemd op Aiciu! omdat rez mij niet moet hebben en Aiciu is een cooler naam.
Je studiebattieboii is pas een aandachtshoer.quote:
Je moeder was dat al.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als het een poll was voor de grootste meemaakslet, had ik wel op je gestemd hoor Rez.
Ik heb geen moederquote:
Nee, dat is niet idioot. Mafkeesquote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
Nou met dat zelf onderdrukken bedoelde ik ook onderdrukt worden. Je merkt het niet maar bvb Door maatschappelijke en sociale factoren kan die factor vrijwel nihil zijn terwijl hij er altijd is. Daarbij is het gewoon idioot iets als geslacht in de weg van de liefde te laten staan.
Ja klopt, die is nog erger dan jijquote:Op zondag 9 februari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je studiebattieboii is pas een aandachtshoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |