Nee maar bij anderen is het meermaals onderdrukt. Ik zeg ook niet dat het erg of speciaal of weet ik niet wat is. Gewoon dat er een kleine natuurlijke factor zit. Maar iedreen neemt direct alles té... Het is 1 uur...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]Omdat jij bi bent betekent nog niet dat iedereen dat is
ik ben der nogquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
Het was allemaal leuk en zo, totdat jij en Belg-mongool binnen kwamen zetten, Paxxie. Bedankt hè.
Belgen mogen ook niet op FOK!, en zie hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Reeksen mogen niet in klb
artikel 29921 lid 2 sub g FOK
Het is gewoon onzin. Ik heb totaal geen seksuele gevoels voor vrouwen, en dat komt niet omdat ik het ondderdrukquote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee maar bij anderen is het meermaals onderdrukt. Ik zeg ook niet dat het erg of speciaal of weet ik niet wat is. Gewoon dat er een kleine natuurlijke factor zit. Maar iedreen neemt direct alles té... Het is 1 uur...
Wat weten zij er nou van?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/Z/zemmer
Kom ment bewijzen danquote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belgen mogen ook niet op FOK!, en zie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |