Volgens mij ben jij degene die zich probeert uit te roepen tot KLB-homo, terwijl ik duidelijk een grotere en betere FOK!-hommo ben. Volgens mij ben jij degene die iets wil bewijzen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen, vieze uitkeringstrekker.
[..]
Jongen, ik ben daar dan toch. Ga toch niet reizen, omdat jij jezelf wil bewijzen?
Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het trouwens niet iets om een af te spreken met Ai~ Rez?
Misschien wil Demon er ook nog wel bij.
Jongen, je bent niks, je hebt niet eens een tagje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zich probeert uit te roepen tot KLB-homo, terwijl ik duidelijk een grotere en betere FOK!-hommo ben. Volgens mij ben jij degene die iets wil bewijzen.
Nee, want zo rebbels ben ik dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je bent niks, je hebt niet eens een tagje.
En volgens jouw tagje praat je poep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom gewoon rond hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijft pauper. Kontje verkopen achter station dan.
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En volgens jouw tagje praat je poep.
ONZ verkiezingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijft bullshit dat de winnaars van de KLB-verkiezingen dat niet hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb nu al meer bereikt dan jij ooit zal bereiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ONZ verkiezingen
Ik zou er trots op zijn
KLB is inferieur aan ONZ.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blijft bullshit dat de winnaars van de KLB-verkiezingen dat niet hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb nu al meer bereikt dan jij ooit zal bereiken.
Jammer dat wij uit homo niet meededenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.
Je kan geen ONZ én KLB user zijn, want dan ben je gewoon een meemaakslet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beste gay-user van ONZ 2013 ja.
Homo is geen ONZ, kan net zo goed in GC staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jammer dat wij uit homo niet meededen
Jawel, kan wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je kan geen ONZ én KLB user zijn, want dan ben je gewoon een meemaakslet.
OUD > KLBquote:
Toch staat het in ONZquote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Homo is geen ONZ, kan net zo goed in GC staan.
[..]
Jawel, kan wel.Net zoals je bi kan zijn.
[..]
OUD > KLB
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.Net zoals je bi kan zijn.
En lesbo staat in GC. Het leven is raar. :Squote:
Nee, ik ben perfectie zelve, daarom kan ik in ONZ en KLB zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |