SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zit dus de gehele tijd in deze reeks zonder voetbal op te hebben?quote:
Dat een dame noemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef Heeinz het volgende:
Dame met de gele jas in het publiek, WHAT THE FUCK
Nee lul, was een verwijzing naar de EDL reclame van vorig jaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit dus de gehele tijd in deze reeks zonder voetbal op te hebben?
En ja Immersgod haalt zijn echte club van de laatste plek af
Sorry. Mijn kat heeft af en toe aandacht nodig. Om het goed te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee lul, was een verwijzing naar de EDL reclame van vorig jaar
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
Ik heb daar toevallig een plaatje vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ergerlijk hoe die mislukte abortussen op de tribunes in alles een overtreding zien.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Mijn kat heeft af en toe aandacht nodig. Om het goed te makentwitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ergerlijk hoe die mislukte abortussen op de tribunes in alles een overtreding zien.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Mijn kat heeft af en toe aandacht nodig. Om het goed te makentwitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
Ik heb mijn manager verziekt door voor het eerst in ronden te wisselenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulk soort Janmaat Pelle combi's zie ik graag voor mijn manager.
Pelle mist. Dat is slecht voor mijn manager.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn manager verziekt door voor het eerst in ronden te wisselen
Ik ben Boetius moe. Met zijn debiele geduik.
Je meent het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind NEC niet zo heel sterk spelen.
Ik eet aardbeienijs.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben op gebied van voetbal zelden niet serieus.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En zo blijkt maar weer dat mensen met het downsyndroom het lastig vinden linksboven in de hoek te kijken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om je ongelijk te bewijzen kijkt hij nu tegen de sluit-button van z'n browser aan.
Ja. Liet wel lekker doorspelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie Blom goed fluiten?
Jazeker. Ik wil zelfs verder gaan: Blomgod.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Liet wel lekker doorspelen.
Hij was fantastisch. WK waardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.
Vond het zelf wel meevallen. Zeker vergeleken met andere scheidsrechters.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.
2-1?quote:
Zag niemand hier ''Goaal Beerens'' roepen dus was een beetje verwarrendquote:
okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1-5? 1-3? 2-0? 2-2 ? wat zal het zijn
Ik postte het omslachtig met een haatpost naar Makkelie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zag niemand hier ''Goaal Beerens'' roepen dus was een beetje verwarrend
Beter dan lucky goalsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die tweede goal van Feyenoord. Ze hebben echt patent op lelijke doelpunten.
Ajax maakt ze gelukkig altijd mooi..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf lelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat hier een reactie komt met daarin woorden als Ajax en 90e minuut. gr grquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent gek. Darten begint zijn tol te eisenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Stijn maakt altijd mooie goals bij het korfballen.
Juist die tweede was een wonderschone. Perfect einde van een perfecte aanval.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké jongeman.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.
Uh nee. Het tweede doelpunt was een goede een scherpe combinatie over drie vlakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Het tweede doelpunt was een goede een scherpe combinatie
Dat NEC weinig deed staat daar los van
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
Het leek erop dat een speler van NEC er nog aan zat.
Klassiek voorbeeld van "niet voor je beurt praten"...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
Het leek erop dat een speler van NEC er nog aan zat.
Ik vind doelpunten, die van richting worden veranderd, wat minder mooi ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?
Je doet nog vreemder dan anders
Hij's erg nerveus voor morgen. Bang dat PEC gaat winnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?
Je doet nog vreemder dan anders
Ehm, bijzondere redenatie wel. Ik heb geen enkele vrees voor PEC met hun B-verdedigingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's erg nerveus voor morgen. Bang dat PEC gaat winnen
Dat denken ze helaas in Zwolle ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, bijzondere redenatie wel. Ik heb geen enkele vrees voor PEC met hun B-verdediging.
Groningenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Saind het volgende:
Welke wedstrijd heeft Twente niet gespeeld dat ze er een minder hebben?
Dit soort wedstrijdjes wint Ajax altijd wel met 0-3. Al is de meest logische optie dat het nog billenknijpen wordt op het énd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat denken ze helaas in Zwolle ook, maar we zullen zien morgen
groningen uit, woensdag inhalenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Saind het volgende:
Welke wedstrijd heeft Twente niet gespeeld dat ze er een minder hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf dromenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijdjes wint Ajax altijd wel met 0-3. Al is de meest logische optie dat het nog billenknijpen wordt op het énd.
Je hebt zelf het syndroom van down.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand zonder down had hier een beter antwoord op weten te geven.
Ajax heeft, als het zonder Sigthorsson, stuk dreigt te lopen altijd nog hem als troef.quote:
Nee, sorry. Maar soms, soms zou ik dat chromosoom graag een middagje van je lenen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je hebt zelf het syndroom van down.
Beide ex-profs toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
Jezus wat hebben die gasten met hun geheugen
Dat klopt, maar waarom maakt hij zich daar zo enorm druk omquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Goossens die dat soort ballen niet geeft
Goossens ken er geen klote van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Goossens die dat soort ballen niet geeft
Volgens mij heb jij al lang een overschot aan chromosomen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maar soms, soms zou ik dat chromosoom graag een middagje van je lenen.
Feyenoorder die nog in de kast zit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom maakt hij zich daar zo enorm druk om
gebeurt*quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als dat gebeurd post ik een leuke video.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden jullie kiezen?
A. Leo Driessen die je door de tweede helft begeleidt
B. Muziek die je door de tweede helft begeleidt
C. Krijg aids
Nee, ik het er precies genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al lang een overschot aan chromosomen.
D. Alles behalve Ten Napelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
C. Krijg aids
Cquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
C. Krijg aids
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als dat gebeurd post ik een leuke video.
cquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
C. Krijg aids
Nou nou..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
C. Krijg aids
Nope, volgens mij heb jij er teveel. Vooral chromosoom 21.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik het er precies genoeg.
D. Iemand anders mijn portie aids geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
C. Krijg aids
Als je me nodig hebt, weet je me te vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
D. Iemand anders mijn portie aids geven.
Dit is erg gewaagd. Wie geeft de assist, en met welk been schiet Conboy?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC gaat Feyenoord wegcounteren in de 56e minuut.
Conboy schiet de 2-2 dan binnen.
Voorspelling voor Zwolle-Ajax morgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC gaat Feyenoord wegcounteren in de 56e minuut.
Conboy schiet de 2-2 dan binnen.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
Als NEC de 2-2 nog maakt neemt Stijn 2 weken een NEC-UI.
Ik druk het niet uit in cijfers. Ik voorspel een billenknijpduel tot de 93e minuut, maar de 3 punten gaan wel mee naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voorspelling voor Zwolle-Ajax morgen?
2-0.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voorspelling voor Zwolle-Ajax morgen?
Heb ik je al gefeliciteerd met het kampioenschap?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
Als NEC de 2-2 nog maakt neemt Stijn 2 weken een NEC-UI.
Ik doe niet aan weddenschappen en ik sluit ze al helemaal niet met jou af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik wel.
En het zou je sieren als je je weddenschappen gewoon nakomt.
Oke TomPSV422quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan weddenschappen en ik sluit ze al helemaal niet met jou af.
Nog niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik je al gefeliciteerd met het kampioenschap?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik druk het niet uit in cijfers. Ik voorspel een billenknijpduel tot de 93e minuut, maar de 3 punten gaan wel mee naar Amsterdam.
Je geforceerde en verzonnen hetze doet je nog meer in verlegenheid brengen.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je geforceerde en verzonnen hetze doet je nog meer in verlegenheid brengen.
Liegen met de status die jij hebt, vind ik erg gevaarlijk.
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een correcte analyse. GAE doet het thuis gewoon goed. Erg knap.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick Advocaat na afloop van GAE - AZ: ''De tegenstander was gewoon beter''
Zaterdag of zondag?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt volgende week uit bij NAC Breda
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn neemt bij de 4-1 een PEC icon voor 2 weken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor...Als je hem al gedownload hebt, dan blijft hij gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor...Dit is al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de coole Androidmensen worden er .apk bestanden geregeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je hem al gedownload hebt, dan blijft hij gewoon.
quote:
Een geheime stream die ik van nostradamus niet aan anderen mag vertellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
OMG WELKE STREAM HEB JIJ DM HEM MIJ FF
Pellè maakte een heel mooi doelpuntquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Kan je iets vertellen over het commentaar van Leo bij deze kool?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè maakte een heel mooi doelpunt
Gr gr
Eredivisiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Andersom niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Dit sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?
Hoge amusementswaarde dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Al doelde ik daar wel op ben ik bang. Oké die helft was best leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |