Ik heb mijn manager verziekt door voor het eerst in ronden te wisselenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulk soort Janmaat Pelle combi's zie ik graag voor mijn manager.
Pelle mist. Dat is slecht voor mijn manager.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn manager verziekt door voor het eerst in ronden te wisselen
Ik ben Boetius moe. Met zijn debiele geduik.
Je meent het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind NEC niet zo heel sterk spelen.
Ik eet aardbeienijs.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben op gebied van voetbal zelden niet serieus.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En zo blijkt maar weer dat mensen met het downsyndroom het lastig vinden linksboven in de hoek te kijken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om je ongelijk te bewijzen kijkt hij nu tegen de sluit-button van z'n browser aan.
Ja. Liet wel lekker doorspelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie Blom goed fluiten?
Jazeker. Ik wil zelfs verder gaan: Blomgod.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie Blom goed fluiten?
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Liet wel lekker doorspelen.
Hij was fantastisch. WK waardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.
Vond het zelf wel meevallen. Zeker vergeleken met andere scheidsrechters.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar had ook wat rare momentjes. Vond m van beide kanten gezien niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |