2-1?quote:
Zag niemand hier ''Goaal Beerens'' roepen dus was een beetje verwarrendquote:
okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1-5? 1-3? 2-0? 2-2 ? wat zal het zijn
Ik postte het omslachtig met een haatpost naar Makkelie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zag niemand hier ''Goaal Beerens'' roepen dus was een beetje verwarrend
Beter dan lucky goalsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die tweede goal van Feyenoord. Ze hebben echt patent op lelijke doelpunten.
Ajax maakt ze gelukkig altijd mooi..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf lelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat hier een reactie komt met daarin woorden als Ajax en 90e minuut. gr grquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent gek. Darten begint zijn tol te eisenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Stijn maakt altijd mooie goals bij het korfballen.
Juist die tweede was een wonderschone. Perfect einde van een perfecte aanval.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké jongeman.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.
Uh nee. Het tweede doelpunt was een goede een scherpe combinatie over drie vlakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb dus gelijk aangezien je op de persoonlijke tour gaat.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee. Het tweede doelpunt was een goede een scherpe combinatie
Dat NEC weinig deed staat daar los van
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
Het leek erop dat een speler van NEC er nog aan zat.
Klassiek voorbeeld van "niet voor je beurt praten"...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
Het leek erop dat een speler van NEC er nog aan zat.
Ik vind doelpunten, die van richting worden veranderd, wat minder mooi ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?
Je doet nog vreemder dan anders
Hij's erg nerveus voor morgen. Bang dat PEC gaat winnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dan was het wel een heel lelijk doelpunt geweest?
Je doet nog vreemder dan anders
Ehm, bijzondere redenatie wel. Ik heb geen enkele vrees voor PEC met hun B-verdedigingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's erg nerveus voor morgen. Bang dat PEC gaat winnen
Dat denken ze helaas in Zwolle ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, bijzondere redenatie wel. Ik heb geen enkele vrees voor PEC met hun B-verdediging.
Groningenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Saind het volgende:
Welke wedstrijd heeft Twente niet gespeeld dat ze er een minder hebben?
Dit soort wedstrijdjes wint Ajax altijd wel met 0-3. Al is de meest logische optie dat het nog billenknijpen wordt op het énd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat denken ze helaas in Zwolle ook, maar we zullen zien morgen
groningen uit, woensdag inhalenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Saind het volgende:
Welke wedstrijd heeft Twente niet gespeeld dat ze er een minder hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie Blom goed fluiten?
Ik blijf dromenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijdjes wint Ajax altijd wel met 0-3. Al is de meest logische optie dat het nog billenknijpen wordt op het énd.
Je hebt zelf het syndroom van down.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand zonder down had hier een beter antwoord op weten te geven.
Ajax heeft, als het zonder Sigthorsson, stuk dreigt te lopen altijd nog hem als troef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |