Zaterdag of zondag?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt volgende week uit bij NAC Breda
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn neemt bij de 4-1 een PEC icon voor 2 weken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor...Als je hem al gedownload hebt, dan blijft hij gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor...Dit is al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de coole Androidmensen worden er .apk bestanden geregeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je hem al gedownload hebt, dan blijft hij gewoon.
quote:
Een geheime stream die ik van nostradamus niet aan anderen mag vertellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
OMG WELKE STREAM HEB JIJ DM HEM MIJ FF
Pellè maakte een heel mooi doelpuntquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Kan je iets vertellen over het commentaar van Leo bij deze kool?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè maakte een heel mooi doelpunt
Gr gr
Eredivisiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Andersom niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Dit sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?
Hoge amusementswaarde dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Al doelde ik daar wel op ben ik bang. Oké die helft was best leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |