Pellè maakte een heel mooi doelpuntquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Kan je iets vertellen over het commentaar van Leo bij deze kool?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè maakte een heel mooi doelpunt
Gr gr
Eredivisiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Best knap hoe slecht beide wedstrijden op kanaal 1 vandaag waren ondanks alle doelpunten.
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Andersom niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis echt alles als ik even niet naar mijn TV staar.
Dit sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax scoren ze inderdaad minder dus ik snap dat je de vele goals niet gewend bent.
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De eerste helft van PSV - Twente was wel vermakelijk toch?
Hoge amusementswaarde dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Al doelde ik daar wel op ben ik bang. Oké die helft was best leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermakelijk hoeft niet per se goed te betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |