quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:
De mannelijke Jorien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel me met de seconde dommer worden als ik naar hem luister.
Ja, ... dan ja, ... ja, ... weet je, ... ja, ik wil het wel, maar, ... ja, ...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die twee niet samen, hun kind zou nog slomer praten.quote:
Nog dommer. Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.quote:
Hij kan wel hard schaatsen...dat hij geen vlotte babbel heeft is niet rullevant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, ... dan ja, ... ja, ... weet je, ... ja, ik wil het wel, maar, ... ja, ...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen vind ik Bergsma veel meer een baas, qua accent enzo.quote:
Alles ziet er sfeerloos uit tot nu toequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Dat Medal Plaza ziet er ook zo kut en sfeerloos uit
Epkegod is er, Johannes!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erben en Jorrit zijn zeer close.
Dat was wel een beetjequote:
Achter Jan, ruitjesblouse, hij komt zo aan tafel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan? Onder het bureautje van Henry?
Ribery kan er niks van. Overhypt dribbelaartje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Ribery hier een fuck om geeft
Daarom is hij al zo blij met zijn Volkswagen Polo.quote:
Buiten die reclame om rijdt ie in een Upquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom is hij al zo blij met zijn Volkswagen Polo.
Brits, om precies te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef kilon het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen. Typisch Nederlands.
Jij blijft maar klagen over mensen die klagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma
En maar klagen over de NOS. Lekker om te kijken.
Erben
Epke
Klein en grootquote:
Ik bedoel, het is geen Jeroen Stomphorst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Henry laat zich ondersneeuwen door Erben.
De klachten gaan ook helemaal niet over dit programma. Dit is namelijk erg goed, buiten het Eddie the Eagle item dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma
Erben
Epke
Dat begint morgen nog niet waarde Redefine.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
Ik neem aan dat Erben voor morgen niet de 3000 meter hoef te voorspellen, maar de toto in moet vullen voor de enige echte sport hier op de Spelen?
Dikke is weg, dus is om aan te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma
Erben
Epke
Kan morgen weer niks zien, dus wel heel mooi om te horen dat ik niks van die edele sport hoef te missenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat begint morgen nog niet waarde Redefine.
Stomphorstquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is geen Jeroen Stomphorst.
Absoluut.quote:
Die smiley heeft al meer charisma dan Jeroen.quote:
Toch wel de ultieme sportquizvraag: wie won er brons op de 5000 meter in Salt Lake City?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jens Boden had ook goed gepiekt
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch wel de ultieme sportquizvraag: wie won er brons op de 5000 meter in Salt Lake City?
En de Gaylord?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef Redefine het volgende:
Shaun White gaat dus de Epke Zonderland Triple Cork uitvoeren.
Die gaat Putin doen.quote:
Wie won de Touretappe waarin Voskamp en Heppner gediskwalificeerd werden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had er ee foto van Erben op z'n ijskast ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie won de Touretappe waarin Voskamp en Heppner gediskwalificeerd werden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zabel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie won de Touretappe waarin Voskamp en Heppner gediskwalificeerd werden?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
Was geen massasprint.quote:
Met z'n 1500 meterquote:
Te laatquote:
Snowboard cross.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is dat ze met vier tegelijk van zo'n parcours afgaan met de snowboard?
Google.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is dat ze met vier tegelijk van zo'n parcours afgaan met de snowboard?
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-men-s-sbx-seedingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee snowboard cross. Wanneer is dat?
Sport der goden.quote:
Nee.quote:
Jawel, ik vind het tov eddy the eagle echt een topitem.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het tov eddy the eagle echt een topitem.
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het in Google intypt zie je het ook.
Niet in deze context.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef tong80 het volgende:
Mensen die Eddie de Eagle niet kunnen waarderen.
Wat ben jij een gevat kereltje zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor
https://www.google.nl/sea(...)0&es_sm=122&ie=UTF-8
Dan had ik wel aanhalingstekens gebruikt als ik dat bedoelde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor
https://www.google.nl/sea(...)0&es_sm=122&ie=UTF-8
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:
En jij bent vandaag een beetje chagrijnig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben jij een gevat kereltje zeg.
Oh, oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan had ik wel aanhalingstekens gebruikt als ik dat bedoelde.
Moet je een koek, ofwa?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij bent vandaag een beetje chagrijnig.
We zijn allemaal een beetje chagrijnig. Uemura heeft geen bronsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij bent vandaag een beetje chagrijnig.
En om 9:30 moet ik naar de kerk.quote:
Tabletje mee, nos streampje aan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
En om 9:30 moet ik naar de kerk.
Geen wifi in de kerk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tabletje mee, nos streampje aan, niks mis mee.
Misschien wel Super-Gquote:
Nee, maar dan ga ik dat nog even doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Repo niet gezien zondag? Echt een tip, mooi gemaakt
Je bedoelt die met de Mart? Die was wel goed ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Repo niet gezien zondag? Echt een tip, mooi gemaakt
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die met de Mart? Die was wel goed ja.
Martismequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldberoemd in Amerika
Dat vind ik altijd rare uitspraken
Mooi ja, hoewel bij het rodelen de aandacht toch naar goden Demchenko en Zöggeler zou moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef tong80 het volgende:
Mooi hè heywoodie ?
Maar Erben blijft een held.
Deze uitspraak is volgens mij gejatquote:
Gisteren maakte hij wel keurig de referentie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze uitspraak is volgens mij gejat
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Gisteren maakte hij wel keurig de referentie.
Baasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)-bergsma-in-hhh.html
Kramer
Hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Kramer
Al die camera's/mobieltjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Kramer
Geile foto.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.sochi2014.com/en/athlete-irene-wust
Irene Wust gaat het doen.
Rookard al gezien?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Was er 2 jaar terug geen fototopic voor de meest vreemde atleten?
Met paillettes?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Een huispak van een zekere nicht uit Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |