quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:
De mannelijke Jorien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel me met de seconde dommer worden als ik naar hem luister.
Ja, ... dan ja, ... ja, ... weet je, ... ja, ik wil het wel, maar, ... ja, ...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die twee niet samen, hun kind zou nog slomer praten.quote:
Nog dommer. Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.quote:
Hij kan wel hard schaatsen...dat hij geen vlotte babbel heeft is niet rullevant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, ... dan ja, ... ja, ... weet je, ... ja, ik wil het wel, maar, ... ja, ...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen vind ik Bergsma veel meer een baas, qua accent enzo.quote:
Alles ziet er sfeerloos uit tot nu toequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Dat Medal Plaza ziet er ook zo kut en sfeerloos uit
Epkegod is er, Johannes!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erben en Jorrit zijn zeer close.
Dat was wel een beetjequote:
Achter Jan, ruitjesblouse, hij komt zo aan tafel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan? Onder het bureautje van Henry?
Ribery kan er niks van. Overhypt dribbelaartje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Ribery hier een fuck om geeft
Daarom is hij al zo blij met zijn Volkswagen Polo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |