ja dan heb je er dus 7 a 8 nodig. Ik weet niet welke jeugdspelers nu goed genoeg zijn voor het eerste.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 maximaal en de rest aanvullen met jeugd lijkt mij de logische en goedkope keuze.
Ritzmaier en vOoijen zitten er tegenaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dan heb je er dus 7 a 8 nodig. Ik weet niet welke jeugdspelers nu goed genoeg zijn voor het eerste.
Van Ooijen niet hoor, die blijft een beetje hangen bij Jong PSV. Zou je volgens seizoen gewoon moeten verhuren aan een club uit de Eredivisie.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ritzmaier en vOoijen zitten er tegenaan.
Tadic zou wel een leuke aankoop zijn, kun je met een echte 10 spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Twente laat Tadic nooit naar PSV gaan. En Chelsea zal Van Ginkel liever terug naar Vitesse laten gaan ben ik bang. Maar vooral Van Ginkel zou een goede toevoeging zijn.
Die andere met die dikke reet had een ADV dag zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Jetrogod mag inmiddels al meedoen aan de Plus reclames.
Mooie chocolade boys hoor.quote:
waar het hart van vol is.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Depay ziet er uit alsof hij iemand aan het aftrekken is die maar niet wil komen.
Dit is onzin natuurlijk. BMI is een lange brede cv die net als De Vrij international is. Mathijssen heeft veel ervaring. Laat ik het zo zeggen, Bruma/Rekik zijn nog niet zo ver als die van Feyenoord.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vind het niet veel slechter nee. De Vrij/BMI/Mathijssen zijn niet veel beter dan Bruma/Rekik. Zanka is een ander verhaal
Van VI? Pff, alsof dat iets zegt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Depay in het proklassement?
Harde werker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Van VI? Pff, alsof dat iets zegt.
Clasie staat gemiddeld eerste. Op basis waarvan vraag ik me dan af.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 19:11:32Morgen in #VI alle betrokkenen (Hiddink, Brands, Cocu) over terugkeer Hiddink bij #PSV. En waarom zijn terugkeer zo noodzakelijk is. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 19:12:19Quote #Hiddink: 'Wie na een 2-0 nederlaag bij RKC zegt dat hij aardig heeft gespeeld, is binding met realiteit kwijt. Om gek van te worden.' reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 19:13:58PSV volgt Ziyech al een tijdje en informeerde ook al een keer bij zn manager naar plannen. Tot heden GEEN concrete interesse reageer retweet
Ik weet niet hoe Ziyech in elkaar steekt maar misschien is het slim om eens te stoppen met Marokkaanse spelers. Op Afellay na zijn ze de laatste jaren bijna allemaal via de achterdeur vertrokken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 19:13:58PSV volgt Ziyech al een tijdje en informeerde ook al een keer bij zn manager naar plannen. Tot heden GEEN concrete interesse reageer retweet
Net als Nederlandse spelers, die willen maar ook niet slagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Ziyech in elkaar steekt maar misschien is het slim om eens te stoppen met Marokkaanse spelers. Op Afellay na zijn ze de laatste jaren bijna allemaal via de achterdeur vertrokken.
Je snapt prima wat ik bedoel. Het swag gehalte is al hoog genoeg. Bij Ajax zijn ze er na een aantal jaren ook achter gekomen dat dit niet werkt. Ze hebben niet voor niks bijna allemaal grijze muizen in de selectie. Brands is er nog steeds niet achter een evenwichtige groep samen te stellen. Was bij AZ ook al het probleem.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als Nederlandse spelers, die willen maar ook niet slagen.
Gewoon opdoeken dat PSV.
Nationaliteit heeft daar niks mee te maken, elke jonge jongen van deze tijd zal een zogeheten swag gehalte bezitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je snapt prima wat ik bedoel. Het swag gehalte is al hoog genoeg. Bij Ajax zijn ze er na een aantal jaren ook achter gekomen dat dit niet werkt. Ze hebben niet voor niks bijna allemaal grijze muizen in de selectie. Brands is er nog steeds niet achter een evenwichtige groep samen te stellen. Was bij AZ ook al het probleem.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
oja Klaassen en Veltman zijn echte swaggerboys.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nationaliteit heeft daar niks mee te maken, elke jonge jongen van deze tijd zal een zogeheten swag gehalte bezitten.
Ja die zitten altijd braaf om 17:00 aan tafel bij mammie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oja Klaassen en Veltman zijn echte swaggerboys.
Dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die zitten altijd braaf om 17:00 aan tafel bij mammie.
De laatste jaren bij PSV:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nationaliteit heeft daar niks mee te maken, elke jonge jongen van deze tijd zal een zogeheten swag gehalte bezitten.
Ok daar heb je gelijk in, maar PSV moet eerst voor een betere begeleiding zoeken dan als spelers hun gang mogen gaan. Dat van Amrabat ben ik het niet mee eens, die kreeg oneerlijke kansen en als ie mocht invallen speelde hij altijd ruim voldoende dus dat hij weg wilde was volkomen logisch in zijn opzicht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De laatste jaren bij PSV:
• Aisatti weg door ruzie met Stevens en heeft een vertrek geforceerd.
• Amrabat lag vaak dwars met Rutten.
• Bakkal was elke dag op stratumseind te vinden en had geen topsport instelling, lag ook overhoop met Rutten.
• Labyad een steek in de rug van de club die hem heeft opgeleid en een vertrek door een fout in het contract geforceerd.
• Afellay was iemand die zich helemaal het mannetje voelde en iedereen irriteerde zich kapot aan hem binnen de club.
Nu heb je Bakkali die in zijn vrije tijd ook niet met voetbal bezig schijnt te zijn. Maher die elk weekend een sletje op een parkeerplaats een beurt geeft en alleen met zichzelf bezig is. Onnodig om er misschien bij te zeggen maar Brands had ook concrete interesse in Mounir El Hamdaoui (geen uitleg verder nodig lijkt me).
Ik heb verder echt helemaal niks tegen Marokkanen. Heb Marokkaanse vrienden en stem links. Maar als club zou je toch gezien de laatste jaren twee keer moeten nadenken voor je weer een Marokkaanse speler aantrekt.
Zeg eerlijk. Toch controleer je na een gezellig samenzijn altijd of je alles nog hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb verder echt helemaal niks tegen Marokkanen. Heb Marokkaanse vrienden en stem links.
Dat doe ik sowieso wel, ben echt een dwangneuroot. Controleer ook 5x of ik de voordeur wel goed heb afgesloten voor ik vertrekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg eerlijk. Toch controleer je na een gezellig samenzijn altijd of je alles nog hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |