Narsingh is de enige die voorzetten aflevert en het veld breed houdt. met gini krijg je zo'n RKC wedstrijd waarbij iedereen door het midden de 16 probeert in te rennen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gewoon Wijnaldum op de plek van Narsingh.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV al 2-0 voor
Wijnaldum scoort meteen bij zijn rentree
Aan de andere kant ook beter, gewoon werken voor je plek.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef rubbereend het volgende:
wordt nog dringen op het middenveld
opweg om gekeurd te worden in München geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 21:57 schreef tja77 het volgende:
Is Matavz nu onderhand weg of hoe zit dat?
Mooi, Locadia eerste keus.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opweg om gekeurd te worden in München geloof ik
Hopelijk haalt Brands Tadic of vGinkel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooi, Locadia eerste keus.
Schalk als back up, en die miljoenen achter de hand houden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Twente laat Tadic nooit naar PSV gaan. En Chelsea zal Van Ginkel liever terug naar Vitesse laten gaan ben ik bang. Maar vooral Van Ginkel zou een goede toevoeging zijn.
Afhankelijk van het systeem wat je wil gaan spelen heb je er 7 á 8 nodig en vooralsnog is Park slechts een huurling.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoelt, we hebben al teveel middenvelders. Ritzmaier komt volgend seizoen er ook nog bij.
4 maximaal en de rest aanvullen met jeugd lijkt mij de logische en goedkope keuze.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Afhankelijk van het systeem wat je wil gaan spelen heb je er 7 á 8 nodig en vooralsnog is Park slechts een huurling.
ja dan heb je er dus 7 a 8 nodig. Ik weet niet welke jeugdspelers nu goed genoeg zijn voor het eerste.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 maximaal en de rest aanvullen met jeugd lijkt mij de logische en goedkope keuze.
Ritzmaier en vOoijen zitten er tegenaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dan heb je er dus 7 a 8 nodig. Ik weet niet welke jeugdspelers nu goed genoeg zijn voor het eerste.
Van Ooijen niet hoor, die blijft een beetje hangen bij Jong PSV. Zou je volgens seizoen gewoon moeten verhuren aan een club uit de Eredivisie.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ritzmaier en vOoijen zitten er tegenaan.
Tadic zou wel een leuke aankoop zijn, kun je met een echte 10 spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Twente laat Tadic nooit naar PSV gaan. En Chelsea zal Van Ginkel liever terug naar Vitesse laten gaan ben ik bang. Maar vooral Van Ginkel zou een goede toevoeging zijn.
Die andere met die dikke reet had een ADV dag zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Jetrogod mag inmiddels al meedoen aan de Plus reclames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |