Wat een kampioene, jammer dat deepthroat geen Olympisch onderdeel is.quote:
Morgen naar de Euroborg?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het Fries volkslied nog te horen?
Maar hoest met jou dan? Alles goed met de vriendin?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef mrstylo het volgende:
Ze kan ook geesten pijpen:
[ afbeelding ]
Bitchassniggaquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ukrain got talent blijft beter. 4 jongleerballen en 2 dildo's in de reet.
Je geforceerde zelfspot is zeer pijnlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
Al zal ik daar graag met mijn Groningen vlag wapperen HAHAHAHIHIHIHOHOHO
Lekker lekker. Nu veel meer tijd gelukkig. En met jou?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hoest met jou dan? Alles goed met de vriendin?
Leuk grietje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef mrstylo het volgende:
Ze kan ook geesten pijpen:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook uitspringen debiel. En dan verbranden ze nog onder de lamp ook. Lekker voor je.
Had ik jou al als PS3 mattie? Sorry ik weet niet meer precies met welke FOK!ers ik nu allemaal wel en niet heb gegamed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bitchassnigga
Potje Fifa doen?
Whoehoe.
Ja gaat zo zijn gangetje, niet veel bijzonders aan de hand eigenlijk. Alles stabiel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker lekker. Nu veel meer tijd gelukkig. En met jou?
Moet ik dan over naar mijn andere act?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geforceerde zelfspot is zeer pijnlijk.
gianna michaelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik google Holly Michaels gif en krijg dit:
[ afbeelding ]
Niets mis mee, maar dit is haar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |