Ik heb al 1 jaar geen ban gehad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wou een banner met tieten plaatsen maar ik ga het niet doen.
Ik heb echt al lang geen ban gehad
Het lijkt me dat je daar geen ban voor kunt krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wou een banner met tieten plaatsen maar ik ga het niet doen.
Ik heb echt al lang geen ban gehad
Holly nogwatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
Dit is nog steeds fascinerend:
[ afbeelding ]
Wie is het?
Hij heeft al twintig euro aan reclame uitgegeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb 3 tientjes op Twente gezet dus hup Twente
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb 3 tientjes op Twente gezet dus hup Twente
Zo verdient Danny nog eens wat aan jou.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja die ging verkeerd, vergeten .png achter het plaatje te zetten.
Ik ken alleen haar voornaam, Holly.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
Dit is nog steeds fascinerend:
[ afbeelding ]
Wie is het?
Als ik maar genoeg spanning in mijn lijf heb en me verveelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo verdient Danny nog eens wat aan jou.
Omdat je twee addblockers hebt.quote:
holly michaelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft al twintig euro aan reclame uitgegeven.
Bij mij zijn er notes verwijderdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik sta al een hele poos op 44 notes.Ik word zowaar een "normale" usert.
Dus er zijn nu 2 adds tegelijkertijd lopende?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij zijn er notes verwijderd
Wie moet je daarvoor pijpenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij zijn er notes verwijderd
Waarschuw mij even als je het nog een keer doet, dan maak ik een hele vette.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn hahaahquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was het probleem dus___!
Ik kan weer normaal functioneren
Wilde die net plaatsen. Ze heeft echt talent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |