Ik heb er meerdere van de Action, in 2004 gekocht, vaak gewassen en ze zijn nog steeds niet lelijk of versleten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet stiekem een beetje lachenJe denkt toch niet dat iemand op deze planeet het allerliefst bij de Action een overtrek koopt?
Ja, als je iets met een klein budget zoekt...
ik heb er een aantal van de action, die zijn stukken dunner dan die van zeeman/ leen bakker / primark die ik heb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere van de Action, in 2004 gekocht, vaak gewassen en ze zijn nog steeds niet lelijk of versleten.
Dat dunne vind ik juist fijn, dekbed dat erin zit is al dik genoeg (4 seizoenen dekbed). Heb ook eens jersy overtrekken van de Ikea gehad, die waren ook erg goed. Onderkant kon dicht geritst worden. Helaas heb ik die nog nooit weer gezien daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:35 schreef Dandilion het volgende:
[..]
ik heb er een aantal van de action, die zijn stukken dunner dan die van zeeman/ leen bakker / primark die ik heb.
Ik koop idd haar make up als ik toch in de stad ben,,zakgeld krijgen ze niet ze werken alle 4 maar kleine moeite om het mee te nemen voor die paar centenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Speur jij nou serieus winkels af voor foundation voor je dochter en betaal jij dat??
Waar is de tijd gebleven dat kinderen gewoon zakgeld kregen en zelf make up mochten uitzoeken en dokken?
Laat haar eens bij Catrice, NYC of Essence kijken bij Kruidvat, die hebben foundations voor weinig geld.
Kijk bij de Kruidvat eens naar Catricequote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik koop idd haar make up als ik toch in de stad ben,,zakgeld krijgen ze niet ze werken alle 4 maar kleine moeite om het mee te nemen voor die paar centen
Flying Tiger verkoopt dat voor 2,-.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Verkoopt de Action dit?
[ afbeelding ]
Thanks,zal van de week ff kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk bij de Kruidvat eens naar CatriceHeb ik al jaren, werkt heel goed en kost ook maar een paar euro. Als je dochter nu de Action gewend is dan zal ze echt ontzettend blij zijn
Flying Tiger http://www.flying-tiger.nl/quote:
Kruidvat heeft ze zo nu en dan liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Verkoopt de Action dit?
[ afbeelding ]
Oh dat is hier niet in de buurt zie ikquote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Flying Tiger http://www.flying-tiger.nl/
Topwinkel! Ze hebben vanalles en het is niet duur! Dus ook voor mensen die goedkope foundation en/of poeder zoeken
Afgelopen week nog bij de Boekenvoordeel gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Verkoopt de Action dit?
[ afbeelding ]
So low ken ik dan weer niet, zal wel aan regio liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Na al dat geklep hier over Big Bazar en ik had er nog nooit van gehoord kwam ik het vandaag dan toch onverwachts tegen. Ben ff binnengeweest. Vind het meer vergelijkbaar met bijv So Low dan met de Action. Enige wat ik meenam was een rode neproos voor 1 euro.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:53 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Afgelopen week nog bij de Boekenvoordeel gezien.
Heb ze 6 jaar geleden bij de blokker gekocht, en nu zijn ze wel versleten.... Maar goed materiaal, geen doorkijkspul, zoals bij de zeeman iig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik dit best wel hier kan vragen.. Waar kopen jullie het liefst dekbedovertrekken? Action of een andere winkel? Heb laatst één gekocht bij de Action en ben er toch niet zo heel erg tevreden over
wat leuk voor n bbqquote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh god, ik vind dit schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo fout hihi. Ik denk dat ik de kommetjes ga halen
quote:
Als het Kruidvat of de Trekpleister ze in de aanbieding heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik dit best wel hier kan vragen.. Waar kopen jullie het liefst dekbedovertrekken? Action of een andere winkel? Heb laatst één gekocht bij de Action en ben er toch niet zo heel erg tevreden over
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Syrena het volgende:
Ik wil de contact grill. Panini's maken![]()
Maar het is weer een apparaat erbij. Waar je spul mee kunt maken waar je dik van wordten ik heb pas een wafelijzer gekocht van 85 euro
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh god, ik vind dit schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo fout hihi. Ik denk dat ik de kommetjes ga halen
Alsof je met een contactgril alleen dat kan maken, is juist handig als je slank wilt bakken, zeker als er een vetopvangbakje bij zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Syrena het volgende:
Ik wil de contact grill. Panini's maken![]()
Maar het is weer een apparaat erbij. Waar je spul mee kunt maken waar je dik van wordten ik heb pas een wafelijzer gekocht van 85 euro
Dat er dan één gekocht waarbij je ook grill platen erop kan zetten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef Syrena het volgende:
Het is een wafelijzer uit België, land van de wafelsEn het heeft verwisselbare platen, want ik wilde grote wafels en galetjes kunnen maken. Overigens kosten extra platen ook 30 euro
![]()
Het wordt een erfstuk. Zodat mijn nichtje uit Holland later met Oud en Nieuw wafels bakt, naar de traditie van haar Limburgse tante![]()
Hoop ik
Ja hoor. In 3 verschillende versiesquote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Verkoopt de Action dit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja hoor. In 3 verschillende versies
Ik heb al teveel kommetjes en glazen enzquote:Op maandag 17 februari 2014 22:54 schreef foodlover het volgende:
[..]![]()
Ik wil de papegaaien en toekan, denk dat ik 3 van elk haal, heb je een leuke set voor weinig.
Ook leuk dat op kommetje met grote toekan de kleine papegaai weer terugkomt, aardig detail.
Die hebben ze. Maar zijn dus 30 euro (in België, hier zijn ze rond de 45-50 euro), en de griller van de Action is 20 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat er dan één gekocht waarbij je ook grill platen erop kan zetten.
Zou ik ook niet met glitters doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef loezzie het volgende:
Voor de nagellak-liefhebbers: gisteren heb ik een potje gekocht waar je je vinger in moet doen, even draaien en dan is je nagellak eraf. Met "gewone" nagellak (dus zonder glitters) werkt het prima. Mét glitters heb ik nog niet uitgeprobeerd. Potjes kosten 1,49. (geloof ik, moest 1,50 contant betalen)
Die 10 euro verschil zou ik wel over hebben voor niet nog een extra ding in de keuken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die hebben ze. Maar zijn dus 30 euro (in België, hier zijn ze rond de 45-50 euro), en de griller van de Action is 20 euro![]()
Overigens heb ik een FrifriMijn oom is echt een kookgadgetfreak, die heeft alle platen gekocht die er zijn voor dat ijzer
dus ik val nog wel mee.
En die bordjes wil ik oooooook
Ze verkopen zeker geen troep. De gezichtreinigingsdoekjes van 70 cent zijn prima en de doekjes van n duur merk van 5 euro geven zetten mn gezicht in de brandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat winkels als Action grotendeels troep verkopen? Ik word altijd namelijk boos op mijn ouders wanneer ze verzorgingsproducten bij de Action kopen terwijl we bij de grens wonen en je in Duitsland verzorgingsproducten van hoge kwaliteit kunt kopen voor weinig geld.
Ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort winkels slechtere varianten van a-merken verkopen, waarbij label bijna hetzelfde is maar, maar de inhoud van slechtere kwaliteit is.
Verzorgingsproducten zit echt geen verschil in tussen de Action en een willekeurige drogisterij. Er zijn prima producten en soms zit er eentje bij die minder is. Dat A-merken anders gelabeld zijn maakt geen verschil en dat zit toch echt tussen jouw oren....zeker als het shampoo is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat winkels als Action grotendeels troep verkopen? Ik word altijd namelijk boos op mijn ouders wanneer ze verzorgingsproducten bij de Action kopen terwijl we bij de grens wonen en je in Duitsland verzorgingsproducten van hoge kwaliteit kunt kopen voor weinig geld.
Ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort winkels slechtere varianten van a-merken verkopen, waarbij label bijna hetzelfde is maar, maar de inhoud van slechtere kwaliteit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |