...ach hier even 'n plaatje van mijn grote voorbeeld:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Bedankt!
Nou, ik kwam op een VMBO te werken waar ik roosters moest maken (Perioderoosters, dagroosters, surveillanceroosters enz.), de mediatheek moest beheren, Te Laat briefjes moest uitdelen en verwerken, leerlingenadministratie bijhouden, leerlingen moest aanspreken voor nablijven en in de mediatheek moest laten nablijven waar het altijd muisstil moest zijn, assisteren met practirumlessen (en alle voorbereidingen en afwaswerk er omheen), ik zat in de werkgroep Veiligheid en de ARBO groep, was conciërge, moest een autistische herintreder begeleiden en werd elke dag de hele dag door verrot gescholden door de leerlingen daar, en de docenten en schooldirectie deden daar geen ruk op uit.
Oh ja, ik was ook nog BHV'er en moest ook allerlei cursussen volgen voor roosters maken en BHV-werk enzo.
Ik moest nog apparatuur uitlenen en continu bijhouden wat waar stond, veel dingen repareren en lokalen opschonen (maar dat valt onder conciërgewerk).
Het maken van dag- en perioderoosters was extreem stressvol omdat mijn werkplek een open kantoor midden in een drukke gang was, en ik veel informatie mondjesmaat en ook veel te laat kreeg, waarbij ik vaak weer van voren af aan moest beginnen.
Oh ja, ook niet onbelangrijk:
- In die zelfde periode verhuisde ik naar een huis waarvan ik had onderschat in wat voor slechte staat het was, in een omgeving waar ik niemand kende.
- In die periode lag mijn vader op sterven en claimde mijn moeder me emotioneel volledig, en ik kon dat echt niet afweren.
- Enorme ruzie met mijn broer
- In die periode kreeg ik een nieuwe vriendin die alles behalve begripvol was.
Volgens mij vergeet ik nog een aantal factoren.Godver! Vorige week met de cursus nog geleerd dat mensen met Asperger te veel in details verzanden!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...ach hier even 'n plaatje van mijn grote voorbeeld:
[ afbeelding ]
Het liefst wilde ze 'n school zonder 'n enkel kind erin.
De Bulstronk niet kennen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker iets van na mijn tijd. Wie is dat?
Ja ik ben 'n vrouw van 31, maar goed ik zal je even helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Matilda_%28boek%29quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik ben 'n vrouw van 31, maar goed ik zal je even helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Matilda_%28boek%29
LotR!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]Dank!
Ik hou het alleen toch liever bij fantasy enzo.
Hell yeah!quote:
Helaas, maar ik ben niet zo goed in lange stukken tekst lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
The Hobbit is me wat te simpel en kinderlijk.
Mocht iemand écht van fantasy houden en van lezen:
Weiss & Hickmann - Deathgate (De poort des doods)Epischer dan die reeks bestaat bijna niet!!!
Ik ook niet, TENZIJ het me echt extreem fascineert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, maar ik ben niet zo goed in lange stukken tekst lezen
nu net begonnen in het 3e deel van de 5 boeken 'triologie' van 'The hitchhikers guide to the universe'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Weiss & Hickmann - Deathgate (De poort des doods)Epischer dan die reeks bestaat bijna niet!!!
Dune en Children of Dune vond ik goed!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet, TENZIJ het me echt extreem fascineert.
Anyway, qua films hou ik van:
- The Prophecy 1, 2 en 3 met Christopher Walken. 4 en 5 zijn ook erg goed, maar zonder Christopher is het toch echt wel anders.
- Dune (de oude en de nieuwere versie) en Children of Dune.
- Zowat alles waar weerwolven en/of vampieren in voor komen, zolang er maar NIET gesparkled wordt!
Qua series:
- Star Trek
- Doctor Who
- Game of thrones
- The walking dead
vind ik ook helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:39 schreef Purplesparks2 het volgende:
nu net begonnen in het 3e deel van de 5 boeken 'triologie' van 'The hitchhikers guide to the universe'.
Tot zover erg vermakelijk en toch ook wel van een hoog niveau. :p
die boeken hier ook al tijden te liggen, ben niet zo van de sci fi meestal, maar dit is een goed verhaal gewoon ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vind ik ook helemaal geweldig!
al een aantal keer in deel 1 begonnen, maar ondanks dat het heel makkelijk en leuk leest en het niet eens een dik boek is ben ik dankzij mijn ADHD nog nooit door dat eerste deel heen gekomen!
welke is dan de classic?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef ToT het volgende:
quote:
www.instantrimshot.com
Hey post dan wel meteen de classic versie he!
Als je 16 bent niet neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Dat heet timing. Slechte timing wel te verstaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha smiecht.. PoS is weer singel en gelijk toeslaan hè![]()
Ik heb voor mezelf al besloten dat ik pas weer een relatie mag aangaan als ik mezelf een lief en leuk persoon vind. Als IK het vind moet een ander me al helemáál leuk vinden
Maar zo ver zijn we nog lang niet
31quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:07 schreef Dactylus het volgende:
24, voor zo lang dat nog duurt. Hoe jong ben jij?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:09 schreef Dactylus het volgende:
[..]
mooi leeftijd om ouder te worden.
34quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:05 schreef Troel het volgende:
Maarre, even voor mijn beeldvorming, hoe oud is iedereen eigenlijk?
22quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:46 schreef Dactylus het volgende:
Hmm, tot nog toe de jongste.. #Broekie
Die 2e link ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
welke is dan de classic?
heb je een link?
of bedoel je gewoon deze?
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
(maar dan vraag ik me af wat er mis was met de link die ik eerder gaf, want dat maakt toch geen fl.kker uit)
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist daarom zou je het moeten weten
Nou ik heb enorm wisselende dingen over W&H gehoord; sommige boeken worden echt de grond in geboord omdat ze idd echt superslecht zouden zijn, terwijl andere boeken weer de hemel in geprezen worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je 16 bent niet nee
W&H is echt pulp. (Imo)
Het boek komt uit 1988quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo? Ik las dat het iets uit '96 was of zo?
Ah!quote:
Google maar naar Twilight en Sparkling vampires.quote:
ik had al gegoogled, maar het is me nog steeds niet duidelijk wat nou precies het 'sparkling' inhoudt.....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:37 schreef PS1Vet het volgende:
[..]
Google maar naar Twilight en Sparkling vampires.
Een boeken en film serie over een relatie tussen en tienermeisje en een vampier.
Wel redelijk gebashed over slecht acteerwerk (kirsten steward) en het feit dat vampier niet van het klassieke horror type is, en ipv van te verbranden in zonlicht juist gaan glisteren (sparkle).
Ik ben (net) 30 geworden, past mooi bij het gemiddelde hier.
Als ik Twilight zie/lees voel ik me weer even 13quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:37 schreef PS1Vet het volgende:
[..]
Google maar naar Twilight en Sparkling vampires.
Een boeken en film serie over een relatie tussen en tienermeisje en een vampier.
Wel redelijk gebashed over slecht acteerwerk (kirsten steward) en het feit dat vampier niet van het klassieke horror type is, en ipv van te verbranden in zonlicht juist gaan glisteren (sparkle).
Ik ben (net) 30 geworden, past mooi bij het gemiddelde hier.
heb ik veel op te zeggen, ik denk/hoop zinnig, maar komt maandag, moet nu weg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:57 schreef ToT het volgende:
dig wat verschillende therapieën gehad, waarbij ik Rationeel-Emotieve Therapie wel 1 van de ergste dieptepunten vond! (Naast het domme gewauwel van stagiaires met wie ik 1 op 1 gesprekken heb gehad, die boos op mij werden omdat mijn problematiek in geen enkel boek stond die ze tijdens hun 3-jarige studie hebben gelezen of in AL die jaren van hun 3-jarige carrière op die school van hebben gehoord.)
Dat ging zo (en uiteraard noem ik geen namen en geef ik geen informatie waarmee de privacy van deze persoon in het geding zou kunnen komen) :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |