quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, was Oversight van die ID kaart?
Ik zie hem nu wel weer eens posten (hij is terug), en ik kan niet anders dan denken dat de beste man niet helemaal spoort. Zijn manier van typen is gewoon echt alsof hij er psychotische denkbeelden op na houdt ofzo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ja dat is hij
Mafferd dat je dat denkt
Iedereen is anders
kijk maar naar TS
Denk dat FOK! daar weinig aan bijgedragen heeft, eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:58 schreef Viro het volgende:
Fok! heeft weer een leven van iemand vertieft![]()
Idd, dat heb je toch echt zelf in de hand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat FOK! daar weinig aan bijgedragen heeft, eigenlijk
Je adviseerde iemand die last heeft van jaloezie, om maar aan medicijnen te gaan die gevoel compleet afvlakken...quote:
Oh dat maakt het niet minder leuk. Lach me hier namelijk de pleurisquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat FOK! daar weinig aan bijgedragen heeft, eigenlijk
Die is toen nog eens op een meet bij mij geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Topics van Mylifeisgrey en zijn duizenden euro's naar de hoeren waren ook tragikomisch vermakelijk.
Klopt inderdaad. Ik spreek hem nog wel eens (wekelijks). Volgens mij kosten de hoeren hem nog steeds veel, maar geeft hij geen duizenden euro's van zijn ouders meer weg aan zielige hoeren die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is toen nog eens op een meet bij mij geweest.
Irl is ie ook echt zo als op het forum, maar verder wel een hele aardige gozer.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik spreek hem nog wel eens (wekelijks). Volgens mij kosten de hoeren hem nog steeds veel, maar geeft hij geen duizenden euro's van zijn ouders meer weg aan zielige hoeren die het nodig hebben.
Helaas is het nu uit met de pretquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat maakt het niet minder leuk. Lach me hier namelijk de pleuris![]()
![]()
Ultiem koppel, belooft wat spannends.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dima en Ferry bij elkaar...Die besluiten elkaar gewoon te nemen aan het eind van de avond
Ben benieuwd hoe snel hij met een ander account de mist in gaat en op dezelfde manier eindigt als zijn vorige.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helaas is het nu uit met de pretF1978 is niet meer!
BOEIEND!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
We'll see!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel hij met een ander account de mist in gaat en op dezelfde manier eindigt als zijn vorige.
Hoezee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |