True true, dit geval is op vele andere gevallen een uitzonderingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
I knowEn das ook prima haha. Ach, ik ben ook ziek vaak online maar doe genoeg andere dingen ernaast. Wel eens per toeval een FOK!ker tegen het lijf gelopen in de kroeg. Meteen gespreksstof
![]()
Maar het moet zijn leven niet gaan beheersen. De enge boze buitenwereld, daar gaat het toch om uiteindelijk.
en ook bedanktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de waarde van je eigen 'adviezen' ook een beetje overschat, eigenlijk.
Je bedoelt het allemaal goed, maar dat maakt de 'adviezen' die je geeft nog geen goede adviezen.
Helemaal adviezen over seks/relaties, gezien je daar zelf 0,1 ervaring in hebt.
Dus ik zou als ik jou was daar ook een beetje de focus af halen.
Post met je nieuwe account gewoon dingen die je wilt zeggen in topics die je aantrekken, niet per se van "ik wil mensen helpen" (want dat doe je niet echt) of "ik wil een vriendin".
Je weet hoe ik het bedoelquote:
Nou inderdaad. In een serieus topic over BDD zat hij ook als een gek te slijmen bij een meisje met onzekerheden over haar uiterlijk. Oh oh wat zullen de intenties daar geweest zijn. Vast goed 'advies' geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de waarde van je eigen 'adviezen' ook een beetje overschat, eigenlijk.
Maar zoals jij het zegt, komt het over alsof nooit iemand wat aan mijn advies heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet hoe ik het bedoel
Waarheid is soms hard, daar ben je inmiddels ook wel achter.
Je bedoelt het goed, maar dat zegt niet dat andere mensen er dan ook wat aan hebben
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
^
Op je nieuwe account zijn bovenstaande VERBODEN
![]()
![]()
^
![]()
![]()
^
Meeten met nigga Dimaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:41 schreef Toto69 het volgende:
Beste TS,
Waarom ga je niet gewoon lekker op stap met vrienden of zo? Van mijn part ga je naar de Holly in Rotterdam of zo. Maar echt, dit schiet niet op.
![]()
![]()
^
Verstandig advies idd, dankjewel daarvoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
^
Nja, dat bedoel ik er dan ook weer niet mee, want ik weet niet waar anderen wel/niet baat bij hebben omdat ik die situatie niet ken. Ook heb ik heus niet al jouw posts gevolgd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar zoals jij het zegt, komt het over alsof nooit iemand wat aan mijn advies heeft gehad.
Heu, daar ben ik ook een keer geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:41 schreef Toto69 het volgende:
Beste TS,
Waarom ga je niet gewoon lekker op stap met vrienden of zo? Van mijn part ga je naar de Holly in Rotterdam of zo. Maar echt, dit schiet niet op.
Pfoeh wel wat dingen met users die zich anders voordeden, zoals Krentebol.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk roept dit topic wel op tot meer van die soort situaties van vroegah op fok. WIe heeft er nog sappige?
Dima en Ferry bij elkaar...Die besluiten elkaar gewoon te nemen aan het eind van de avondquote:
Tot morgen hè, denk dat je dan wel ontmaskerd bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef F1978 het volgende:
Vaarwel vanuit mijn F1978 account, let the past die, and the future begin
Good luckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef F1978 het volgende:
Vaarwel vanuit mijn F1978 account, let the past die, and the future begin
Yildiz en de ballonnen en daarna opsporing verzochtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk roept dit topic wel op tot meer van die soort situaties van vroegah op fok. WIe heeft er nog sappige?
Oh, was Oversight van die ID kaart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yildiz en de ballonnen en daarna opsporing verzocht
Oversight en de ID kaart (haalde landelijk en internationaal nieuws)
Kittengate
GC / [11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
'Yildiz en de ballonnen en daarna opsporing verzocht'
Die ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |