quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:58 schreef seto het volgende:
nederlandse sweep op de 5000 meter
hopen dat die koreaan het niet verneukt
Die loempievouwer komt er niet aan te pas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:58 schreef seto het volgende:
nederlandse sweep op de 5000 meter
hopen dat die koreaan het niet verneukt
half indonesischquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die Seto maak je niet gek. Wat voor Aziaat ben je Seto? Chinees?
ik zat dus aan de overkant precies tegen dat blauwe doek/zeil aan naast het uitvak, wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien maar wel puntje gepaktquote:
Ja dat blauwe zeil ziet er altijd wel droevig uit. Wel jammer dat je daardoor geen bekers pis over en weer kunt gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat dus aan de overkant precies tegen dat blauwe doek/zeil aan naast het uitvak, wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien maar wel puntje gepakt
Ja is als extra barriere bedoelt en ze hanteren zero-tolerance beleid, daar overheen gaan en je wordt zonder pardon stadion uitgezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat blauwe zeil ziet er altijd wel droevig uit. Wel jammer dat je daardoor geen bekers pis over en weer kunt gooien
Bijna goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom doet het godvergeten quote knopje het soms niet
SATUDARAHHHH!! SATUDARAHHHquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik denk vuilnisbakkenras. Overigens ben ik als Seto. Maar dan nog erger.
Baziger dan Putin ga je ze niet vinden. Die man lijkt zo weggelopen uit een james bond filmquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamn, wel minder dat Poetin zo'n manlet is zeg. Hij blijft baas, maar maakt hem wel iets minder baas.
Zo droevig om te zien vanaf een afstandje als ze over en weer proberen te rellen terwijl er een huge glazen wand tussen zitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja is als extra barriere bedoelt en ze hanteren zero-tolerance beleid, daar overheen gaan en je wordt zonder pardon stadion uitgezet.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Baziger dan Putin ga je ze niet vinden. Die man lijkt zo weggelopen uit een james bond film
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Baziger dan Putin ga je ze niet vinden. Die man lijkt zo weggelopen uit een james bond film
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha NI HAO H1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik denk vuilnisbakkenras. Overigens ben ik als Seto. Maar dan nog erger.
Mag hopen dat ie bij een chick heeft geslapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Klokov het volgende:
Heeft Dima al verslag uitgebracht over hoe het gisteren in de club was?
hey weissmanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Klokov het volgende:
Allang. Beetje lafjes in de club gestaan wat ik eruit op kon maken. Wel in de makkelijkste tenten geweest maar niets opgedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Klokov het volgende:
Hij moet even inkomen, hij heeft ook niet op mijn dm gereageerd waarin ik vroeg of die nog tips nodig had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Allang. Beetje lafjes in de club gestaan wat ik eruit op kon maken. Wel in de makkelijkste tenten geweest maar niets opgedaan.
jij schaat altijd de kookkunsten...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En je schaadt de echte Klokov sowieso door kettlebell 'trainingen' te doen ipv gewichtheffen.
" schaat "quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij schaat altijd de kookkunsten...
Denk dat die het wel cool vindt. Kettlebells zijn namelijk ontstaan in Rusland, bovendien doet die tegenwoordig Crossfit. Wellicht dat die 2016 weer gaat liften.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En je schaadt de echte Klokov sowieso door kettlebell 'trainingen' te doen ipv gewichtheffen.
Hey setonolicquote:
Jou stangen is lastig man. Ik geef 't op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat die het wel cool vindt. Kettlebells zijn namelijk ontstaan in Rusland, bovendien doet die tegenwoordig Crossfit. Wellicht dat die 2016 weer gaat liften.
Moet je ook niet van die plastic bodypump stangen gebruikenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jou stangen is lastig man. Ik geef 't op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |