quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:58 schreef seto het volgende:
[..]
onze ultieme form is setha vriendje
[ afbeelding ]
In dat b&h topic staan ook topless picsquote:
nopequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie ooit een chick gebeft terwijl ze aan het gamen was?
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Valt Candy Crush onder 'gamen'?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze vinden dat blank superieur is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom vervangt FOK! ineens allemaal UI's in blank.gif?
Ja, ze speelde CoD.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn internetconnectie lag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom vervangt FOK! ineens allemaal UI's in blank.gif?
Heb jij het ook? Met mijn internet is niks mis geloof ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn internetconnectie lag.
Als ik op de PC zit wel. Maar op mobiel zie ik alles. Geen idee waar het aan ligt. Chrome is up-to-date en er is alsnog niets mis met de verbinding.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb jij het ook? Met mijn internet is niks mis geloof ik.
Als ze nog kan gamen kun je niet beffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze nog kan gamen kun je niet beffen.
Lol gewoon 25 Killing Spree, Total Nuketown.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze nog kan gamen kun je niet beffen.
heerlijk he sapquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan deponeer je jouw killing spree over haar gezicht
Ik drink nu verse aardbeien appelsap..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan deponeer je jouw killing spree over haar gezicht
Mmmm vertel me meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik drink nu verse aardbeien appelsap..
hmm moest meteen aan jou denken.
Zat er een verrassingspiemel in?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik drink nu verse aardbeien appelsap..
hmm moest meteen aan jou denken.
Klap er weer een halve barkie in denk ik. En jij vriend?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
Gaan jullie nog genieten van het bier vanavond??
Al vanaf ik t woord spiegel uit kan sprekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik in de spiegel kijk dan vind ik mijzelf ongelooflijk lekker.
Ervaren jullie dit ook?
Jij snapt het leven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Al vanaf ik t woord spiegel uit kan spreken
Ah, je zit nog steeds op de misc zie ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Spuiten jullie ook over jullie eigen spiegelbeeld en smeren jullie dit dan ook uit of laat je het opdrogen om er vervolgens met een krabber overheen te gaan? Lossen jullie de schilfers dan op in heet water zodat je het nog een keer over jezelf kan gieten?
Graag serieuze antwoorden.
Guilty.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik in de spiegel kijk dan vind ik mijzelf ongelooflijk lekker.
Ervaren jullie dit ook?
Neuh...heb het te druk om twee fora te volgen..alweer 2 weken niks gepost daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, je zit nog steeds op de misc zie ik.
Hmm. Stof tot nadenken dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je doet jezelf te kort om je op een schaal van 1 tot 10 te meten brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |