Lol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik vind het een misselijke mongool maar goed is 'ie wel.
C'mon son, hij topt veel te vroegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef H1N1 het volgende:
Deze boi rijdt gewoon nog sneller dan Kramer..voorlopig dan.
Ja zie 't nu, hij blaast zichzelf op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
C'mon son, hij topt veel te vroeg
Sven Kramer
Laat ze maar aanpassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef H1N1 het volgende:
Vanavond mijn broer te eten met z'n vriendin.
Hij doet paleo en zij is vegetariėr, horror jongens. Lastig koken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:58 schreef seto het volgende:
nederlandse sweep op de 5000 meter
hopen dat die koreaan het niet verneukt
Die loempievouwer komt er niet aan te pas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:58 schreef seto het volgende:
nederlandse sweep op de 5000 meter
hopen dat die koreaan het niet verneukt
half indonesischquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die Seto maak je niet gek. Wat voor Aziaat ben je Seto? Chinees?
ik zat dus aan de overkant precies tegen dat blauwe doek/zeil aan naast het uitvak, wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien maar wel puntje gepaktquote:
Ja dat blauwe zeil ziet er altijd wel droevig uit. Wel jammer dat je daardoor geen bekers pis over en weer kunt gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat dus aan de overkant precies tegen dat blauwe doek/zeil aan naast het uitvak, wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien maar wel puntje gepakt
Ja is als extra barriere bedoelt en ze hanteren zero-tolerance beleid, daar overheen gaan en je wordt zonder pardon stadion uitgezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat blauwe zeil ziet er altijd wel droevig uit. Wel jammer dat je daardoor geen bekers pis over en weer kunt gooien
Bijna goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom doet het godvergeten quote knopje het soms niet
SATUDARAHHHH!! SATUDARAHHHquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik denk vuilnisbakkenras. Overigens ben ik als Seto. Maar dan nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |