https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Hoi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef smiths het volgende:
Ik kom toch nog even om de hoek kijken, stond iemand anders aan de deur.
Half uurtje hier, bier drinken omdat we topic #250 hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Troost jullie. Over een uurtje moet ik weg.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Troost jullie. Over een uurtje moet ik weg.
Ik kom dronken mobiep modden, dus dat zal wel goed komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
overleven jullie 't straks wel zonder mij?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kom dronken mobiep modden, dus dat zal wel goed komen
Ik wacht wel een paar dagenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef smiths het volgende:
SMC is toch weer aan het stijgen, ik dacht die daalt wel tot <10000 (staat nu op 19000)
Maar ik stap er voorlopig niet meer in
Ik denk dat ik voor de Cooler Master Silencio 550 ga.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrijwel dezelfde turbine zit op mijn 6870, niet normaal wat een kabaal daar van af komt
Weet niet welke behuizing je precies pakt, maar een paar dempingsmatjes willen nog wel eens helpen
Bij SMC denk ik voortdurend aan Suck My cockquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit SMC 28k
Ik snap niet dat mensen dan nog steeds kopen.
Doeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef edcetera het volgende:
Zo, ik ga weekend vieren.
Zie jullie thuis wel in 251
En dat terwijl er geeneens buysupport isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit SMC 28k
Ik snap niet dat mensen dan nog steeds kopen.
Ryan (L)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
Coinmarket is echt lekker snel vergeleken de meeste exchanges
quote:
Oh ja, jij hebt veel spul daar staan natuurlijk, maar dat zijn geen slechte kastjes nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
250
[..]
Ik denk dat ik voor de Cooler Master Silencio 550 ga.
Die is niet zo duur en heeft idd van die dempingsmatten.
Het is maar net wat we op de zaak hebben staan.
Tok saktrs po mobiepquote:
Schiet op dan slimbo!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mijn SMC staat nog niet op coinmarket.io
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:24 schreef µ het volgende:
http://tweakers.net/video(...)obiele-telefoon.html
Filmpje uit 2029 met vragen aan mensen of ze bitcoin hebben/gebruiken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:24 schreef µ het volgende:
http://tweakers.net/video(...)obiele-telefoon.html
Dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef smiths het volgende:
[..]
Filmpje uit 2029 met vragen aan mensen of ze bitcoin hebben/gebruiken.
Misschien reageren ze dan ook zo. Kan veel gebeuren in 15jaar tijd.
Waarom ben jij nog steeds een vrouwquote:
Is omgebouwd tijdens zijn verblijf in Polen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds een vrouw?
Klinkt goed, ik moet ook maar eens een bezoekje aan Polen brengenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is omgebouwd tijdens zijn verblijf in Polen.
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordquote:
Dan heb ik dat gemist denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.
Piraniaquote:
Nou zoeken dan, doos.quote:
Je kent je wachtwoord niet uit je hoofd?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef µ het volgende:
Geen zin om mijn pass op te zoeken om mijn profiel aan te passen? Is dat een goede reden?
Ik ken maar 3 wachtwoorden uit mijn kopf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kent je wachtwoord niet uit je hoofd?
Wat grappig, als jij je wachtwoord typt komen er sterretjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
Mijn wachtwoord is gewoon ********
makkelijk te onthouden
De crash is al voorbij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Goeie crash las ik? Oftewel tijd om geld te gaan verdienen?
Heb dat ook altijd en als ik dan de volgende keer weer inlog met ********** dan werkt het heul niequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:48 schreef µ het volgende:
[..]
Wat grappig, als jij je wachtwoord typt komen er sterretjes.
I feel youquote:
Ok, mijn wachtwoord is ***********quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:48 schreef µ het volgende:
[..]
Wat grappig, als jij je wachtwoord typt komen er sterretjes.
quote:
Dat roep ik inderdaad ook iedere keerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:37 schreef smiths het volgende:
Bitcoinkoers vanaf 2012 op logaritmische schaal, dan zie je telkens eenzelfde beeld na een piek, een dalende trend van een paar maand en dan weer moon etc.
Hopen dat deze trend word doorgezet en we binnen een paar maand weer een nieuwe alltime high gaan zien.
[ afbeelding ]
Nu alweer terug?quote:
Niet gezellig of was er geen leverworst?quote:
Saai.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet gezellig of was er geen leverworst?
de vraag is hoeveel planeten we verder gaan als er altcoins komen, die veel beter zijn opgwzet btc is nu nog de marktleider en gateway naar alternatieve cryptos. maar er is teveel gaande:quote:
DIE NAAMquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:11 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
de vraag is hoeveel planeten we verder gaan als er altcoins komen, die veel beter zijn opgwzet btc is nu nog de marktleider en gateway naar alternatieve cryptos. maar er is teveel gaande:
als er meer concurrenten komen, moet dat ook in lijn zijn met meer marktkapitaal.
ik zie cryptos succes als transactiesysteem en zoveel andere p2p toepassingen.
currency en aandelen is een bijzaak.
Je bent al net zo slecht met gokken als met cryptotraden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
Dordrecht 1-4
Borussia Mönchengladbach - Leverkusen nog 0-0
Oss - graafschap 1-1![]()
voorspellingen waren dordrecht winst
leverkusen winst
graafschap winst
huh nee hoor, kan nogquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je bent al net zo slecht met gokken als met cryptotraden.
quote:
Faalquote:
Wiequote:
Toto gaat geld verliezen met gokkenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SpecialK het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen over mtGox.
Ik heb dus een account gemaakt maar het is me volstrekt onduidelijk hoe en of ik er geld op kan zetten. Moet ik eerst geverifieerd worden? Of moet ik gewoon maar geld overmaken naar een bepaald bankrekeningnummer en kan ik al traden?
Blijf weg van Gox als je geld je lief is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SpecialK het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen over mtGox.
Ik heb dus een account gemaakt maar het is me volstrekt onduidelijk hoe en of ik er geld op kan zetten. Moet ik eerst geverifieerd worden? Of moet ik gewoon maar geld overmaken naar een bepaald bankrekeningnummer en kan ik al traden?
Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Blijf weg van Gox als je geld je lief is.
Ja leuk hèquote:
Bij settings en dan overigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe verberg je je onlinestatus eigenlijk?
#durftevragen
Laat maar, al gevonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe verberg je je onlinestatus eigenlijk?
#durftevragen
Wat is er aan de hand dan gaat dit over die "pause on all withdrawal requests"?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Blijf weg van Gox als je geld je lief is.
Ben je nieuw hier? Dan kun je het beste dit topic even doorlezen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan gaat dit over die "pause on all withdrawal requests"?
Ja, er zijn al maandenlang problemen met die exchange. Eerst duurde het al een hele tijd voor je dollars op je rekening kreeg als je liet uitbetalen en nu kunnen gebruikers dus ook niet meer hun BTC van die site af halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan gaat dit over die "pause on all withdrawal requests"?
De reden is, dat ik niet kan zien of iemand nu mobiep of thuis is. Ik maak het makkelijkquote:
Welke exchange hebben jullie wel goede ervaringen mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, er zijn al maandenlang problemen met die exchange. Eerst duurde het al een hele tijd voor je dollars op je rekening kreeg als je liet uitbetalen en nu kunnen gebruikers dus ook niet meer hun BTC van die site af halen.
BTC-equote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welke exchange hebben jullie wel goede ervaringen mee?
Bitonicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Btc-e is het meest betrouwbaar. Andere exchanges zoals coinmarket, cryptsy en coinedup zijn voor de kleinere en minder bekende altcoins, maar die zijn soms wat instabiel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geen probleemquote:
Amaiquote:
Echt hè, een reclamespotje gelijk met amai beginnenquote:
WTFquote:
Waarom ben jij nog geen vrouwquote:
Moet mijn rapeface nog wat beter oefenen.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
Best vermakelijk om die reacties op nu.nl te lezen als er weer een bericht over bitcoin is.
Het niveau valt me nog meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/inter(...)m-bij.27013500.lynkx
quote:
quote:Bitcoin wordt nooit wat, alleen maar op het nieuws af en toe. Als dat voorbij is, is het voorbij met BTC.
Het is bijna afgelopen mensenquote:If it's to good to be true, it probably is
Trap er toch niet in
Heeft BTC op ¤1700 gestaan?quote:Je moet wel geschift zijn om die rotzooi te accepteren. Een paar maanden geleden stond hij op iets van 1700 Euro. Toen. 400. Dan weer 700. Wie vertrouwt nou in hemelsnaam dat soort Monopoly geld?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je stuurt gewoon geen naakt foto's naar meisjes van beneden de 18 als je 35 bent. Uberhaupt gewoon niet
Gelukkig werken de pinautomaten en creditcards wel gewoon als de stroom/internet eruit ligt.quote:Lekker betaalmiddel, ligt straks de stroom er uit of je internet verbinding kun je niet eens betalen. Hoe wil je met bitcoins betalen als je in de binnenlanden van Afrika bent en een broodje wil afrekenen? En wie durft het aan zijn huis in bitcoins te verkopen, of zijn salaris in bitcoins te krijgen?
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die in bitcoins geloven. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het idee mooi ... nou ja eerder 'bijzonder'. Maar heeft een Bitcoin geen intrinsieke waarde. Een bitcoin is een hoop eentjes en nulletjes die opzich helemaal niets waard zijn. Ze hebben totaal geen nut. Iets wat echt geld wel heeft. Die ontleend voor een groot deel zijn waarde aan goud. En goud is schaars (net als bitcoins natuurlijk), maar goud heeft allerlei toepassingen.
Het zou me persoonlijk niets verbazen als over 2-3 jaar een bitcoin 0,0 waard is en er bizar veel mensen bizar veel geld zijn verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig werken de pinautomaten en creditcards wel gewoon als de stroom/internet eruit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe wanhopig kun je zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke...maar daar zit jij niet mee toch neem ik aan, want jij houdt juist van oudere mannen toch ?
Wat een creepquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
En ik vind jong persoonlijk wel wat hebben, en jij bent ook best wel slim vind ik
Bier:Yquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef Arend_Anker het volgende:
wat stilletjes, is iedereen voetbal aan het kijken ofzo?
Niets mis met een beetje groomenquote:
Als 35-jarige ga je toch geen 13-jarige meisjes hosselenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje groomen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als 35-jarige ga je toch geen 13-jarige meisjes hosselen?
Ik zou ook niet zien waarom niet. Tegenwoordig zien ze er uit als 20. Nu ben ik pas 16, maar dat mag ik zeggen want ik heb een mentale leeftijd van 25.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
jij zei gisteren tegen iemand van hier, dat diegene de leeftijd van je moeder zowat had, maar ik heb de leeftijd van jouw tandarts, en je houdt van oudere mannen zei je toch ?
Kom maar terug als je 25 bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zien waarom niet. Tegenwoordig zien ze er uit als 20. Nu ben ik pas 16, maar dat mag ik zeggen want ik heb een mentale leeftijd van 25.
Wow das kudt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
potver, power surge hier: Zowel desktop als laptop naar de balle.
maar even mobiep
hoe kan dat nou? Heeft je voeding geen beveiliging? En je laptop gaat toch via een omvormer? Dan zou die gaar moeten zijnzquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
potver, power surge hier: Zowel desktop als laptop naar de balle.
maar even mobiep
En dan je spaargeld op markets hebben staan en weten, dat hey 2-3 dagen, kan duren,; (quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wow das kudt.![]()
Gelukkig morgen zaterdag dus zijn de winkels open.
Heb je ook geen oude laptop meer liggen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:13 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
En dan je spaargeld op markets hebben staan en weten, dat hey 2-3 dagen, kan duren,; (
Ik heb jou gespot in de FoBo van F1978quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je ook geen oude laptop meer liggen?
hihi klopt ja :squote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb jou gespot in de FoBo van F1978.
nijn Toshiba 3110: goeie tip, heeft alles overleefdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:16 schreef MichaelScott het volge
.
nde:
[..]
Heb je ook geen oude laptop meer liggen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang dat duurt danLike, 5 jaar ofzo dan
Ja, dat begrijp ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Ik mag trouwens toch wel hopen dat je begrijpt waarom een relatie tussen een 13-jarig meisje en een 35-jarige man niet echt wenselijk is?
RIP voor je schoonmoeder met een driedubbele hartaanval. (laten we niet hopen)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel hoorEn gelukkig maar, anders zou ik straks met een 40-jarige vrouw in bed liggen of nog erger: als ik 40 ben met een 13-jarig meisje
Dat motten we niet hebben natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:46 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
RIP voor je schoonmoeder met een driedubbele hartaanval. (laten we niet hopen)
'Mam, dit is mijn nieuwe vriend'quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:46 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
RIP voor je schoonmoeder met een driedubbele hartaanval. (laten we niet hopen)
Pics jouw niet dikke lichaamquote:
200 kilo, schoon aan de haak. slagersdochter trouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
'Mam, dit is mijn nieuwe vriend'
[ afbeelding ] r
'Schoonmama!'
Fobo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Welcome backquote:
veur jou zelfde bedoild,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
Trouwens, zolang die sellwall van 69.000 NMC alles nog steeds naar beneden blijft drukken koop ik niks
Gaje lekker edquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
veur jou zelfde bedoild,
rg.. rg
Ed
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:14 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Welcome back
(gern slilies want deze keer niet Gox maar een edcetera crash)
zowel desktop als smurfert crash. mobiep werkt nog
nee, ik kan nu alleen mobiep reagerenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
veur jou zelfde bedoild,
rg.. rg
Ed
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef Maxbet het volgende:
Hoi
Als ik het goed meegekregen heb staat BTC nog steeds vrij laag (Gox)
Heeft ed ook een crash gehad (ed)
Is topic #250 nog steeds niet vol
Bier
Nog iets gemist?
Helaas heb ik nog steeds geen NMC gekochtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
Enne Max, het is mooi geweest, we weten nu dat je 69k NMC's heb, haal maar weer weg.
Zit het wel in de planning?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog steeds geen NMC gekocht
Volgens mij gaat er niet eens een trein meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op 't fietske naar Breda dan, ik heb nog zat
Jij fietste toch graag?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er niet eens een trein meer
Zou wel een biertje met je willen drinken, ben voorlopig toch nog wel wakker
Jazeker, maar niet om te tradenquote:
Dan is nu toch best een goeie deal lijkt me? onder de 4.5. Laagste punt sinds half decemberquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet om te traden
Zou er wel een aantal (5 tot 10 ofzo) willen voor eventuele toekomstige toepassingen
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
118 KM, dat red ik niet met dit weer
Zeker niet na bier
Morgen inderdaad even naar kijken, ook kijken wat ik dan verkoopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan is nu toch best een goeie deal lijkt me? onder de 4.5. Laagste punt sinds half december
Beetje overdreven voor een biertje jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]Das wel een beetje veel van het goeie dan ja
Gatverdammequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Iemand zei dat als ik siroop bij bier doe je dan rosé bier krijgt. Of het komt door het Lidl bier, of het was gewoon smerig.Verdomd.
De enige drinkbare optie voor dat is om een flugel in het bier te gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Iemand zei dat als ik siroop bij bier doe je dan rosé bier krijgt. Of het komt door het Lidl bier, of het was gewoon smerig.Verdomd.
Moon zeker nog steeds 12? Heb ik ook een uurtje gehad. op 11 gekocht op 12 weggedaan. Zit geen schot inquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TIPS
Even kijken of ik mooncoin of playtokens al ergens kwijt kan voor een nette prijs.
Duikbootjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De enige drinkbare optie voor dat is om een flugel in het bier te gooien
Ik heb werkelijk geen idee, niet naar gekeken sinds het minen, kwam die wallet van de week toevallig tegenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moon zeker nog steeds 12? Heb ik ook een uurtje gehad. op 11 gekocht op 12 weggedaan. Zit geen schot in
11 dus. Nog erger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, niet naar gekeken sinds het minen, kwam die wallet van de week toevallig tegen
Ed laat iig nog iets weten en blijft online.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef Maxbet het volgende:
Hoi
Als ik het goed meegekregen heb staat BTC nog steeds vrij laag (Gox)
Heeft ed ook een crash gehad (ed)
Is topic #250 nog steeds niet vol
Bier
Nog iets gemist?
Jep.quote:
Dat onthou ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De enige drinkbare optie voor dat is om een flugel in het bier te gooien
BAM. In de pocket.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:40 schreef Maxbet het volgende:
Kan met mijn mooncoin dus ongeveer 1.4NMC kopen
Hoi edquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:38 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Ed laat iig nog iets weten en blijft online.
GOX daarentegen ; (
Ik zie het morgen wel, nu geen zin om allemaal wallets af te stoffen en exchanges bij de coins te zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
NMC onder de 4 kopen morgen misschien
Het verschil met PPC begint wel groot te worden nu.
Wallets?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het morgen wel, nu geen zin om allemaal wallets af te stoffen en exchanges bij de coins te zoeken
Laat mij maar lekker (bijna) alles in wallets houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wallets?![]()
Gewoon op de exchange, gaat prima. (tot het fout gaat, maar daar gaan we gewoon niet van uit)
Als je veel handelt, met de helft in fiat zit en om de haverklap iets koopt en verkoopt schieten die wallets niet echt op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker (bijna) alles in wallets houden
Voelt toch beter om het in eigen beheer te houden.
Klopt, maar ik handel nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je veel handelt, met de helft in fiat zit en om de haverklap iets koopt en verkoopt schieten die wallets niet echt op.
Wa hedde uitgespookt danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Ik ga met de stroom mee
Godver gewoon 2 computers naar de balle ; (
Gelukkig betaalt de verzekering dat over het algemeen welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Ik ga met de stroom mee
Godver gewoon 2 computers naar de balle ; (
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |