Ik snap ook niet dat er geen manier is, dat al het oude verwijderd kan worden qua account, dus elke post overal verwijderen, dat zou toch op zo'n geavanceerd forum als dit moeten kunnen ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op FOK! onbeperkt kloontjes aanmaken en gebruiken (tenzij je er gebanned bent met eentje).
Dus hop, nieuwe maken dan.
Dat kan niet, dat is nooit mogelijk geweest en heeft meerdere mensen al 'problemen' bezorgd omdat er shit op het internet stond die ze jaren geleden met een ander account hadden gepost.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er geen manier is, dat al het oude verwijderd kan worden qua account, dus elke post overal verwijderen, dat zou toch op zo'n geavanceerd forum als dit moeten kunnen ?
Want voor een nieuw begin, moet het verleden wel eerst volledig weg. eigenlijk.
Goede post.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben je al weg bij je ouders eigenlijk?
Ik snap ook serieus niet dat je zoveel waarde hecht aan een online forum vol met vreemden. Waarom wil je zo graag online leven? Wil je de wereld niet ontdekken? Nieuwe mensen ontmoeten? Leuke dingen doen?
Maar er zijn genoeg users die een goede kloonradar hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat is nooit mogelijk geweest en heeft meerdere mensen al 'problemen' bezorgd omdat er shit op het internet stond die ze jaren geleden met een ander account hadden gepost.
Je zou een (Forum)Admin kunnen vragen of het mogelijk is, maar als het al mogelijk is is het niet iets wat ze doen voor een user die zichzelf door zijn eigen gedrag in de nesten heeft gewerkt.
Als jij gewoon een nieuw account maakt en niemand verteld dat jij F1978 bent, zie ik het probleem alleen niet zo.
Mensen reageren dan op je alsof je een 'normale' user bent, zonder 'bevuilde' geschiedenis (zoals je met dit account wel hebt).
Dus dan is er toch ook niks aan de hand?
Ik denk ook wel dat mensen gauw genoeg door hebben dat hij het is als hij het niet gelijk goed aan pakt op zijn nieuwe account.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg users die een goede kloonradar hebben
Beter blijf je een lange tijd weg, ga je het echte leven leven en kom dan eventueel terug onder een andere naam.
Ik ben dus bezig met een eigen koophuisje te regelen, en zodra ik dat heb wil ik zeker de wereld ontdekken en leuke dingen doen, en ja ook ik heb gevoel en liefde nodig (als elk ander mens) in de toekomst dus ja ik hoop een leuke vriendin tegen te komen uiteraard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben je al weg bij je ouders eigenlijk?
Ik snap ook serieus niet dat je zoveel waarde hecht aan een online forum vol met vreemden. Waarom wil je zo graag online leven? Wil je de wereld niet ontdekken? Nieuwe mensen ontmoeten? Leuke dingen doen?
Klopt, is ook geen punt idd...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat is nooit mogelijk geweest en heeft meerdere mensen al 'problemen' bezorgd omdat er shit op het internet stond die ze jaren geleden met een ander account hadden gepost.
Je zou een (Forum)Admin kunnen vragen of het mogelijk is, maar als het al mogelijk is is het niet iets wat ze doen voor een user die zichzelf door zijn eigen gedrag in de nesten heeft gewerkt.
Als jij gewoon een nieuw account maakt en niemand verteld dat jij F1978 bent, zie ik het probleem alleen niet zo.
Mensen reageren dan op je alsof je een 'normale' user bent, zonder 'bevuilde' geschiedenis (zoals je met dit account wel hebt).
Dus dan is er toch ook niks aan de hand?
Jawel op zich wel, alleen dacht ik dat er nog ander users met nieuwe tips of adviezen kwamen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Was het na deel 1 nog niet duidelijk wat je moet doen? En dan doe je het niet voor de aandacht, uhuh.
Als F1978 dat al niet kan, onder een andere naam verdergaan zonder dat het binnen no time duidelijk is dat hij het is, dan zit het in hem en is het gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat mensen gauw genoeg door hebben dat hij het is als hij het niet gelijk goed aan pakt op zijn nieuwe account.
Precies. Uitdaging dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat mensen gauw genoeg door hebben dat hij het is als hij het niet gelijk goed aan pakt op zijn nieuwe account.
Maar wil hij 'normaal' kunnen verder FOK!ken, moet hij het dus wél gelijk goed aanpakken
Zoek het in ieder geval alsjeblieft niet op FOK!, want dat werkt niet. Gewoon lekker in het echte leven of desnoods via datingsites die daarvoor bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met een eigen koophuisje te regelen, en zodra ik dat heb wil ik zeker de wereld ontdekken en leuke dingen doen, en ja ook ik heb gevoel en liefde nodig (als elk ander mens) in de toekomst dus ja ik hoop een leuke vriendin tegen te komen uiteraard.
Waar wacht je dan nog op?quote:
Ah ja, ik heb op FOK! ook real-life vrienden gemaakt en zelfs een real-life relatie via FOK! eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Uitdaging dus
Maar ik vind het jammer dat hij een website meer prioriteit geeft dan zijn sociale leven. Zijn keus maar wel een keus die ik niet begrijp. Wie wil er nou geen vrienden? Iedere avond lopen F5-en is toch geen leven? Mja, zijn keus, zijn leven
Nou echt niet, die probleemgevallen op Badoo heb ik meegemaakt daar, en geloof me... de problemen die ik liet zien hier, zijn nog niks vergeleken met die gekken daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:28 schreef Toto69 het volgende:
F1978, waarom ga je niet op sites als Badoo? Of probeer Tinder.
Daarop zitten er genoeg "van jouw soort"
Wat een complete lulkoek. Je geniet hiervan om de een of andere reden. Hou gewoon op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef F1978 het volgende:
Jawel op zich wel, alleen dacht ik dat er nog ander users met nieuwe tips of adviezen kwamen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
Enige raadzame advies is gewoon een ander account waar je anoniem op verder gaat of gewoon opbokken
Nouja, een 2e topic is ook wel leuk voor de mensen die nog hun zegje willen doen mbt dit onderwerpquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een complete lulkoek. Je geniet hiervan om de een of andere reden. Hou gewoon op.
Val in ieder geval geen FOK! users lastig... dat is echt compleet kansloos en niemand waardeert zulke dingen. Maak een kloontje aan als je per se op FOK! wilt blijven, maar pas op dat je geen FOK! legende (negatief) wordt zoals AnthonyZeus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou echt niet, die probleemgevallen op Badoo heb ik meegemaakt daar, en geloof me... de problemen die ik liet zien hier, zijn nog niks vergeleken met die gekken daar.
Ben blij dat ik daar weg ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |