Moet wel met al dat gewichtquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet wel met al dat gewicht
Ben te lui om te postenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Nou, waarom valt alles stil als ik er post?
Volgens mij is het niet erg gezellig bij je moeder, of wel?quote:
Zit nu bij omaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet erg gezellig bij je moeder, of wel?
Zo'n dag gaat ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit nu bij omagaat weer over de oom van de bakker van de buurman die het met de nicht van de politieagent doet
Ben kapot.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n dag gaat ook altijd hetzelfde.Word je daar niet een keer moe van?
Kom naar huis dan. Je hoeft deze marteling niet te ondergaan. Je hebt iedereen gezien. Kusje geven, handje geven, daaaag, tot de volgende keer.quote:
Zondagsrijders op vrijdagmiddag ... Right. Toch een andere tak van sport.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ik ga dus zo, want spits en regen = zondagsrijders = traag = vervelend.
En dan kom jij er ook nog bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ik ga dus zo, want spits en regen = zondagsrijders = traag = vervelend.
Bijzonder obees.quote:
Ga huilen johquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan kom jij er ook nog bij.
Ik heb medelijden met de overige bestuurders
Waarom denk je dat ik niet meegegaan ben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan kom jij er ook nog bij.
Ik heb medelijden met de overige bestuurders
Jij wou je leven niet in de waagschaal stellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meegegaan ben?
Ik deed alsof ik nog heel ziek was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wou je leven niet in de waagschaal stellen?
1, 2 en 3quote:
Nee, nog geen datum bepaaldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1, 2 en 3![]()
al een datum geprikt voor Frans trouwens?
en wat denk je van vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
NEC gaat Feyenoord kloppen. Ik voel het gewoon.Ik hoop met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 05:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer wordt die OP aangepast?
in Haaksbergen hebben ze alle bronzen beelden nu bij de gemeentewerf staan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/637885
Hoe durven ze.![]()
![]()
Tussen pasen en pinksteren, als er weer een nieuw topic is.quote:Op zondag 9 februari 2014 05:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer wordt die OP aangepast?
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tussen pasen en pinksteren, als er weer een nieuw topic is..
Stormlooptopic.
Kreaquote:Op maandag 10 februari 2014 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tussen pasen en pinksteren, als er weer een nieuw topic is..
Stormlooptopic.
zal mij benieuwen wat voor figuren zoiets doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in Haaksbergen hebben ze alle bronzen beelden nu bij de gemeentewerf staan.
Balenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joah. Eindelijk weer wat rustiger op het werk. december was wel een hel. November ook.
Daar?
'betere' tijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze topicreeks heeft betere tijden gekend.
Kon ook haast niet anders.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Qua kwantiteit hč. Kwalitatief is het er de laatste maanden wél op vooruit gegaan las ik.
Had het er net nog over met jequote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kon ook haast niet anders.
Anyway. vd week maar weer eens wat afspreken?.
Ik hoor het wel. Als het even kan wat ruim van tevoren i.v.m. boodschappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
Ik dénk dat iki zondag niks heb. Maar dat moet ik eerst aan mijn baasch vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
das vierde reich?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
wat zijn wij Hollanders toch ook schaatskoning(inn)en![]()
![]()
![]()
super gereden van Michel Mulder, maar jammer voor Smeekens! op 1 honderste van het goud, 1 honderste en hij was de kampioen!!! ............... dus die kerel is zo verrekte luiis toch algemeen bekend dat nederlanders liever lui dan moe zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
helaas deden de snowboarders het niet goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
en weer een medaille erbijaantal van 4 jaar geleden al geëvenaard, dat gaat lekker
en de shorttrack(st)ers ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
helaas deden de snowboarders het niet goed
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
dit keer eens geen goudmaar wel zilver en brons
werkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
weekend !! iemand nog leuke plannen??
klussenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
weekend !! iemand nog leuke plannen??
Dus ieder 1,5 puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Redbaron het volgende:
De punten gedeeld, wedstrijdritme ontbrak bij iedereen
beterquote:Op zondag 16 februari 2014 10:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan nu toch ff weekend hihi
Lekker chill... ik was vanacht om half 3 klaar met werken...quote:Op zondag 16 februari 2014 10:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
beterIk zit nu weer op mn werk.. ; os kijken
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Lekker chill... ik was vanacht om half 3 klaar met werken...
hebben ze inderdaad weer goed gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
weer goud, zilver en brons!!![]()
Ter Mors rijdt iedereen aan gort
en de 4e plek is ook nog Oranje zelfs
tienquote:
ik zou het ook niet wetenquote:
ik ook... waarom jij??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou het ook niet weten
ik heb zin in vrijdag
vrij en dan ga ik naar de motorbeursquote:
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij en dan ga ik naar de motorbeurs
ah gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijn
beetje er tusseninquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
wat voor motors vind je mooi??shopper of sport?
hondaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah gezellig
[..]
beetje er tussenin
ik heb zelf 2 nakeds. een honda CB750 en een suzuki GS750
ja, ik hoop dat ie het vanavond weer doetquote:
Nice!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijn
is ie kapot?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat ie het vanavond weer doet
accu stuk, maar de nieuwe moet nu eerst aan de lader, dus morgenavond misschien even testen.quote:
oeii succes!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
accu stuk, maar de nieuwe moet nu eerst aan de lader, dus morgenavond misschien even testen.
zal vast wel lukken.quote:
nice, wat voor 1?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook een nieuwe videokaart
kan ik me voorstellen... komt vast op tijd af!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal vast wel lukken.
ik vind het wel kut dat als hij het niet doet, dat ik dan wel verrektes weinig tijd heb op 'm nog te maken
Sapphire R9 290Xquote:
ik heb goede hoopquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen... komt vast op tijd af!
Enschedeeequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Chiadora het volgende:
Hay, ik ben nieuw hier, en ik woon in het prachtige Enschede
quote:
Wauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:07 schreef Chiadora het volgende:
[..]![]()
Wat een fijne stad heIk ben net sinds een week weer terug na 5 maanden op stage in Spanje, voelde me meteen weer thuis hier
Was zeker vet! Ik zat aan de Costa del Sol, vlakbij Malaga. 2 weken geleden zwom ik nog in de zee en lag ik op het strand met 22 gradenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw
Stage in Spanje, vet! Voor welke studie?
Gaafquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Was zeker vet! Ik zat aan de Costa del Sol, vlakbij Malaga. 2 weken geleden zwom ik nog in de zee en lag ik op het strand met 22 gradenOpleiding Media, Informatie en Communicatie, ik heb stage gelopen bij een Nederlandstalig tijdschrift daar
In eerste instantie dacht ik dat Enschede daarna enorm tegen zou vallen, maar eigenlijk helemaal niet, zit meteen alweer op m'n plek
Thanksquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Welkom terug dan![]()
Vertel eens wat over jezelf
Hoi Carmen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
Hoe pas ik dat aan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Carmen!Waarom staat er een mannelijk icoontje bij jou?
![]()
Gaaf zeg! Avontuurlijk type dus!Enschede is fijn
![]()
Cool! Ik heb ook eens de 5km gelopen, vond 'm toch wel pittig
To be honest, ik heb geen idee hoe je dat aanpast. Ik denk dat je daarvoor even een moderator (iemand met een blauwe naam) zoals Drizzt_DoUrden aan moet sprekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Hoe pas ik dat aan?
Ik denk dat ik hem ook wel pittig ga vinden, maar ik heb me ook opgegeven voor de Batavieren race, en dan 6,7km, en die is 2 weken daarna, dus ik hoop dat ik het dan beter kan :p Hoe ging die bij jou toen, mooie tijd gehaald? Is het leuk om zo'n race te doen? Ik ben bang dat ik mensen in de weg ga lopen, of dat mensen mij in de weg lopen, of is het meestal niet zo druk?Haha overload aan vragen
Oooh wat apart, dat heb ik nog nooit gehoord, dat je zoiets verplicht moest doen vanuit schoolquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
To be honest, ik heb geen idee hoe je dat aanpast. Ik denk dat je daarvoor even een moderator (iemand met een blauwe naam) zoals Drizzt_DoUrden aan moet sprekenDie kan je vast helpen
![]()
Ik zou niet meer weten wat mijn tijd was. Ik moest het verplicht vanuit school doen en vond het helemaal niet leuk, haha. Je hebt constant de breedte van een autoweg, zoals de singel zegmaar, waar je op hardloopt. Je loopt dus niemand in de weg![]()
Ik heb begrepen dat de inschrijvingen altijd wel 'vol' zijn op den duur, dus drukte mag je zeker wel verwachten, alleen, zoals ik al zei, heb je de breedte van een autoweg (vaak + fietspad) om op te lopen, dus heb je geen last van elkaar
Ik deed examen in lichamelijke opvoedingquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Oooh wat apart, dat heb ik nog nooit gehoord, dat je zoiets verplicht moest doen vanuit schooldeed je een sportopleiding?
Gelukkig dat je dan wel de ruimte hebt
hoiiiquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Chiadora het volgende:
Hay, ik ben nieuw hier, en ik woon in het prachtige Enschede
welkom jij hebt al mooi wat meegemaakt zeg.. tof om te lezen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
Welkomquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Hoi Carmenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
tsss vragen om tieten als mod... foeiquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, nieuw meisje hier. Tieten posten/sturen mag via PM/DM!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mag ook naar mij gestuurd worden. niet alleen de modsquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsss vragen om tieten als mod... foei![]()
![]()
![]()
heb je nou aan foto??? kun je van heel internet afplukken... zou als k jullie was vragen... daten???wil k wel tieten voelen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ook naar mij gestuurd worden. niet alleen de mods
ook wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mannen uit twente houden toch niet van tieten??
daten? neuken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb je nou aan foto??? kun je van heel internet afplukken... zou als k jullie was vragen... daten???wil k wel tieten voelen..
eerst knuffelen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]ik hou van knuffelen.
ben op t werk ook altijd met collega's aan t knuffelen hihi
nee... maar net collega's ga k ook niet daten... zei t om aan te geven hoe graagik knuffel...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben geen collega van jou
okequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee... maar net collega's ga k ook niet daten... zei t om aan te geven hoe graagik knuffel...![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
neukenknuffelen dan maar?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
motor doet het weer
vrijdag op de brommer naar de beurs
joah, even accu'tje d'r in zetten en lopen dat ie deedquote:
bah... wel douchen voor de date hequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, even accu'tje d'r in zetten en lopen dat ie deed
nu stink ik alleen ontzettend naar uitlaatgassen omdat ik 5 min voor en boven de uitlaat heb gestaan
Wutquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mannen uit twente houden toch niet van tieten??
ja hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bah... wel douchen voor de date he![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wut
Tetten
Bolle billetjes
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor
dan ga ik nu maar eens even onder de pomp staan.
misschien ga ik morgenavond nog wel even een proefritje met de motor maken. mooi rondje toeren. eerste ritje van 't jaar zal dat dan worden.
hoiquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
ik wil je rug wel inzepenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]wacht op mij... ik moet ook douchen... bespaart water...wel handjes thuis he...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]had k kunnen verwachten he hihi
en toch kop ik hem maar inquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij was te makkelijk om in te koppen.
allang klaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en toch kop ik hem maar in
of is Wouter inmiddels al bezig met je rug?
quote:
rondjes van 2 uur?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
allang klaarzo maar es omkleden en dan hardlopen.
Opa is trots, ik zie het alweerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje smooth operators hier
riep u, oh alwijze moderator?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje smooth operators hier
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opa is trots, ik zie het alweer
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
het werd al stil hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neh erna ff geborreldmiste je me al
die is minder slecht dan whatsapp?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:23 schreef ACT-F het volgende:
Morgen
Zijn jullie ook al overgestapt naar www.telegram.org nu WhatsApp is overgenomen door Facebook? Sommigen hebben vast een berichtje van me gehad![]()
[ afbeelding ]
Zelfde smileys ook
Ja, want gratizquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is minder slecht dan whatsapp?
heb jij moeten betalen voor whatsapp?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, want gratizEn beter beveiligd
Vanaf april moet ik betalen, als het niet uitgesteld wordtquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij moeten betalen voor whatsapp?
en whatsapp is niet beveiligd?
Ja!quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:23 schreef ACT-F het volgende:
Sommigen hebben vast een berichtje van me gehad![]()
Ik heb drie flessen Chardonnay alleen op moeten zuipen zondag.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
Ik dénk dat iki zondag niks heb. Maar dat moet ik eerst aan mijn baasch vragen.
Oja. Kak. Sorry. Kats vergeten, mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb drie flessen Chardonnay alleen op moeten zuipen zondag.
Welkom! Leukquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Kak. Sorry. Kats vergeten, mattie..
Ja, ik ga logeren bij zuster in Tilburg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef Kreator het volgende:
Vrijdagavond al wat te doen dan Tukker?
5 Marathons achter elkaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom! Leukik loop de Halve dit jaar. Vorig jaar de 10 gedaan (eerste wedstrijd ooit). Volgend jaar als het lukt de marathon en dan het jaar erna de 5..want dan heb ik ze allemaal gehad. (op de Kidsrun na)
Nice! Ik hoop dat ik ook die route af kan leggen, ik heb het sowieso op m'n bucket list staan, dat ik nog een keer een marathon wil doen. Hoe vaak train je nu per week dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom! Leukik loop de Halve dit jaar. Vorig jaar de 10 gedaan (eerste wedstrijd ooit). Volgend jaar als het lukt de marathon en dan het jaar erna de 5..want dan heb ik ze allemaal gehad. (op de Kidsrun na)
appeltje eitje toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
5 Marathons achter elkaar?Hij is ghak!
Nice...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, ik ga logeren bij zuster in Tilburg.
Wat een timing, wat een timingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cue!Het komt nu pas weer tot leven hier...
3 x in de week hardlopen en 3 x fitness. Over 2 weken doe ik de Sallandtrail. 25km over de sallandse heuvelrug. Daar doen ook nog wat andere fokkers aan mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Nice! Ik hoop dat ik ook die route af kan leggen, ik heb het sowieso op m'n bucket list staan, dat ik nog een keer een marathon wil doen. Hoe vaak train je nu per week dan?
Prima.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een timing, wat een timing
Hoe is t met jou dan?
Dat is wel een beter vooruitzicht!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Bijzonder drukke tijden op het werk maar gelukkig komen we langzaam maar zeker in rustiger vaarwater terecht.
En ons Kjoetje? Je bent verhuist of zo las ik?
Hoe kun je je neefje 2x laten huilen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe Nikon onderwaterbehuizing proberen als ik deneefjes
in bad doe.
Kijk, 23-jarige studentes. Dat moeten we meer hebben hier. Gaat het niveau eindelijk omhoog in deze schuurquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk, 23-jarige studentes. Dat moeten we meer hebben hier. Gaat het niveau eindelijk omhoog in deze schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook 23 en student. Wat lul je nou
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Meer is beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik ben ook 23 en student. Wat lul je nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Djeezquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
allemaal aan mijn paarsgepunte lans
Ik zie nog wel wat ik doe. Op dit moment heb ik voor mijn werk nog steeds whatsapp nodig. Simpel om te kijken of iemand met je werkdag wil ruilen. Dat blijft denk ik nog wel ff zo. Ik kijk wel wat mijn vrienden doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
Telegram ook gedownload, maar eens zien
wanneer en waar loop je vaak?? wij zijn qua route beetje inspiratieloos... woon bij jou in t dorpje...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
3 x in de week hardlopen en 3 x fitness. Over 2 weken doe ik de Sallandtrail. 25km over de sallandse heuvelrug. Daar doen ook nog wat andere fokkers aan mee.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meer is beter
Mr. TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Let je wel een beetje op je internetlog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beter vooruitzicht!
Nog niet, over 2 weken is t zover. Ondertussen al wel begonnen met mn nieuwe baan. Dus gaat hier ook wel oke.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Let je wel een beetje op je internetlog?
Tis hier wel vaker heel erg dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dooie boel hier, of niet...
Is het beter in R&P SC?
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis hier wel vaker heel erg dood.
Daar verschilt het ook enorm per dag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.
Je leven, wat doe je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.
heb last van bronstigheid dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik geef R&P'ers graag een duwtje in de rug![]()
[ afbeelding ]
De versnelling. Zit op de UT en eentje in de stad bij fietsenstalling de Graaff.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef Chiadora het volgende:
Weet iemand toevallig een goedkope fietsenmaker in Enschede?
Goedemorgenquote:
Selmaquote:
goed weekend gehad?quote:
ja was heerlijk in Berlijn.. enorm zal k mn scooter pakken???hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed weekend gehad?
het is lekker weer buiten. mooi om op de brommer te rijden
Ik woon in de blokken, dus voor kleine afstanden (5km) loop ik langs de regge naar de vistrap, voor middellange (10~12) door Hellendoorn en lange afstanden (15~22) soms langs de regge naar Rijssen en terug over de slagsweg/hexelerweg of anders door t wierdenseveld en dan via hulsen weer terug. Of gewoon een route door t bos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wanneer en waar loop je vaak?? wij zijn qua route beetje inspiratieloos... woon bij jou in t dorpje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Jeffrey die loopt, Nikkie die in 't zelfde dorp woont en met hem mee wil lopen... daarvoor bestaat maar één conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
vistrap gaan we vrijdags idd wel eens heen.. langere afstand loop k nog niet echt.. loop tot 8a9 kmquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik woon in de blokken, dus voor kleine afstanden (5km) loop ik langs de regge naar de vistrap, voor middellange (10~12) door Hellendoorn en lange afstanden (15~22) soms langs de regge naar Rijssen en terug over de slagsweg/hexelerweg of anders door t wierdenseveld en dan via hulsen weer terug. Of gewoon een route door t bos.
Loop meestal Di, do en zo. Ma, Wo en vr dan drw.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Jeffrey die loopt, Nikkie die in 't zelfde dorp woont en met hem mee wil lopen... daarvoor bestaat maar één conclusie:denk t niet... misschien iets voor jou??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Is goed meid, buk maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk t niet... misschien iets voor jou??
Kun je mij bijhouden met een scooter?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja was heerlijk in Berlijn.. enorm zal k mn scooter pakken???hihi
ja, wel jammer. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Redbaron het volgende:
Jammer dat Selma alleen langskomt om goedemorgen oid te zeggen maar niet meer reageert op de vraag hoe het met haar gaat.
Heb dat al meerdere malen gezien
Doen Drizz en ik al. Vooral nu hij als "blauwe" nog meer "in te brengen" heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk t niet... misschien iets voor jou??
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt buk jij maar zal k er ff komkommer in beuken
Nah, ik geef alleen, ik ontvang nooitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt buk jij maar zal k er ff komkommer in beuken
nou inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wel jammer. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat enzo
Waar woon je ergens dan? Wellicht heb ik ideeën.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vistrap gaan we vrijdags idd wel eens heen.. langere afstand loop k nog niet echt.. loop tot 8a9 km
Smooth operatorquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar woon je ergens dan? Wellicht heb ik ideeën.
Hoi meis.quote:
Wouterquote:
Dragan!quote:
Kan ze zo naar mij hardlopen en dan lekker bezweet samen douchen..quote:
Misschien komt ze wel niet op fok om het daarover te hebben. Dat kan natuurlijk ook. Als je echt zo oprecht geinteresseerd bent, dan kun je haar ook een DM sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Redbaron het volgende:
Jammer dat Selma alleen langskomt om goedemorgen oid te zeggen maar niet meer reageert op de vraag hoe het met haar gaat.
Heb dat al meerdere malen gezien
Krea!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel niet op fok om het daarover te hebben. Dat kan natuurlijk ook. Als je echt zo oprecht geinteresseerd bent, dan kun je haar ook een DM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |