Ja!quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:23 schreef ACT-F het volgende:
Sommigen hebben vast een berichtje van me gehad![]()
Ik heb drie flessen Chardonnay alleen op moeten zuipen zondag.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
Ik dénk dat iki zondag niks heb. Maar dat moet ik eerst aan mijn baasch vragen.
Oja. Kak. Sorry. Kats vergeten, mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb drie flessen Chardonnay alleen op moeten zuipen zondag.
Welkom! Leukquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Kak. Sorry. Kats vergeten, mattie..
Ja, ik ga logeren bij zuster in Tilburg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef Kreator het volgende:
Vrijdagavond al wat te doen dan Tukker?
5 Marathons achter elkaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom! Leukik loop de Halve dit jaar. Vorig jaar de 10 gedaan (eerste wedstrijd ooit). Volgend jaar als het lukt de marathon en dan het jaar erna de 5..want dan heb ik ze allemaal gehad. (op de Kidsrun na)
Nice! Ik hoop dat ik ook die route af kan leggen, ik heb het sowieso op m'n bucket list staan, dat ik nog een keer een marathon wil doen. Hoe vaak train je nu per week dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom! Leukik loop de Halve dit jaar. Vorig jaar de 10 gedaan (eerste wedstrijd ooit). Volgend jaar als het lukt de marathon en dan het jaar erna de 5..want dan heb ik ze allemaal gehad. (op de Kidsrun na)
appeltje eitje toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
5 Marathons achter elkaar?Hij is ghak!
Nice...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, ik ga logeren bij zuster in Tilburg.
Wat een timing, wat een timingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cue!Het komt nu pas weer tot leven hier...
3 x in de week hardlopen en 3 x fitness. Over 2 weken doe ik de Sallandtrail. 25km over de sallandse heuvelrug. Daar doen ook nog wat andere fokkers aan mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Nice! Ik hoop dat ik ook die route af kan leggen, ik heb het sowieso op m'n bucket list staan, dat ik nog een keer een marathon wil doen. Hoe vaak train je nu per week dan?
Prima.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een timing, wat een timing
Hoe is t met jou dan?
Dat is wel een beter vooruitzicht!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Bijzonder drukke tijden op het werk maar gelukkig komen we langzaam maar zeker in rustiger vaarwater terecht.
En ons Kjoetje? Je bent verhuist of zo las ik?
Hoe kun je je neefje 2x laten huilen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe Nikon onderwaterbehuizing proberen als ik deneefjes
in bad doe.
Kijk, 23-jarige studentes. Dat moeten we meer hebben hier. Gaat het niveau eindelijk omhoog in deze schuurquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk, 23-jarige studentes. Dat moeten we meer hebben hier. Gaat het niveau eindelijk omhoog in deze schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook 23 en student. Wat lul je nou
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Meer is beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik ben ook 23 en student. Wat lul je nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Djeezquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
allemaal aan mijn paarsgepunte lans
Ik zie nog wel wat ik doe. Op dit moment heb ik voor mijn werk nog steeds whatsapp nodig. Simpel om te kijken of iemand met je werkdag wil ruilen. Dat blijft denk ik nog wel ff zo. Ik kijk wel wat mijn vrienden doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
Telegram ook gedownload, maar eens zien
wanneer en waar loop je vaak?? wij zijn qua route beetje inspiratieloos... woon bij jou in t dorpje...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
3 x in de week hardlopen en 3 x fitness. Over 2 weken doe ik de Sallandtrail. 25km over de sallandse heuvelrug. Daar doen ook nog wat andere fokkers aan mee.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meer is beter
Mr. TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Let je wel een beetje op je internetlog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beter vooruitzicht!
Nog niet, over 2 weken is t zover. Ondertussen al wel begonnen met mn nieuwe baan. Dus gaat hier ook wel oke.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Let je wel een beetje op je internetlog?
Tis hier wel vaker heel erg dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dooie boel hier, of niet...
Is het beter in R&P SC?
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis hier wel vaker heel erg dood.
Daar verschilt het ook enorm per dag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.
Je leven, wat doe je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga weer trachten opgenomen te worden in die kliek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |