hebben ze inderdaad weer goed gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
weer goud, zilver en brons!!![]()
Ter Mors rijdt iedereen aan gort
en de 4e plek is ook nog Oranje zelfs
tienquote:
ik zou het ook niet wetenquote:
ik ook... waarom jij??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou het ook niet weten
ik heb zin in vrijdag
vrij en dan ga ik naar de motorbeursquote:
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij en dan ga ik naar de motorbeurs
ah gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijn
beetje er tusseninquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
wat voor motors vind je mooi??shopper of sport?
hondaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah gezellig
[..]
beetje er tussenin
ik heb zelf 2 nakeds. een honda CB750 en een suzuki GS750
ja, ik hoop dat ie het vanavond weer doetquote:
Nice!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice... ik ga weekendje met vriendin naar berlijn
is ie kapot?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat ie het vanavond weer doet
accu stuk, maar de nieuwe moet nu eerst aan de lader, dus morgenavond misschien even testen.quote:
oeii succes!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
accu stuk, maar de nieuwe moet nu eerst aan de lader, dus morgenavond misschien even testen.
zal vast wel lukken.quote:
nice, wat voor 1?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook een nieuwe videokaart
kan ik me voorstellen... komt vast op tijd af!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal vast wel lukken.
ik vind het wel kut dat als hij het niet doet, dat ik dan wel verrektes weinig tijd heb op 'm nog te maken
Sapphire R9 290Xquote:
ik heb goede hoopquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen... komt vast op tijd af!
Enschedeeequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Chiadora het volgende:
Hay, ik ben nieuw hier, en ik woon in het prachtige Enschede
quote:
Wauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:07 schreef Chiadora het volgende:
[..]![]()
Wat een fijne stad heIk ben net sinds een week weer terug na 5 maanden op stage in Spanje, voelde me meteen weer thuis hier
Was zeker vet! Ik zat aan de Costa del Sol, vlakbij Malaga. 2 weken geleden zwom ik nog in de zee en lag ik op het strand met 22 gradenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw
Stage in Spanje, vet! Voor welke studie?
Gaafquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Was zeker vet! Ik zat aan de Costa del Sol, vlakbij Malaga. 2 weken geleden zwom ik nog in de zee en lag ik op het strand met 22 gradenOpleiding Media, Informatie en Communicatie, ik heb stage gelopen bij een Nederlandstalig tijdschrift daar
In eerste instantie dacht ik dat Enschede daarna enorm tegen zou vallen, maar eigenlijk helemaal niet, zit meteen alweer op m'n plek
Thanksquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Welkom terug dan![]()
Vertel eens wat over jezelf
Hoi Carmen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
Hoe pas ik dat aan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Carmen!Waarom staat er een mannelijk icoontje bij jou?
![]()
Gaaf zeg! Avontuurlijk type dus!Enschede is fijn
![]()
Cool! Ik heb ook eens de 5km gelopen, vond 'm toch wel pittig
To be honest, ik heb geen idee hoe je dat aanpast. Ik denk dat je daarvoor even een moderator (iemand met een blauwe naam) zoals Drizzt_DoUrden aan moet sprekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Hoe pas ik dat aan?
Ik denk dat ik hem ook wel pittig ga vinden, maar ik heb me ook opgegeven voor de Batavieren race, en dan 6,7km, en die is 2 weken daarna, dus ik hoop dat ik het dan beter kan :p Hoe ging die bij jou toen, mooie tijd gehaald? Is het leuk om zo'n race te doen? Ik ben bang dat ik mensen in de weg ga lopen, of dat mensen mij in de weg lopen, of is het meestal niet zo druk?Haha overload aan vragen
Oooh wat apart, dat heb ik nog nooit gehoord, dat je zoiets verplicht moest doen vanuit schoolquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
To be honest, ik heb geen idee hoe je dat aanpast. Ik denk dat je daarvoor even een moderator (iemand met een blauwe naam) zoals Drizzt_DoUrden aan moet sprekenDie kan je vast helpen
![]()
Ik zou niet meer weten wat mijn tijd was. Ik moest het verplicht vanuit school doen en vond het helemaal niet leuk, haha. Je hebt constant de breedte van een autoweg, zoals de singel zegmaar, waar je op hardloopt. Je loopt dus niemand in de weg![]()
Ik heb begrepen dat de inschrijvingen altijd wel 'vol' zijn op den duur, dus drukte mag je zeker wel verwachten, alleen, zoals ik al zei, heb je de breedte van een autoweg (vaak + fietspad) om op te lopen, dus heb je geen last van elkaar
Ik deed examen in lichamelijke opvoedingquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Oooh wat apart, dat heb ik nog nooit gehoord, dat je zoiets verplicht moest doen vanuit schooldeed je een sportopleiding?
Gelukkig dat je dan wel de ruimte hebt
hoiiiquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Chiadora het volgende:
Hay, ik ben nieuw hier, en ik woon in het prachtige Enschede
welkom jij hebt al mooi wat meegemaakt zeg.. tof om te lezen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
Welkomquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |