Moet wel met al dat gewichtquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet wel met al dat gewicht
Ben te lui om te postenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Nou, waarom valt alles stil als ik er post?
Volgens mij is het niet erg gezellig bij je moeder, of wel?quote:
Zit nu bij omaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet erg gezellig bij je moeder, of wel?
Zo'n dag gaat ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit nu bij omagaat weer over de oom van de bakker van de buurman die het met de nicht van de politieagent doet
Ben kapot.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n dag gaat ook altijd hetzelfde.Word je daar niet een keer moe van?
Kom naar huis dan. Je hoeft deze marteling niet te ondergaan. Je hebt iedereen gezien. Kusje geven, handje geven, daaaag, tot de volgende keer.quote:
Zondagsrijders op vrijdagmiddag ... Right. Toch een andere tak van sport.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ik ga dus zo, want spits en regen = zondagsrijders = traag = vervelend.
En dan kom jij er ook nog bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ik ga dus zo, want spits en regen = zondagsrijders = traag = vervelend.
Bijzonder obees.quote:
Ga huilen johquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan kom jij er ook nog bij.
Ik heb medelijden met de overige bestuurders
Waarom denk je dat ik niet meegegaan ben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan kom jij er ook nog bij.
Ik heb medelijden met de overige bestuurders
Jij wou je leven niet in de waagschaal stellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meegegaan ben?
Ik deed alsof ik nog heel ziek was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wou je leven niet in de waagschaal stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |