quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor
dan ga ik nu maar eens even onder de pomp staan.
misschien ga ik morgenavond nog wel even een proefritje met de motor maken. mooi rondje toeren. eerste ritje van 't jaar zal dat dan worden.
hoiquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Thanks
Ik heet Carmen, 23 jaar, ik woon hier op kamers (in de binnenstad). Oorspronkelijk kom ik uit Wijk bij Duurstede, dat ligt vlakbij Utrecht. Na de havo een jaar naar Amerika geweest, als uitwisselingsstudent op een high school, supergaaf!! Ik heb nog twee andere steden (Den Haag en Groningen) gestudeerd daarna voordat ik Enschede terechtkwam, maar heb hier uiteindelijk echt m'n draai gevonden
![]()
En ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor het 5km gedeelte van de Enschedese MarathonVoor het eerst dat ik aan een race ga meedoen!
ik wil je rug wel inzepenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]wacht op mij... ik moet ook douchen... bespaart water...wel handjes thuis he...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]had k kunnen verwachten he hihi
en toch kop ik hem maar inquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij was te makkelijk om in te koppen.
allang klaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en toch kop ik hem maar in
of is Wouter inmiddels al bezig met je rug?
quote:
rondjes van 2 uur?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
allang klaarzo maar es omkleden en dan hardlopen.
Opa is trots, ik zie het alweerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje smooth operators hier
riep u, oh alwijze moderator?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje smooth operators hier
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opa is trots, ik zie het alweer
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, nieuw meisje hier. Tieten posten/sturen mag via PM/DM!
het werd al stil hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neh erna ff geborreldmiste je me al
die is minder slecht dan whatsapp?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:23 schreef ACT-F het volgende:
Morgen
Zijn jullie ook al overgestapt naar www.telegram.org nu WhatsApp is overgenomen door Facebook? Sommigen hebben vast een berichtje van me gehad![]()
[ afbeelding ]
Zelfde smileys ook
Ja, want gratizquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is minder slecht dan whatsapp?
heb jij moeten betalen voor whatsapp?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, want gratizEn beter beveiligd
Vanaf april moet ik betalen, als het niet uitgesteld wordtquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij moeten betalen voor whatsapp?
en whatsapp is niet beveiligd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |