heb last van bronstigheid dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik geef R&P'ers graag een duwtje in de rug![]()
[ afbeelding ]
De versnelling. Zit op de UT en eentje in de stad bij fietsenstalling de Graaff.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef Chiadora het volgende:
Weet iemand toevallig een goedkope fietsenmaker in Enschede?
Goedemorgenquote:
Selmaquote:
goed weekend gehad?quote:
ja was heerlijk in Berlijn.. enorm zal k mn scooter pakken???hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed weekend gehad?
het is lekker weer buiten. mooi om op de brommer te rijden
Ik woon in de blokken, dus voor kleine afstanden (5km) loop ik langs de regge naar de vistrap, voor middellange (10~12) door Hellendoorn en lange afstanden (15~22) soms langs de regge naar Rijssen en terug over de slagsweg/hexelerweg of anders door t wierdenseveld en dan via hulsen weer terug. Of gewoon een route door t bos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wanneer en waar loop je vaak?? wij zijn qua route beetje inspiratieloos... woon bij jou in t dorpje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Jeffrey die loopt, Nikkie die in 't zelfde dorp woont en met hem mee wil lopen... daarvoor bestaat maar één conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
vistrap gaan we vrijdags idd wel eens heen.. langere afstand loop k nog niet echt.. loop tot 8a9 kmquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik woon in de blokken, dus voor kleine afstanden (5km) loop ik langs de regge naar de vistrap, voor middellange (10~12) door Hellendoorn en lange afstanden (15~22) soms langs de regge naar Rijssen en terug over de slagsweg/hexelerweg of anders door t wierdenseveld en dan via hulsen weer terug. Of gewoon een route door t bos.
Loop meestal Di, do en zo. Ma, Wo en vr dan drw.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Jeffrey die loopt, Nikkie die in 't zelfde dorp woont en met hem mee wil lopen... daarvoor bestaat maar één conclusie:denk t niet... misschien iets voor jou??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Is goed meid, buk maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk t niet... misschien iets voor jou??
Kun je mij bijhouden met een scooter?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja was heerlijk in Berlijn.. enorm zal k mn scooter pakken???hihi
ja, wel jammer. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Redbaron het volgende:
Jammer dat Selma alleen langskomt om goedemorgen oid te zeggen maar niet meer reageert op de vraag hoe het met haar gaat.
Heb dat al meerdere malen gezien
Doen Drizz en ik al. Vooral nu hij als "blauwe" nog meer "in te brengen" heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk t niet... misschien iets voor jou??
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt buk jij maar zal k er ff komkommer in beuken
Nah, ik geef alleen, ik ontvang nooitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt buk jij maar zal k er ff komkommer in beuken
nou inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wel jammer. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat enzo
Waar woon je ergens dan? Wellicht heb ik ideeën.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vistrap gaan we vrijdags idd wel eens heen.. langere afstand loop k nog niet echt.. loop tot 8a9 km
Smooth operatorquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar woon je ergens dan? Wellicht heb ik ideeën.
Hoi meis.quote:
Wouterquote:
Dragan!quote:
Kan ze zo naar mij hardlopen en dan lekker bezweet samen douchen..quote:
Misschien komt ze wel niet op fok om het daarover te hebben. Dat kan natuurlijk ook. Als je echt zo oprecht geinteresseerd bent, dan kun je haar ook een DM sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Redbaron het volgende:
Jammer dat Selma alleen langskomt om goedemorgen oid te zeggen maar niet meer reageert op de vraag hoe het met haar gaat.
Heb dat al meerdere malen gezien
Krea!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel niet op fok om het daarover te hebben. Dat kan natuurlijk ook. Als je echt zo oprecht geinteresseerd bent, dan kun je haar ook een DM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |