Ik miste Ranjit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:22 schreef Operc het volgende:
Toffe afleveringvooral de vooruitblik van allerlei bijpersonages vond ik tof gedaan.
Het is al 2 seizoenen fillerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Was inderdaad al weer een tijdje geleden ja.
De vorige 2-3 afleveringen waren juist weer echt mooi en goed. Daar schoten ze qua verhaal tenminste een beetje op.quote:
Waarom ook alweer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoorden
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
Ohja, dat was niet serieus toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat Barney wilde dat zn vader met zn moeder zou eindigen
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jep. Even vergeten dat je op FOK! geen eigen mening mag hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houden
Nee hoor, gewoon dit:quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef GGMM het volgende:
Al 2 jaar lang lopen mensen hier te klagen.![]()
Wat een bijzonder interessant leven moet je wel niet hebben om toch gewoon stug door te kijken.
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.quote:
Gast je moet gewoon niet zeiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |