Klopt, al heeft ze niet echt een heel erg prominente rol.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zo ver hoef je niet te denken daarvoor, Ted heeft een zus.
Ik vind Robin juist niet mooiquote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef vinnypassy het volgende:
Super knap vind ik haar ook niet, maar ze past wel erg goed bij Ted in de serie. Meer normaal leuk met een vleugje cuteness inderdaad, maar in dit interview vond ik haar wel errug leuk.
Ik vrees dat ze het over Ted had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
De Lily/Marshall verhaallijn is nu wel klaar. Nu alleen nog Ted/Barney/Robin.
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad zoiemand had als haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Oh mijn god alsjeblieft JAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het over Ted had.
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Op het einde vertelde ze wat een man moest hebben (nadat ze de kamer uitgevlucht waren om Lily en Marshall wat privacy te gunnen) en toen vroeg ze of Robin zo'n man had. Robin zei twijfelachtig van wel, maar de vraag is dus of dat over Barney of over Ted gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?
Voor Ted is het inderdaad afgesloten nu, nu nog voor Robin misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.
Mwah, ze gaan maar voor een jaar, valt wel mee denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan echt naar Italië? Het wordt toch geen Friends-einde he?
Nee, want je zag YM met de babysquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:36 schreef honkeytonk het volgende:
Ik blijf erbij dat het eindigt met dat Ted toegeeft dat hij de naam had veranderd in het verhaal om het spannen te maken, maar dat uiteindelijk blijkt dat Robin gewoon zijn vrouw wordt.
Ik vond die moeder sowieso erg irritant. Dat hele verhaal over vliegangst ging ook nergens over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat stukje met die moeder die precies dezelfde karakteristieken opnoemt van Barney en Robin's vader vond ik wat saai, echt té flut-sitcom-ig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |