SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.know'm sayin?
word? word.
Niet zo janken;) Jij begon met die "hatelijke" opmerkingen richting mij terwijl je daarvoor nog geen 1 keer had gereageerd op een post van mijquote:
Doe ik met je mee. Ik ben er vanavond ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Alhoewel ik vanavond niet kan kijken moet ik natuurlijk wel even in het nieuwe topic posten
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik met je mee. Ik ben er vanavond ook niet.
Tsja de spelen he!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Blasphemy. Moet ik nu in m'n eentje gaan kijken ofzo?
Ik vind de opening niet zo rullevant. En ik verwacht dat de hardcore Spangas hooligans dat ook niet vinden.quote:
Arme jongen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Latert het volgende:
Ik zie je meer als goede vriend. Een héle goede vriend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ah nee please no.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef OProg het volgende:
Ik voel een benefietvoorstelling aankomen of zoiets.
Ja dusquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel de huur betaald maar niet de Wehkamp?
Ik had het vanmiddag al gekekenquote:
Heel veel dildo'squote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag al gekekenVandaar dat ik het al wist. Maar ik vind het wel raar. Wat zou ze gekocht hebben? Ik zie alleen ouwe meuk daar.
Jongens die in de kast zitten zitten niet op meisjes te wachtenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Wat een faalhaas die Raaf, zit hij met een meisje in een kast, doet hij niks
Prima korte termijn oplossing. Hij zit toch niet heel lang meer in Spangas, neem ik aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
saskia toch? Nieuwe ster aan het firmament.
En Raaf is dom, het ene gat met het andere vullen
Dat was een smoes natuurlijk om niet te zeggen dat zijn moeder blut is. Kennelijk trap jij er ook in.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat was een smoes natuurlijk om niet te zeggen dat zijn moeder blut is. Kennelijk trap jij er ook in.
Brian leeft nog he?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zei dat mens nou wil je ons niet alle twee hebben?
Dank je. Nu zit dit weer in mijn kop.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
T is voooooooooorbij, maar mijn leven gaaat dooooooooooooorr
Misbruikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zou er met de tweelingbroer van Jill zijn dat ze het niet over hem wil hebben?
Weet je wie ook heel aardig leekquote:
Wat kwajongensstreken maakt je niet meteen 'niet aardig'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel aardig leek
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef JessePinkman het volgende:
Blijkbaar is in september 2013 het Spangalis gesloopt.
Niet zomaar een ouder.... Deefs paquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef alors het volgende:
Wat een sukkels, wat is er nou aan kamperen met een ouder erbij_________!
Het Spangalis dat je nu op tv ziet is in september/oktober 2013 gesloopt.quote:
Benieuwd wat voor verhaal ze er dit keer bij verzinnen (of dat we 'ineens' in een ander gebouw zitten).quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Het Spangalis dat je nu op tv ziet is in september/oktober 2013 gesloopt.
Dus vanaf seizoen 8 komt er alweer een nieuwe school.
Ja idd, en het is gewoon een huurhuis, dus dat is helemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Huis uitzetten omdat je een schuld bij Wehkamp hebt?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
Bang voor slangen.
Kan ook niet anders met pittig haar en een tuinbroek.
"Maar er moet wel een volwassene mee hoor!"quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:14 schreef Broodboor het volgende:
Lekker ook dat die vader niet eens door had dat er iemand verdronk
Inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker de zeeprestjes laten indrogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldert laat voor het gemak de verhalen weg over hoe hij met bolletjes in zijn hol heen en weer vloog.quote:
Ik dacht dat ik sinds het missen van een paar afleveringen gelijk een nieuw kek personage had gemist.quote:
Ze kan zo in utopiaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:10 schreef FoXje het volgende:
Was Deef nou aan het bekken met Bordeel? In het preview stukje ...
Forth Alphaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef roos85 het volgende:
Van de week de eerste twee afleveringen van Fort Alpha gekeken (heb de serie op dvd), in de eerste twee afleveringen zit al meer spanning en sensatie dan in een heel seizoen Spangas![]()
Wat was FA toch een bazen serie.
Wel een klein beetje onlogisch. Die andere griet stond er toch ook bij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Jill denkt natuurlijk dat zij het is
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een klein beetje onlogisch. Die andere griet stond er toch ook bij?
normale kleren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Meral met haar overdreven gesport en in haar normale kleren
Inderdaad, Jill is niet de helderstequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar nog maar net klopt ook niet. Ze kent Jill toch al langer?
Een mislukte met Vallonquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef alpeko het volgende:
Wat een boel aanstaande stelletjes zeg. Ik word er zelf ook verliefd van.
Deef & Bodil
Eman & Meral
Abel & Jill
Charly & Josje
Arme Tinco... die heeft nog nooit een romance gehad toch?
Serieus? Welke expressie gebruikte hij daarbij? Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken.quote:
Lana had een zelfde verhaallijn... Bodil heeft ook een eetstoornis, maar dan net iets andersquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een mislukte met Vallon![]()
Hoeveelste eetstoornis verhaallijn is dit overigens al?
Pim.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef FoXje het volgende:
Zag gisteren Raaf in GTST. Daar heet ie wel anders.
Charley lokt het ook wel een beetje uit met de hele tijd over die 'J'quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Eebel denkt ook. En wat zit Jill nou flauw te doen. Vraag het dan gewoon duidelijk in plaats van dat lame gedoe.
Ja ook wel weer toevallig dat allebei de namen met een J beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Charley lokt het ook wel een beetje uit met de hele tijd over die 'J'![]()
Beide niet al te snugger.
En dat ze hartjes rond de J tekent ipv gewoon er Josje neer te zetten... tja, de schrijvers moeten het er natuurlijk wel dik genoeg bovenop leggen dat een blinde het zelfs zietquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook wel weer toevallig dat allebei de namen met een J beginnen.
Nee, die maakt nu helemaal gebruik van de situatiequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef mieksol het volgende:
is Abel over zijn verliefdheid heen?
Spangas kennende gaan ze samen kikkervisjes vangenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat wordt keiharde neukseks zo meteen
Te wachten op 'J', zoals op de kaart stondquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Wat zit Charly daar nou in haar uppie te picknicken.
Oh ik zat even niet op te letten. En Jill staat nu voor paalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Te wachten op 'J', zoals op de kaart stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |