Ok ok ik moet wel vroeg op morgen sowieso, wie weet red ik 6 uur welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 4 jaar wachten, is het opeens te vroeg?
Nou ik heb het gegoogled, weer wat geleerd. Hooggeleid zijn zegt niet zoveel, heb ik al vaak ondervonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Tegenvaller dit. Dacht dat je hooggeleid was.
Wat vind je van al die domme mensen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hooggeleid zijn zegt niet zoveel, heb ik al vaak ondervonden.
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ze beschuldigen mij er ook zo vaak van dat ik dom zou zijn, nou op de basisschool vonden ze dat ik naar de havo moest, ben je dan dom ?
Ik dacht havo. Maar geloof zo dat hij mavo heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
Havo heb ik niet, ze vonden alleen dat ik havo aankon; uiteindelijk heb ik Mavo..
Paul had toch Mavo ?
Dat zei ie vroeger altijd.
Ik voel mezelf vaak dom, komt onder andere doordat thuis iedereen zo slim is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van al die domme mensen?
Eerst mavo, toen havo, toen lerarenopleiding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
Havo heb ik niet, ze vonden alleen dat ik havo aankon; uiteindelijk heb ik Mavo..
Paul had toch Mavo ?
Dat zei ie vroeger altijd.
En jij bent een brombeer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem is gewoon een serieuze jongen.
Eerste is vast ook waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heel lief![]()
Nee grapje. Ik leer snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |