neequote:
hij is niet blond blauwe ogen cliche typequote:
ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
hij is niet blond blauwe ogen cliche type
player hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik beschonken was
wattanquote:
Ik ben zo een kutwijf dat wil winnen tijdens het spelen van zulke spellen. Met monopoly en risk ben ik best erg als het om winnen gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kutspel altijd halverwege geen zin meer hebben
dat hoortquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo een kutwijf dat wil winnen tijdens het spelen van zulke spellen. Met monopoly en risk ben ik best erg als het om winnen gaat.
hier eindigde Monopoly altijd zo dat enkele partijen bepaalde straten bezitte en niemand wilde aan elkaar verkopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo een kutwijf dat wil winnen tijdens het spelen van zulke spellen. Met monopoly en risk ben ik best erg als het om winnen gaat.
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat hoort
anders kun je net zo goed niet mee doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:13 schreef Maringo het volgende:
Laat dan in ieder geval de header gewoon staan.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
De standaard ONZ SC header/banner ding alles enzo.
ik heb wel voetbalhaat, maar ik vind pelle wel meevallenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik heb geen voetbalhaat maar ik vind pelle een kwal
amen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit is geen GRTD/KLB-SC waar je zomaar aan de OP kunt zitten.
Dat dit kan in ONZ.
Het Groene Boekje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
amen.
is er dan niets meer heilig ;'(
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit is geen GRTD/KLB-SC waar je zomaar aan de OP kunt zitten.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Die kan je toch gewoon terugzetten?
Gewoon nieuw topic openenen, OP terugzetten zoals je hem wilt, en hier een slotje vragen..
Daar hebben ze die mods voor gemaakt,..
De Holy Grail toch nog wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
amen.
is er dan niets meer heilig ;'(
Mods kunnen ook gewoon de OP aanpassen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Tuuk wel , sufferds.... plak die OP hier maar ff...
Dan zal ik het voordoen!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mods kunnen ook gewoon de OP aanpassen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je bent wel een tijdje weggeweest, merk ik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
HELP: DE OP IS KUT! IK HERHAAL: DE OP IS KUT!
Kan je toch zelf ook...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Plak dan ff de tekst die je in de OP wilt.... dan regel ik het toch ?
1 2 | [img=640,160]http://fok.d4v1d.nl/onzsc/randomimage.php[/img] [soundcloud]https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle[/soundcloud] |
De OP is aangepast.quote:
quote:
gelukkig heb jij daar niks over te vertellenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig heb jij daar niks over te vertellen
goh, je bent oud, gefeliciteerd, wil je een sticker?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, je bent oud, gefeliciteerd, wil je een sticker?
Kankworst ofzo. Het is sowieso de kankworst SC dit.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kankworst ofzo. Het is sowieso de kankworst SC dit.
wijze woorden enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
Gut gut. Druk maken om de TT en de OP dat veranderd is, terwijl er misschien beter druk gemaakt kan worden om de SC zelf.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
Gut gut. Druk maken om de TT en de OP dat veranderd is, terwijl er misschien beter druk gemaakt kan worden om de SC zelf.
Neuh ik heb je niets te vertellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Als je nou toch wakker bent, kom je dan ook sexen in FB ?
euhhhh,... FB'en in SEX ?
pfoe, ik dacht even dat je me liet stekenquote:
Wat is er met de SC dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
te veel S te weinig Cquote:
bertus pellenboerquote:
Of gewoon helemaal niet druk over maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
over 3 uur en 9 minuten welquote:
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.quote:
Ik wil weten wat er met de OP wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
Pelle stond erin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er met de OP was
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)quote:
Klopt. Ik post zelf al aardig wat hier maar wordt misschien binnenkort ook wat minderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.
Haha wat een actiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)
ik ook niet, maar ja, ieder zn eigen hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha achIk zou me er niet heel druk om maken
geen idee, nooit gekeken, ga ik nooit kijkenquote:
houden zo noobquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit gekeken, ga ik nooit kijken
quote:
sure, of ik reageer weet ik nietquote:
jij mag chantal zeggenquote:
Als ik een schilderkunstfapper was, was ik 450 keer klaargekomen tijdens dit filmpje.quote:
Het is de schuld van de rabobank.jpgquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
Rabobank toren staat weer in brand.. 5de keer in 3-4 jaar
HSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Binnenkort weer!
En hoi trouwens.
Jij komt me wel vaag bekend voor..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Dus hier zitten jullie belhamels tegenwoordig.
Oeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef Amoeba het volgende:
Mijn huisgenoot zit hard over z'n nek te gaan.
Ik ben die ene, weet je wel. Van die dingen enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij komt me wel vaag bekend voor..
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb aan mn ma beloofd geen tablet of mobiel meer mee mn bed in te nemenWhat have I done..
Aan de andere kant wel beter, ik sliep meestal pas om 3-4 uur en kwam om 1 of 2 uur in de middag mn bed uit
Ik ga morgen een tray ah bsc enetgy kopen denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
Morgen even een fles Karmeliet halen.
Energydrinkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga morgen een tray ah bsc enetgy kopen denk ik.
No joke.
Jawel, het is pauper en slecht. :")quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met energydrink
Dat ik een hele tray haal betekent niet dat het gelijk na n halve week op is he
Kont seks is ook slecht!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Je kan nog beter koffie drinken, en dat is ook slecht. Sowieso is cafeïne slecht.
Oke meneer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, het is pauper en slecht. :")
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.quote:
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.quote:
Watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.
Ik leef straks van jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.quote:
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik leef straks van jouw belastinggeld
Gr gr
Nee, gaat nu ff kut. Volgend jaar wel een opleiding doen. Ben al opendagen geweest enzo.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjes en energydrink
Mbo is gewoon een opleiding hoor.quote:
In KLB nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.
[..]
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.
[..]
[..]
Mbo is gewoon een opleiding hoor.
Diepe shit vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Ik volg helemaal niks, ik leid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Ik had 'm gezien jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #112
Moet over een tabel met 1,2 miljoen records. Ik ben het eventueel ook nog van plan met de tabel waar de posts staan, die heeft echter 84 miljoen records en gaat denk ik beetje lastig worden. Ik heb wel een index op de jaartallen zitten dus als ik bijv. alleen dit jaar en vorig jaar wil doen zou dat geen probleem mogen geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien jaBen alleen niet zo'n held in MySQL, Dan zou je (volgens mij) een som moeten maken per row, en dat gaat niet echt soepeltjes lopen ben ik bang.
http://stackoverflow.com/a/8659825/3018101quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet over een tabel met 1,2 miljoen records. Ik ben het eventueel ook nog van plan met de tabel waar de posts staan, die heeft echter 84 miljoen records en gaat denk ik beetje lastig worden. Ik heb wel een index op de jaartallen zitten dus als ik bijv. alleen dit jaar en vorig jaar wil doen zou dat geen probleem mogen geven.
Oeh, dat lijkt er idd op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://stackoverflow.com/a/8659825/3018101
Ik was gewoon een beetje te lui om te zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is zelfs nog een blogpost over gemaakt
http://www.codediesel.com/mysql/sequence-gaps-in-mysql/
Dat is idd een fijn gevoelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
Zo voelt goed om alvast ff kamer opgeruimd te hebben, bed opgemaakt en dan hoef ik er straks alleen nog maar in
Ben ik vaak ook, of ik weet de juiste zoekterm niet te vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was gewoon een beetje te lui om te zoekenMaar thanks! Dit werkt.
Hiermee is het gelukt:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik vaak ook, of ik weet de juiste zoekterm niet te vinden.![]()
Succes d'r mee.
1 2 3 4 5 6 7 | SELECT a.id +1 AS START, MIN( b.id ) -1 AS END FROM fok_topic AS a, fok_topic AS b WHERE a.id < b.id AND a.id BETWEEN 2073302 AND 2073609 AND b.id BETWEEN 2073302 AND 2073609 GROUP BY a.id HAVING start < MIN(b.id) |
Dat was mijn mailtjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg een spam mail met de titel 'Niks gekregen voor Valentijn?'![]()
Duurt nog een week
Alle (hidden) topics van gisteren?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hiermee is het gelukt:
[ code verwijderd ]
Dat niet, was een klein aantal om te testen. Ik ga voor de grote test een stuk of 100.000 doen. Er zaten idd een stuk of 8 topics bij waar mijn bot niet bij kon.quote:
Ik heb alleen nog wel een aantal dingen te doenquote:
Vannacht?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog wel een aantal dingen te doenMoet nog verder opruimen op een kamertje. Bellen naar stagebedrijf. Twee harde schijven met data uitzoeken. computer nog in elkaar schroeven etc etc
Nog veel te doen
Ah. Nice.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat niet, was een klein aantal om te testen. Ik ga voor de grote test een stuk of 100.000 doen. Er zaten idd een stuk of 8 topics bij waar mijn bot niet bij kon.
Dacht al hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat niet. Data uitzoeken doe ik nog wel
Ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben zo blij als alles ingericht is en geregeld.
ik wil nog niet gaan ik wil nog een beetje dansenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker wel, helemaal klaar voor een nieuwe start.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker wel, helemaal klaar voor een nieuwe start.
Nerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hiermee is het gelukt:
[ code verwijderd ]
Broodje balquote:
Je volgt gewoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik volg helemaal niks, ik leid.
Als hij zijn app wil terugtrekken kan hij dat doen.quote:
Geen idee, weet niet of het via een server werkt of niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
Maar de installatie van het spel stopt er dan ook mee of kan ik dan doorspelen nog?
Lijkt me niet aangezien het gewoon op je telefoon wordt gezet en (offline) lijkt te werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet of het via een server werkt of niet.
Geen highscores die worden geüpload of zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien het gewoon op je telefoon wordt gezet en (offline) lijkt te werken.
Volgens mij is er geen wereldwijde rankinglijst.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen highscores die worden geüpload of zo?
Denk dat je gewoon kan blijven spelenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
Maar de installatie van het spel stopt er dan ook mee of kan ik dan doorspelen nog?
En zullen genoeg apk's al op het web staan dus geen probleem voor de maker.quote:Op zondag 9 februari 2014 04:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon kan blijven spelen
Zwaar leven.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:45 schreef d4v1d het volgende:
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.
Kut amazon
Weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme man, dit topic werd vrijdag geopend.Waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |